AndroidHealthClinic

Vakantie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Voor degenen die in de zomer op vakantie gaan:

- Trainen jullie dan gewoon door (in een plaatselijke gym)?

- Trainen, maar op een zeer laag pitje (opdrukken, crunches etc)?

- Helemaal niet trainen en lekker uitrusten?
 
Originally posted by TongPo
Voor degenen die in de zomer op vakantie gaan:

- Trainen jullie dan gewoon door (in een plaatselijke gym)?

- Trainen, maar op een zeer laag pitje (opdrukken, crunches etc)?

- Helemaal niet trainen en lekker uitrusten?

Ik ben van de 9 weken 4 weken thuis waar ik wel gewoon train..

in de overige 5 weken geniet ik van chica's en welverdiende rust
natuurlijk zal ik daar na 2 weken ook gaan trainen op een laag pitje, d.w.z. oefeningen met mijn lichaamsgewicht en pullups aan een boom etc doen..

ik blijf goed eten maar verder relax ik vooral..daar is vakantie toch voor?!?!!
 
ik train door. is de sportscchool dicht -> andere sportschool of dumbbells en lichaamsgewicht, hardlopen en wielrennen

in het buitenland: fiets huren, hardlopen en opzoek naar een sportschool
 
vakantie is voor mij een welverdiende rust na lang trainen en een jaar op nm voeding letten. ik ga 2 weken op vakantie wat dus wel aardig lang is. ik hou wel in die zin rekening met mn voedsel dat ik om de paar uur wat naar binnne werk maar ik leef dan niet echt op de klok. en als ik eet heb ik in mn achterhoofd toch wel rekening dat eiwitten beter zijn dan vetten;) dus ga ik eerder vor een kippetje dan een hamburger. vind ik zowiezo lekkerder dus dat scheelt.

qua training zal ik om de paar dagen wel wat crunchen en wat af euh optrekken:D gewoon om toch bezig te zijn.
en als ik merk dat mn lichaam helemaal verpaupert ga ik iets harder mn best erop doen want dat daar ken ik me eigen veels te goed voor maar ik ben nooit 2 weken op vakantie geweest dus geen idee hoe mn lichaam erop reageert

daarbij drink ik wel elke avond alcohol maar ik zogr ervoor dat ii toch nooit zat word want dat vind ik niets maar ik ga wel genieten van mn vakantie. daar heb ik zowieoz voor betaald en ik ga er dusdanig zeker van genieten en hou ik mn huidige lifestyle op een laag pitje.

dit houdt me tevens scherp voor als ik terugkom zodat ik er weer volop tegen aankan
 
2 weken ben ik weg, ik ga genieten en niet inspannen, nou ja, niet met gewichten iig ;)
 
Hmmm mijn vakanties zijn wel langer dan 2 weken!

In de VS werd ik lid van Gold's Gym toen ik 7 weken op reis was, maar heb van de maand dat ik lid was, maar 2,5 week kunnen trainen. Ik was elders te ver van een sportschool vandaan of gewoon domweg onderweg en nog ziek ook bovendien...

Dus 7 weken weinig getraind afgezien van fietsen (ook te weinig). In de week tussen mijn 2e reis van weer 4 weken door Frankrijk en Italië aan de Mediterrannee heb ik thuis 2x getraind.. en op reis weer helemaal niet.. wel weer gefietst, maar opnieuw onvoldoende.
Heb af en toe een beetje gedaan zoals optrekken (neg reps natuurlijk) en pushups, maar het stelde niet zoveel voor.. slepen met volbepakte fiets was effectiever.. benen bleven dus wel getraind, bovenlijf minder.

Ben dus eig van medio feb tot medio maart nauwelijks met trainen bezig geweest... baal daarvan als een stekker.. maar gelukkig wel beter gaan fietsen, dat wel!

Ik ga nog een keer op reis dit jaar, nu een maand naar Noorwegen en ook dan zie ik het niet zo gebeuren dat ik een sportschool binnenstap.
Misschien een schemaatje uitdraaien met oefeningen die je in de buitenlucht kunt doen, evt. met behulp van opnieuw volbepakte fiets... heb al eens voor de grap een deadlift ermee gedaan (weegt rond 35-40 kg bepakt).

Espi
 
Ik ga 17 daagjes weg. Ik pik wel wat dames op op het strand waar ik vervolgens mij ga jongleren ofzo :D . Verder gewoon licht zoals Crunch en push ups . Maar het is vakantie dus ff rust kan ook geen kwaad :D
 
ik ga 11 dagen op vakantie met me vrienden.. gewoon relaxen ! let wel een beetje op me eten maar niet zo erg. en ga VEEEEEL zwemmen iig en watersporten doen (netals vorigjaar): waterskieen enzo.

en miss dat ik daar nog wat cardioapparaten kan ontmoeten in de plaatselijke discotheek :D
 
Op vakantie doe ik dus mooi niets he! Niets sporten dat doe ik de andere tig weken van het jaar wel! Je moet ook eens rusten, ik merk dat ik na een vakantie er altijd meer zin in heb, trainen dan. Op vakantie let ik ook niet op mijn dieet, ik bedoel het is vakantie. 2 Weken in het jaar mag je jezelf verwennen vind ik.

Moet wel zeggen dat ik meestal voor een wat actievere vakantie ga, dus lekker raften, mountain biken, hiken, etc..
 
Originally posted by frietbakker


Moet wel zeggen dat ik meestal voor een wat actievere vakantie ga, dus lekker raften, mountain biken, hiken, etc..

hier niet hoot, lekker feestn en op t strand liggen is mijn idee meer
 
Originally posted by dandyman


hier niet hoot, lekker feestn en op t strand liggen is mijn idee meer

idd lekker languit op het strand de éne cocktail na de andere binnenslaan!

:)

van sport doe ik dan wat tennis en zwemmen (lees zotte kuren in het zwembad)
 
Originally posted by bart82


idd lekker languit op het strand de éne cocktail na de andere binnenslaan!

:)

cocktail??? proteineshake natuurlijk:D en idd veel zwemmen zodat de spieren toch t nodige werk verrichten en dan wel watertrapplen uiteraard;)
 
Ik ben er ook 17 dagen tussenuit en ga ook lekker rust houden. Ik zal wel elke avond wat alcohol drinken, maar dan wel met mate. Ik ga op vakantie om uit te rusten en niet om m'n lichaam te slopen :D

Ik ga naar Thailand, dus het enige wat ik wel wil gaan doen is een paar Muay Thai lessen bijwonen. Wel toepasselijk voor m'n nick :)
 
Originally posted by dandyman


cocktail??? proteineshake natuurlijk:D en idd veel zwemmen zodat de spieren toch t nodige werk verrichten en dan wel watertrapplen uiteraard;)

of zwemmen met je benen gekruist, zodat je je borst + schouders lekker laat werken..en dan opgepompt de zee/zwembad uitlopen :D en vette spierpijn de dag erna !

heerlijk
 
Originally posted by TongPo
Ik ben er ook 17 dagen tussenuit en ga ook lekker rust houden. Ik zal wel elke avond wat alcohol drinken, maar dan wel met mate. Ik ga op vakantie om uit te rusten en niet om m'n lichaam te slopen :D

Ik ga naar Thailand, dus het enige wat ik wel wil gaan doen is een paar Muay Thai lessen bijwonen. Wel toepasselijk voor m'n nick :)

daar heb je ook mooie meiden alleen erg jong:D

maar idd als je dan een keer rust neemt is de vakantie ideaal. ik train nu weer na een week rust en ga eind juli op vakantie waardoor ik wel weer toe ben an mn rust

vorig jaar in Turkijke zat ik in een allin hotel. hele dag door graits bunkeren en echt veel, heel veel eten. hele dag door gratius bier, [patat, pizza en snakcs en 3 maal per dag lopend buffet die echt gigantisch was. gelukkig had ik wel een sportruimte tot mn beschikking die ik dan vlak voor t bunkeren wel goed gebruikte zodat ik vervolgens lekker en veel kon eten:D
 
Laatst bewerkt:
Ik ga 2 maanden naar australie en ben wel van plan om daar een paar keer de sportschool op te zoeken. Ik denk dat het in sydney wel gemakkelijk is, maar als je meer gaat rondreizen wordt het moeilijker...
 
Originally posted by dandyman


vorig jaar in Turkijke zat ik in een allin hotel. hele dag door graits bunkeren en echt veel, heel veel eten. hele dag door gratius bier, [patat, pizza en snakcs en 3 maal per dag lopend buffet die echt gigantisch was. gelukkig had ik wel een sportruimte tot mn beschikking die ik dan vlak voor t bunkeren wel goed gebruikte zodat ik vervolgens lekker en veel kon eten:D

vorig jaar 2 weken all-in Dominicaanse, vreten en drinken, heb daar (zonder zwanzen) meer als 150 cocktails gedronken! Die dingen met alcohol dus.

:nanner:
 
Originally posted by bart82


vorig jaar 2 weken all-in Dominicaanse, vreten en drinken, heb daar (zonder zwanzen) meer als 150 cocktails gedronken! Die dingen met alcohol dus.

:nanner:

dan mochten we beide niet klagen dus. altijd balen als je dan weer thuisbent he. die sleur weer, de dagelijkse dingen als t eten, dezelfde koppen waar je weer tegen aan moet kijken enzovoort. En als je daar bnet lijkt t allemaal zo gewoon en dan besef je pas als je thuidkomt hoe tof t eigenlijk wel niet echt was.

maar damn, dat lopen buffet bij ons. toetjes tot je erbij nerviel. hele ruimte vol met vrten vreten en nog eens vreten. een zijde bestemd voor taart, toetjes ed. (zelf geen taart genomen want dan had ik geen ruimte meer voor al t vlees ed);)
 
OMG! Ik ben nu al in 1 dag 3 kg aangekomen van KH-vreten en eerlijk gezegd iets te veel gejunkt (van 66 naar 69 kg). Ik voel me hondsberoerd van al dat vreten.... eh, valt wel mee maar geef mij maar weer mijn BB-dieet!

Espi, die bijna alleen nog maar actieve vakanties heeft en anders de tijd in suiker-coma doorbrengt.. lees: slaap 11-12 uur/dag zelfs als er wat leukers te doen is..
 
Originally posted by Esperantisto
OMG! Ik ben nu al in 1 dag 3 kg aangekomen van KH-vreten en eerlijk gezegd iets te veel gejunkt (van 66 naar 69 kg).

wat eet je dan allemaal om aan al die KH te geraken?

???
 
Back
Naar boven