XXL Nutrition

Vakantie !

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Hey, Luitjes

Ik vroeg me eigenlijk af waar iedereen deze zomer eigenlijk op vakantie gaat?

Ich gehe naar Blanes ( Spanje ) ga ik daar nog mede dbb.com ers ontmoeten ;) Ja toch Biggy Steve :D in me tentje :p

Ryu

Noorwegen!

Voorzover ik me herinner het mooiste Europese land waar de mooiste mannen en vrouwen rondlopen... ach, wat zal het mooi worden.
Wel afzien met eten en vooral drinken... gelukkig schijnt de gerookte zalm er niet te duur te zijn.. misschien ook eens een eigen maaltje opvissen?

Espi

Thailand.

Ik vlieg via Hong Kong; als ik in het vliegtuig een hard hoestende Chinees zie zitten, dan ga ik hard rennen ;)

Ik ga naar Kreta!

volgens mij kom ik na de vakantie 3 kg aan van al dat lekkere eten en drank off course ....

hey ik ga ook naar blanes deze zomer
daar na nog maandje Polen..veruit mooiste land dat ik ken..
eat ur heart out norway!!

lapland.
de zonnebrandcreme is al ingekocht. heb hier ook al eerder een topic over aangemaakt maar nu zijn d ebestemmingen duidelijker voor de meeste dus ben beniwued of ik nog mede-dbb'ers tegenkom in Lapland

Vakantie

Naar Spanje !
Maar dan wel met gezelschap van me vriendin..
3 Weken naar Rosas!

Originally posted by RSI
Ik ga naar Kreta!

volgens mij kom ik na de vakantie 3 kg aan van al dat lekkere eten en drank off course ....

Zo lekker is het eten daar echt niet, trust me! Maar bij de taxicentrale in het centrum zit een super lekkere nep MacDonals, als je die ontdekt hebt ben je de lul! ;) Maaruh, Kreta is zekers vet, vooral starbeach!

Ik zelf ga waarschijnlijk een weekje met mijn vriendin naar Blankenbergen (ff kijken of daar nog wat BB'ende belgen rond hangen :)), beetje chillen. Natuurlijk ga ik ook naar lowlands en waarschijnlijk wat meer festivals af. Dit jaar beetje rustig aan, dat Kreta was toch wel prijzig vorig jaar! :(

Zo Fraggo en waar ga je dan heen? Ik blijf zelf waarschijnlijk in het fjordengebied. Heb nog helemaal niets gepland behalve dat ik cols wil verzamelen.

Espi

Ik zou naar blanes gaan, maar heb geen geld :(
Dat word deze zomer maar thuis blijven, en veel werken.

In nederland blijven en doorbulken in de zomer :(

salou ipv blanes...

Originally posted by dandyman
lapland.
de zonnebrandcreme is al ingekocht. heb hier ook al eerder een topic over aangemaakt maar nu zijn d ebestemmingen duidelijker voor de meeste dus ben beniwued of ik nog mede-dbb'ers tegenkom in Lapland

:D

ik ga naar blanes .. op 6 of 8 augustus

Naar lorret , of salou ...

Hangt er vanaf, ga last minute ergens heen waar het goed weer is ... maakt niet veel uit.

Samen met men ex.

Greetz

ga dit jaar met vrienden naar zuid-Frankrijk, erg veel zin in:D (heb ik 3 maanden voor gedieet):rolleyes:

Originally posted by RSI
Ik ga naar Kreta!

Ik zou alleen van de ouzo afblijven als ik jou was! Toen wij daar waren kregen we bij de supermarkt een paar proef-flesjes van dat spul. Volgens de kassière moesten we dat eens proberen, omdat dat volgens haar heel lekker was. We liepen de supermarkt uit en daar zagen we een andere medewerkster de vloer schrobben. Rara met wat voor spul ze dat aan het doen was.... Daarna hebben we geen ouzo meer aangeraakt.

Originally posted by falcon

Ik zou alleen van de ouzo afblijven als ik jou was! Toen wij daar waren kregen we bij de supermarkt een paar proef-flesjes van dat spul. Volgens de kassière moesten we dat eens proberen, omdat dat volgens haar heel lekker was. We liepen de supermarkt uit en daar zagen we een andere medewerkster de vloer schrobben. Rara met wat voor spul ze dat aan het doen was.... Daarna hebben we geen ouzo meer aangeraakt.

Ik heb dat spultoch wel wat gedronken in Kreta. Als je ging uit eten kwamen ze langs met een 2 liter fles vol! En net zo vaak bijvullen als je wou... Zo bekeken... :)

Daar ook nog DJ Darkraver gezien in de 'NRG', was echt helemaal te gek man!!! Mooie vacantieplaats!

Terug
Naar boven