Fitness Seller

Valandinz - Average to Savage 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lange tijd niet meer gezien op het forum..

Prijzen zijn inderdaad echt absurd sinds corona en ik zie ze niet snel meer omlaag gaan.
Mijn lat tower ook >€300 omhoog in prijs gegaan, gekkenwerk.

Ik weet niet welke bench je hebt, geen extension attachment beschikbaar?
Zou het geld zelf liever gebruiken voor een leg press. Op MP komen regelmatig koopjes voorbij, vorig jaar zelf een ZGAN Bodycraft F660 leg press / hack squat op de kop getikt voor €1000.
Als je de ruimte hebt, is dat de betere investering..

Ja, m'n herstel is eindelijk voorbij dus kan weer met veel plezier het sporten oppakken, afgelopen jaren zo veel mogelijk kracht proberen te onderhouden, gaat gelukkig snel weer de goede kant op.
Voor m'n rack is helaas alleen een enkele lat pulley attachment beschikbaar. In Amerika zag ik wel meerdere universele attachments, ook van die cable attachments voor in de holes van een rack.
Die vind ik wel interessant dus ben nog op zoek naar iets zoals dat in NL.

Moest even googlen naar dat ding, maar zo.. mooi apparaat. Moet je vast veel plezier aan hebben ;)
Zoiets zou heel chill zijn inderdaad, ruimte is ook niet per sé een ding, maar ik sport op zolder.
Gesprek hierboven gaat daar een beetje over, met een leg press kan het nog wel eens een ding worden met de belasting op het beton.
 
Zo, ik kan weer verder met deadliften :)

vFWjz4C.jpg


Ook nog even een crosstrainertje neergezet;

W9QpIzN.jpg


Aan de ene kant wil ik de ruimte zelf nog wat opknappen.
Maar gezien ik volgend jaar een huis ga kopen probeer ik op sommige dingen wat te besparen zodat ik het dan in een keer goed kan doen.
 
Ziet er goed uit!!! :lifter:
 
Ja, m'n herstel is eindelijk voorbij dus kan weer met veel plezier het sporten oppakken, afgelopen jaren zo veel mogelijk kracht proberen te onderhouden, gaat gelukkig snel weer de goede kant op.
Voor m'n rack is helaas alleen een enkele lat pulley attachment beschikbaar. In Amerika zag ik wel meerdere universele attachments, ook van die cable attachments voor in de holes van een rack.
Die vind ik wel interessant dus ben nog op zoek naar iets zoals dat in NL.

Moest even googlen naar dat ding, maar zo.. mooi apparaat. Moet je vast veel plezier aan hebben ;)
Zoiets zou heel chill zijn inderdaad, ruimte is ook niet per sé een ding, maar ik sport op zolder.
Gesprek hierboven gaat daar een beetje over, met een leg press kan het nog wel eens een ding worden met de belasting op het beton.
Beetje tricky, die attachments. Ben zelf ook aan het kijken naar zoiets, maar dan voor een cable crossover.. toch is het dat dan net niet. Kun je beter wat meer investeren in een los apparaat.
Heb die ATX jammer arms, die zijn wel nice. Dat is misschien ook nog een goeie toevoeging voor jou.

Wat betreft die leg press heb ik zelf niet echt naar de belasting, heb zelf ook alles op zolder staan.
Huis is ca 11jr oud, dus ben er gewoon van uit gegaan dat het wel kon 😂
 
Laatst bewerkt:
Beetje tricky, die attachments. Ben zelf ook aan het kijken naar zoiets, maar dan voor een cable crossover.. toch is het dat dan net niet. Kun je beter wat meer investeren in een los apparaat.

Wat betreft die leg press heb ik zelf niet echt naar de belasting, heb zelf ook alles op zolder staan.
Huis is ca 11jr oud, dus ben er gewoon van uit gegaan dat het wel kon 😂

Haha ja nice, kan ook wel veel hebben als je het gewicht maar goed verdeeld over dikke matten. Helemaal als het nieuwbouw is.

De woning waar ik nu in zit (huur vrije sector) komt uit 1999, dus beetje voorzichtig zijn :p

Zit naar iets zoals dit te kijken voor volgend jaar; https://www.funda.nl/koop/lent/huis-42005766-italiestraat-62/

Dan kan ik me helemaal uitleven :)
 
Was net ff bij Kingsbox aan het kijken en zie dit voorbij komen, paar losse pulleys, misschien zit er iets voor jou tussen:

I.c.m.:

Nice man, dat is inderdaad waar ik een beetje naar zocht.
2x https://kingsbox.com/nl/product/royal-home-pulley-system/ moet wel volstaan.
Meteen iets anders gevonden wat ik ook nodig heb :D

De tyfus voor dat bedrag heb je hier in vrijstaand huis

Ja is echt bizar man.. wordt elk jaar erger in deze regio.
Moet er helaas toch echt eens aan gaan geloven, huurprijzen zijn ook bizar en het woordje onderhoud kennen ze niet..
 
Laatst bewerkt:
Gezien ik een behoorlijke tijd niet echt heb gedeadlift, wat gas terug op het gewicht.
Weer ff focussen op techniek, merk dat ik 'm niet helemaal meer heb.

Denk dat ik elke week ff een rep'je film en om advies vraag t/m het er weer in zit.
Tips? Voor m'n gevoel til ik 'm te veel uit m'n rug.
Zie in ieder geval dat ik m’n nek verkeerd heb :/ stomme gewoonte.
 
Laatst bewerkt:
Gezien ik een behoorlijke tijd niet echt heb gedeadlift, wat gas terug op het gewicht.
Weer ff focussen op techniek, merk dat ik 'm niet helemaal meer heb.

Denk dat ik elke week ff een rep'je film en om advies vraag t/m het er weer in zit.
Tips? Voor m'n gevoel til ik 'm te veel uit m'n rug.
Zie in ieder geval dat ik m’n nek verkeerd heb :/ stomme gewoonte.
Help a brotha out ;)

Update tijd:

Start (10 Januari)
Gewicht: 99 KG
Waist: 99 cm
Neck: 39 cm
Hip: 112 cm

Nu (13 Maart)
Gewicht: 92kg (-7 KG)
Waist: 89 cm (-10 cm)
Neck: 39cm (-0 cm)
Hip: 109 cm (-3 cm)

Voeding afgelopen maand:
HjA1joD.jpg

Conclusie: Te laag in eiwitten. Moet on average echt wel tussen de 160-180 gr blijven.

Gewicht progressie (Weegschaal)
zYSjkJN.jpg


Gewicht progressie (Weegschaal + Trend)
FJwg5zR.jpg


Vetpercentage (Inaccuraat)
VpMplQf.png


Gevoel:
Gaat wel lekker. Weinig honger, gewicht gaat op een prima tempo. Hoeft niet langzamer, ook niet sneller.
Eiwitten wat hoger aankomende maand, trainen gaat lekker, voldoende energie. Sinds januari gooi ik desondanks het calorietekort wekelijks er zo'n 5-10 kg bovenop.
 
Laatst bewerkt:
meer opzij filmen zou kunnen helpen. het lijkt nu of je teveel naar voren leunt.
dit compenseer je door teveel vanuit je rug te tillen.
 
meer opzij filmen zou kunnen helpen. het lijkt nu of je teveel naar voren leunt.
dit compenseer je door teveel vanuit je rug te tillen.
Zal ‘m zaterdag even opnieuw filmen van de zijkant (:
 
Waarom meet je je nek?
 
Waarom meet je je nek?
Snelle inaccurate navy vetmeting.
Zou natuurlijk ook huidplooimetingen kunnen doen, maar op dit moment nog te lui voor, :p.
 
Laatst bewerkt:
Snelle inaccurate navy vetmeting.
Zou natuurlijk ook huidplooimetingen kunnen doen, maar op dit moment nog te lui voor, :p.
Zou zelf arm en been omtrek meten ipv nek.
 
Zou zelf arm en been omtrek meten ipv nek.
Ben ik ook mee eens hoor. Bewust niet voor gekozen omdat ik vanuit lang ziekte weer alles opgepakt heb.
Voor m'n gevoel groeien m'n armen en benen nu alleen maar. Misschien achteraf beter om 't wel te doen hoor ;)

Als ik eenmaal rond aug/sept weer op +-10% zit ga ik weer week/maandelijks een arm/been/middel meting en een 7 punts huidplooimeting doen.
Waarschijnlijk ook i.c.m. coaching omdat 't soms wel lastig is om kritisch naar je eigen keuzes te kijken, al is de community feedback hier ook altijd prettig :)
 
Help a brotha out ;)

Update tijd:

Start (10 Januari)
Gewicht: 99 KG
Waist: 99 cm
Neck: 39 cm
Hip: 112 cm

Nu (13 Maart)
Gewicht: 92kg (-7 KG)
Waist: 89 cm (-10 cm)
Neck: 39cm (-0 cm)
Hip: 109 cm (-3 cm)

Voeding afgelopen maand:
HjA1joD.jpg

Conclusie: Te laag in eiwitten. Moet on average echt wel tussen de 160-180 gr blijven.

Gewicht progressie (Weegschaal)
zYSjkJN.jpg


Gewicht progressie (Weegschaal + Trend)
FJwg5zR.jpg


Vetpercentage (Inaccuraat)
M3ppe1H.png


Gevoel:
Gaat wel lekker. Weinig honger, gewicht gaat op een prima tempo. Hoeft niet langzamer, ook niet sneller.
Eiwitten wat hoger aankomende maand, trainen gaat lekker, voldoende energie. Sinds januari gooi ik desondanks het calorietekort wekelijks er zo'n 5-10 kg bovenop.
Gaat iig lekker omlaag. :)

Effe zeuren.... getalletjes nerd hier... :rolleyes:
Vet% staat 0,25
VVM% staat 0,75

Das wel errugggg weinig :D :p
 
Gaat iig lekker omlaag. :)

Effe zeuren.... getalletjes nerd hier... :rolleyes:
Vet% staat 0,25
VVM% staat 0,75

Das wel errugggg weinig :D :p

Ik zie niet waar je het over hebt :eek::eek:
(Wel slecht van me, cijfertjes is natuurlijk m'n werk...)
 
Tabelletje met gewicht. Staat op de kopregel vet% en VVM%
daaronder staat 0,25 en 0,75 ;)
Moet dan 25 en 75 zijn :D
 
Back
Naar boven