XXL Nutrition

Val niet meer af, HELP!

Bezoekers in dit topic

Snevs

Novice
Lid geworden
18 jul 2020
Berichten
3
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
129kg
Vetpercentage
27%
Hallo Lezer,

Laat ik mezelf allereerst even voorstellen, mijn naam is Sven en ik ben recent 20 geworden.

Ik ben zo'n 2 weken geleden begonnen met vetverliezen. Ik heb 2 jaar geleden behoorlijk getraind echter gestopt en tot nu niet meer terug gekomen. Ik weeg op dit moment 129,4KG, tot mijn spijt is dit al de 5e dag dat ik rond dit gewicht zit, het lijkt alsof ik niet meer daal terwijl ik 100% maar dan meen ik ook echt 100% zeker weet dat ik minder eet dan dat ik verbruik. Als ik mijn BMR erbij pak dan is dat zo'n 3100kcal per dag. Het begin van mijn dieet at ik rond de 16-1800 kcal op een dag (dit was mijn dieet jaar geleden toen ik veel minder gewicht had) na de 1e week was ik zo'n 3 kilo kwijt. Ik heb hierna mijn dieet veranderd naar een wat meer toepasselijk dieet, namelijk 2000kcal met de volgende macros: 206gr proteïne 133gr koolhydraten 58gr vet per dag. Nu begin ik een beetje in de stress te raken aangezien ik minder eet dan dat ik verbruik echter komt er niks meer af, heeft iemand enig idee? Ik ben overigens 1.80m en voor training, train ik op dit moment 6 dagen per week, in de week train ik elke spiergroep 2x en elke dag houd een cardio sessie van 20 minuten in, op rustdag doe ik een cardio sessie van 30-40 min (hometrainer, fietsen)
 
Back
Naar boven