Fitness Seller

Vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Jaja ik weet het... dit is het zoveelste topic over dit onderwerp ;)

Anyways, ik ben benieuwd of jullie op je vakantie (wanneer je écht vakantie gaat houden en dus niet gaat trainen) net zo veel gaat eten als normaal of juist meer of minder.

En denk je te gaan aankomen of juist te gaan afvallen?
 
TongPo zei:
Jaja ik weet het... dit is het zoveelste topic over dit onderwerp ;)

Anyways, ik ben benieuwd of jullie op je vakantie (wanneer je écht vakantie gaat houden en dus niet gaat trainen) net zo veel gaat eten als normaal of juist meer of minder.

En denk je te gaan aankomen of juist te gaan afvallen?
ik ga meestal op vakantie met eerst friendz dan pas family
met family eet ik normaal en train ik met zelfverzonnen trainingsmateriaal, bij friendz blijft me gewicht hetzelfde maar word ik wel iets vetter
 
Ja, ik ga ook op vakantie... (2 keer zelfs).
Maar niet trainen :eek: dat is voor mij geen vakantie. Dat is een straf! Zal dus niet zo snel uit vrije wil gebeuren.

Heerlijk hoor vakantie (nu dus). Vakantie houdt voor mij dus in: Lekker alle tijd voor mezelf. Eindelijk de tijd om vier keer per week hardcore te trainen. Daarnaast nog 2 dagen waarop ik alleen cardio. Ook geen beperkingen op het gebied van voeding echt al mijn maaltijden goed inplannen. Straks ook nog naar Lanzarotte en naar Turkije. Ook daar lekker doortrainen. En natuurlijk genoeg en goed eten.

Aankomen of afvallen, zal me werkelijk een worst wezen momenteel. Als ik denk dat ik wel moet zijn afgevallen omdat mijn broeken afzakken, dan zegt de weegschaal weer dat ik ben aangekomen... Tja nu ga ik me daar echt niet (meer) druk om maken. Wat weet die weegschaal daar nu van? Niets toch zeker! Gaat prima. Als zolang iedere gram die ik afval geen spier is en wat ik aankom geen vet is ben ik blij. Laat dat nou net het geval zijn :grinny:
 
ik ga lekker genieten tijdns mn holiday..zal wel geen afvallen worden..en als ik af zal vallen zal dat niet enkel bij vet blijven aangezien ik niet ga trainen en minder op mn voeidng ga letten, onbeuwts zal ik toch om de zoveel uur eten omdat dat routinematig is geworden maar als ik merk dat ik 3 uur niets gegeten heb ga ik niet snel een visje naar binen werken hoor:).
ik eet zowiezo wel veel kip en zal wel ook vele vis eten (niet alleen omdat dat beter is maar toch omdat ik dat echt lekker vind..paella..:lick:) maar ik ga me eigen niet inhouden daar..ik zal genoge eten binnekrijgen maar op vakantie maak ik me daat echt niet druk over..gewoon relaxen en geniten en naderhand weer scherp er tegenaan!
 
Voor mij ongeveer hetzelfde verhaal als Dandy. Als ik op vacantie ga (nog niet zekers) dan probeer ik wel gewoon om de 2 a 3 uur te blijven eten. Neem ook wel wat supps mee en zo, maar ik ga dan niet te pietje precies alles inplannen. Waarschijnlijk zou ik wel wat gewicht kwijt raken, maar dat zit r meestal ook gauw genoeg weer aan. Ff lekker ontspannen en na de vacantie weer volle bak r tegen aan!
 
ik ga redden wat er te redden valt! (net als afgelopen weken :( )

ach ja ik doe het bewust :rolleyes:
 
dandyman zei:
ik ga lekker genieten tijdns mn holiday..zal wel geen afvallen worden..en als ik af zal vallen zal dat niet enkel bij vet blijven aangezien ik niet ga trainen en minder op mn voeidng ga letten, onbeuwts zal ik toch om de zoveel uur eten omdat dat routinematig is geworden maar als ik merk dat ik 3 uur niets gegeten heb ga ik niet snel een visje naar binen werken hoor:).
ik eet zowiezo wel veel kip en zal wel ook vele vis eten (niet alleen omdat dat beter is maar toch omdat ik dat echt lekker vind..paella..:lick:) maar ik ga me eigen niet inhouden daar..ik zal genoge eten binnekrijgen maar op vakantie maak ik me daat echt niet druk over..gewoon relaxen en geniten en naderhand weer scherp er tegenaan!


exact my thoughts :)
eet zo ook veel vis omdat ik t lekker vind. en tja ik ga met de 3 grootste zuiperds/vreetzakken van de groep mee op vakantie... dusja vreten zal ik zeker doen :)

elke avond helemaal van de kaart zuipen zeker niet. maar wel flink feesten :)

overmorgen over 3 weken ga ik pas :(
 
Ik eet net zoveel of iets meer zelfs, maar ik let minder op wat ik eet. Maar als we in het restaurant gaan en het is kip of schnitzel dan wordt het kip. Maar ik eet dus wel sneller pizza of bij een snackbar.... ach hey het is vakantie!
 
tja ik zal heus best wel afvallen. Ik probeer gewoon zoveel mogenlijk eiwitten binnen te krijgen, om de boel te redden. Maar ik ga ook veel stappen, dus word ook weinig slapen. Ach je moet maar zo denken, je hebt genoeg reserves aan je botten hangen :D en wat je kwijt raakt heb je er zo weer bij na de vakantie (blijft toch k*t en denk er zker (te)veel over na, maarja)
 
en ja als er een sportschool is ga ik opzekers trainen :D
 
Back
Naar boven