XXL Nutrition

Vakantie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3 kg in 1 dag lijkt me een beetje overdreven!! Dan zouden mensen in no time ronden tonnen zijn! Misschien houd je wat meer vocht vast, of heb je op verschillende tijdstippen gemeten?
 
Gewoon dingen die ik lekker vind en/of goedkoop zijn en makkelijk er in gaan.. heb vervolgens de horloge wekker op 3 uur gezet en dan maar proppen..

Ik ben een luie koker, dus waren het vnl. kant-en-klare rijstpudding (met plm 30 gram weipoeder erbij).
Ook gesnoept: wijngums.. lekker..
En dan: 1 zo'n steenovenpizza van Appie Happie (kaas) met extra garnalen.
Ook nog: 1 kabeljauw (van Aldi)
En : 2,5 liter vruchtensap... Tropicana was in de aanbieding..

De carb-up is niet echt perfect gegaan dus.. ik heb net gemeten, zit weer op 30% vet :( van de 3 kg er bij is er slechts 1 als MLM bijgekomen...
't Is hopeloos ja.. nu weet ik weer waaarom ik van CKD naar TKD ben overgestapt.. ik kan geen maat houden met junken/KH-stapeen en verder is het ook zo dat bij mij dat glycogeenladen maar beperkt lukt.
In Lyle McDonald's boek werd ook in 1 link vermeld dat bij vrouwen glycogeen-laden wat minder succesvol zou zijn.. moet ik nog altijd napluizen.
Dezelfde Lyle meldt dat hij succes heeft met KH-stapelen tot 14 g KH/kg MLM...

Zal dus als ik nog een keer wil laden (iig voor als ik de 2e 600 km over 2 weken rijd en voor PBP) dit wat strikter moeten toepassen.. en evt. hulpmiddelen als r-ALA en appelazijn gebruiken die het glycogeenladen stimuleren....

Espi
 
De carb-up is niet echt perfect gegaan dus.. ik heb net gemeten, zit weer op 30% vet van de 3 kg er bij is er slechts 1 als MLM bijgekomen...

Uhh zit jij op 30% vet? Of heb ik het verkeerd bgerepen?
 
Originally posted by zuivelproduct
Ik ga 2 maanden naar australie en ben wel van plan om daar een paar keer de sportschool op te zoeken. Ik denk dat het in sydney wel gemakkelijk is, maar als je meer gaat rondreizen wordt het moeilijker...

Geloof mij maar, daar heb je genoeg sportscholen. Daarvoor zal je niet echt lang hoeven zoeken...
 
Back
Naar boven