XXL Nutrition

Vakantieliefdes: How to keep them, or how to get over them (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
zoals DBC al zei...wel geinig om te weten wie van stoere DBB'ers een vakantieliefje heeft gehad of er nog mee heeft sindsdien?

Ik breek de spits maar vast af:D
Al een stuk of 12 vakantieliefdes met wie het na afloop nog wat geworden is...helaas moest ik dan wel op en neer naar verre oorden zoals friesland, limburg, drenthe en zelfs groningen...achja..t was leuk zolang het duurde;)

Me enige echte vakantieliefde waar ik over in zat was die leuke propper in lloret de Mar.
 
lucky you;)
 
Dit jaar moet het gebeuren ;) :D
 
Nop, niet echt vakantieliefde. Misschien gebeurt het dit jaar;)
 
Twee jaar geleden, was in lloret de mar. Ze kwam uit het Gooi, erg leuk en aardig allemaal, ze begon me te vervelen alleen na de vakantie, overal ja opzeggen, geen eigen mening. je kent het wel. Afstand opzich niet heel erg mee te maken dat het niks is geworden(2uur rijden).

Vragen jullie jezelf ook nooit af waar die chickies zitten uit jouw woonplaats/omstreken op zomervakantie. Altijd ontmoet je weer mensen die nooit echt van dichtbij vandaan komen.
 
Laatst bewerkt:
RobertHosper zei:
zoals DBC al zei...wel geinig om te weten wie van stoere DBB'ers een vakantieliefje heeft gehad of er nog mee heeft sindsdien?

Ik breek de spits maar vast af:D
Al een stuk of 12 vakantieliefdes met wie het na afloop nog wat geworden is...helaas moest ik dan wel op en neer naar verre oorden zoals friesland, limburg, drenthe en zelfs groningen...achja..t was leuk zolang het duurde;)

Me enige echte vakantieliefde waar ik over in zat was die leuke propper in lloret de Mar.

Volgens mij moet jij zelf propper worden met al die meisjes :D ;)
 
Weleens met een meisje wat gekregen op vakantie, maar dat was alweer na een maandje uit, ze woonde wel in de buurt trouwens. En vorig jaar een beetje met een meisje lopen kloten, die wil mij nog steeds een keertje zien, maar ik kan er geen zin in krijgen :D Misschien dat het volgende week weer prijs is in Lloret de Mar;)
 
nog nooit. al 6 jaar met dezelfde :D
 
Voor mij dit jaar geen vakantieliefdes aangezien ik met men vrouwtje op vakantie ga:D
 
12 vakantieliefdes?? You P.I.M.P.!
Ik hou het op 2 vakantieliefjes, en met 1 daarvan werkte het achteraf ook nog wel wat voort.
 
ik ook al verscheidene.
keer in zeeland met chick uit breda, keer in italie met een chick uit noord-holland, en dan nog vorig jaar in italie met een italiaanse, totaal foute boel daar :( .
dit jaar maar ff niet doen denk ik :D
 
ik schiet helaas mezelf eerder dood dan samenleven met iemand met een nederlands accent en de duitsers ?
we.gif


;)
 
ikzelf kom net terug uit vakantie.
zag ik daar een knap grietje lopen, zonder twijfel de knapste die ik ooit heb gezien.
spijtig genoeg kwam ze uit frankrijk. om mezelf de pijn te besparen heb ik toch maar besloten er niets mee te proberen...
nu ik terug thuis ben doet het natuurlijk veel pijn :bawling:
 
gallius zei:
ikzelf kom net terug uit vakantie.
zag ik daar een knap grietje lopen, zonder twijfel de knapste die ik ooit heb gezien.
spijtig genoeg kwam ze uit frankrijk. om mezelf de pijn te besparen heb ik toch maar besloten er niets mee te proberen...
nu ik terug thuis ben doet het natuurlijk veel pijn :bawling:

heette ze Alizée?:D
 
Santoz zei:
12 vakantieliefdes?? You P.I.M.P.!
Ik hou het op 2 vakantieliefjes, en met 1 daarvan werkte het achteraf ook nog wel wat voort.


P.I.M.P.? Dat valt toch wel mee Santoz? me maatje heb er 22 gehad...zoals hij zegt: ik ben onschuldig:D!

sjonge...wat gaan er veel DBB'ers naar Lloret zeg! Maybe see you there M@rsel :cool:
 
RobertHosper zei:
P.I.M.P.? Dat valt toch wel mee Santoz? me maatje heb er 22 gehad...zoals hij zegt: ik ben onschuldig:D!

sjonge...wat gaan er veel DBB'ers naar Lloret zeg! Maybe see you there M@rsel :cool:

Misschien wel! Als je een smalle wannabe BB'er ziet lopen moet je maar ff 'Marcel!' brullen :D
 
RobertHosper zei:
P.I.M.P.? Dat valt toch wel mee Santoz? me maatje heb er 22 gehad...zoals hij zegt: ik ben onschuldig:D!

sjonge...wat gaan er veel DBB'ers naar Lloret zeg! Maybe see you there M@rsel :cool:
Tja het is hoe je het bekijkt natuurlijk :D
In ieder geval een sterk gemiddelde volgens mij, ik ben nog geeneens 12 keer in het Zuiden geweest, Lol :)
 
M@rsel zei:
Misschien wel! Als je een smalle wannabe BB'er ziet lopen moet je maar ff 'Marcel!' brullen :D
`
nou...als endo zal je nie smal wezen toch?breed geraamte...is een mooi frame..althans ik dan:Dik ga 2 augustus...wanneer ga jij dan? ik zit dan in olympic Park...kom s langs...kenne we s ijzer pompen als je dr zin in hebt
 
Santoz zei:
Tja het is hoe je het bekijkt natuurlijk :D
In ieder geval een sterk gemiddelde volgens mij, ik ben nog geeneens 12 keer in het Zuiden geweest, Lol :)

belgië telt ook als zuiden he santoz?
Voor 1 avondje reken ik natuurlijk nie mee he?;)
12 keer dat het terug in nederland wat werd( nooit langer dan 2 maanden gekomen..maargoed:D)
 
Back
Naar boven