XXL Nutrition

vakantiejobs en voeding.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Als ik al die verhalen voor van m'n zus die uren aan de stuk moet werken (in de horeca)met nauwelijks pauze begin ik me toch echt af te vragen hoeveel kilo's je dan wel niet moet verliezen als bb'er.:eek: Wie doet hier een vakantiejob en hoe pak je dat aan met je voeding als je een weinig flexibele baas hebt.Je kan toch maar moeilijk kipfilet staan vreten terwijl je aan het werken bent.:D
 
Een andere baan zoeken, Schoffelen ofozo dan heb je altijd vaste pauze's
 
gewoon een pak volle melk bij je werkplek zette en af en toe wat drinke;)
 
ik neem zo'n 14boterhammen kippenwit mee en alsk honger heb bijtik erin ze liggen klaar naast me. Om de 30min vreet ik er eentje weg :D kheb zo'n 400gr kippenwit mee :D
 
Ik doe vakantiewerk bij toelevering van Ford, bandwerk dus. Heb 1 pauze van 12 minuten en 1 pauze van 18 minuten over de 8 uur werken.
Neem een shaker, brinta en melk mee...weinig tijd nodig om toch goed wat binnen te krijgen.
Voor de rest brood met kipfilet. Tijdens de werkuren is het niet toegestaan te eten.
 
Ik kan eten wanneer ik wil. Is dus wel leuk.:)
 
lekker
stress+volle melk = acne

haha je moet nie zoveel stresse ;)
cortisol= streshormoon = spierafbraak

drink elke dag 2 tot 3 pakken nergens last van eet daar wel elke dag 3 handen pomoen pitten bij voor zink en crenberries voor vitamine e
 
manmanman toch, wat een ramp, een maandje gaan werken... *zucht*
 
Ik heb dan nog geluk had merk in in de Delhaize (rekken aanvullen)

Als ik 6u of langer werkte kreeg ik een half uur pauze ergens tussenin, anders 15min pauze tussenin. En op sommige dagen kreeg ik een uur "pauze" tijdens de middag maar dat was niet betaald natuurlijk.
 
Als je wil kun je altijd genoeg eten binnen krijgen.
 
Ik werk nu bij medsen in een magazijn als orderpicker. ik werk van 2tot half10 en neem 2pauzes. Eerste pauze broodjes eten en 2de pauze rijst met kip en groente.

Kan weinig trainen maar maakt me niet veel uit eind van de maand heb ik een lekker salaris en kan dan het hele schooljaar nog trainen :)

Dus gewoon offeringen doen maakt niet veel uit want je kan het maandje trainen makkelijk inhalen en de eerste 1á2 weken is het wel goed dat je lichaam rust krijgt
 
Ik werk in een keuken en ik eet wat ik wil en wanneer ik wil (op paar vaste tijdstippen na dat ik niet kan eten).
 
8 uur werken 3 pauzes officieel 8 + 15 + 15 minuten. In praktijk vaak 10 + 25 + 15 minuten. Uiteraard zijn die pauzes betaald.

Werk in fabriek. Slechte lucht waar ik masker moet dragen ==> maskerpremie + mooie pauzes + mooi loon.
 
ik werk soms 7 uur achtereen in de wasserij, maar kan soms wel ff naar buiten voor een paar minuten om een subway ofzo te halen ( subway en sbarro liggen voor het hotel, zelfde eigenaar!)
:)
 
ga vakkenvullen. ik heb eignelijk maar 2 pauzes. maar verdeel me pauze tijd zodat ik 4 x 15 min pauze. heb dat is dus 4 maaltijden:D
 
8 uur werken 3 pauzes officieel 8 + 15 + 15 minuten. In praktijk vaak 10 + 25 + 15 minuten. Uiteraard zijn die pauzes betaald.

Werk in fabriek. Slechte lucht waar ik masker moet dragen ==> maskerpremie + mooie pauzes + mooi loon.

hoe komt het dat er zoveel belgen in fabrieken werken? Hier in Nederland zijn het de mensen met downs die die baantjes krijgen voor een k*tloontje en jullie krijgen 1500 euro netto ???
 
hoe komt het dat er zoveel belgen in fabrieken werken? Hier in Nederland zijn het de mensen met downs die die baantjes krijgen voor een k*tloontje en jullie krijgen 1500 euro netto ???
in Belgie zijn ze slim en houden ze dat geld voor zichzelf ipv uit te betalen aan een willekeurige turk/marokkaan.
;)
 
hoe komt het dat er zoveel belgen in fabrieken werken? Hier in Nederland zijn het de mensen met downs die die baantjes krijgen voor een k*tloontje en jullie krijgen 1500 euro netto ???

Tja mooi loon. Ik weet niet hoeveel mijn collega niet-studenten overhouden. Ik krijg voor ploegenarbeid fabriekswerk 1800 + voor mijn maand. Daar gaan natuurlijk wel belastingen vanaf voor hun. Ik wou liefst vaste nacht doen omdat ik dan een goeie 2000 zou krijgen, maar dat is helaas niet gelukt.

Ik heb geen idee of er een verschil is tss belgie en ned, cao's even nalezen als het je interesseert? Weinig vaste werknemers die er graag werken hoor, meeste hebben wel een verhaal achter de hand hoe het komt dat ze daar uiteindelijk beland zijn.
 
Back
Naar boven