MuscleMeat

Vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FrederX

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
4.189
Waardering
2
Vrijdag, vroeg in de ochtend.. ga ik naar Spanje..
Voor mij niet dikke lol.. al hoewel ;)
Ik kan t posietief zien.. voledig herstel van me lichaam.. maar aan de andere kant.. geen pompen en beweging :(
..en dit een maand lang!! Wordt aankomen dus.. Heb niet zoveel keuze uit voeding.. want ik ga met mijn vriendin, en mijn schoonvader en Fam. kan moeilijk zeggen: Vandaag kilotje kip?
Najah.. wat hardlopen en opdrukken.. zal t ook wel gebeurd zijn.



.. :) .... :D Alhoewel.. de kontspier zal wel getrainend worden..

Nah.. ik wil iedereen een Goeie vakantie toewensen.!!

Adios Amigos..


* StEaLtH, ..Train Hard In Our Gym.!!
 
Originally posted by FreDSKI
Wordt aankomen dus.. Heb niet zoveel keuze uit voeding.. want ik ga met mijn vriendin, en mijn schoonvader en Fam. kan moeilijk zeggen: Vandaag kilotje kip?
Najah.. wat hardlopen en opdrukken.. zal t ook wel gebeurd zijn.

waarom geen kilo kip? kan toch makkelijk, maar ja. vis is ook nooit weg he.
t is wel vakantie en in mn ogen is vakantie ook echt vakantie.
en als je met je ouders gaat wil dat zeggen dat je dan moet aankomen. vakantie kan ook betekene minder eten he:)

hoe dan ook, veel plezier
 
Daar heb je gelijk in..
Ook weer iets om voor te trainen..
eten zal ik zeker doen.!!

Jij ook goeie vakantie Dandy








I'm Out
 
Is er geen sprotschool in de buurt?
Ik zou gewoon ff rondkijken of je iets ziet, want maand
is best lang... ik zou het gaan missen!!!
 
Proteine mee in je koffer. Lekker shaken tussendoor :lick:
Dan kun je je eiwitinname nog een beetje op pijl houden en blijft de schade beperkt. Een maand is best lang.
 
Spanje is het land van vis, dus je kan je eiwitinname genoeg aanpassen. En elk restaurantje heeft wel een menu met halve haan op de lijst :D ! Welk plaatsje ga je naartoe als ik vragen mag???
 
Las Palmas en Rosas
 
Onzin man, overal heb je supermarkten en waar je ook bent, het ligt aan jezelf of je je voeding in orde heb of niet, en sportscholen heb je ook overal dus als je echt wil kun je gewoon doorgaan.
Het is je eigen keuze als je je lichaam verwaarloost in zo'n vakantie, kies zelf waar je bij wilt horen de herders of de schapen...........


gr rob
 
Neem gewoon emmertje proteine mee en een emmertje weight gainer of zo. Dan een beetje creatief zijn met je bagage en je kunt r zo heel je fitness schema mee af werken (een vol gepakte koffer weegt toch al gauw 20 kg) :) Veel plezier op vacantie, later!
 
Vis en kip... need I say more?

Have fun!
 
Die kilo's die je aan zult komen, kan je later altijd wel wat mee kneden... :D Prettige vakantie !
 
Veel plezier man :thumb:
Moet wel lukken dacht ik zo :)
 
I'm outa here':haha:

Trainse guys.. gonna miss the forum..

Prettige vakantie allemaal!!:kiss:
 
Naar Tenerife.
en nog maar een paar nachtjes slapen.
 
Back
Naar boven