MuscleMeat

Valandinz - Average to Savage 2.0 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Week 1 - Vrijdag
Friday, 4 May 2018 at 19:41

Bench Press
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 50 kg × 6
Set 4: 75 kg × 5
Set 5: 75 kg × 4
Set 6: 75 kg × 4
Set 7: 75 kg × 4

Squat
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 60 kg × 12
Set 3: 80 kg × 8
Set 4: 4 kg × 95
Set 5: 4 kg × 95
Set 6: 4 kg × 95
Set 7: 4 kg × 95
Set 8: 4 kg × 95

Chin Up
Set 1: 8 reps
Set 2: 8 reps
Set 3: 8 reps
Set 4: 8 reps

Lat Pulldown
Set 1: 65 kg × 8
Set 2: 65 kg × 8
Set 3: 65 kg × 8
Set 4: 65 kg × 8

Bicep Curl
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 20 kg × 8
Set 3: 20 kg × 8
Set 4: 20 kg × 8

Eindelijk van die 72.5 af op BP.
Sq blijft ik nog even rustig aan mee doen ivm eerdere (niet sportgerelateerde) blessures.
Merk dat m’n kuiten en rug daar mee op blijven spelen. Ga het wel wat aanvullen met leg press.
 
4 kg squats? :D
 
Ik ben vandaag ook eindelijk van die 72.5 af. Had een verdomd goede vrijdag
 
Prima workout! Op naar de 80kg bench:woot:

Wel even netjes 2 minuten stil geweest..of stug doorgebeukt..:rolleyes:
 
Prima workout! Op naar de 80kg bench:woot:

Wel even netjes 2 minuten stil geweest..of stug doorgebeukt..:rolleyes:

Ga vandaag 77,5 proberen. Ben benieuwd. Zat vorige workout wel meer in maar ben nu wel iets minder uitgerust. We gaan het zien!
Ik had me een beetje verkeken op de tijd, ik kwam 1 minuut voor de stilte de gym binnen lopen, zie iedereen stil staan en naar de TV kijken....kut.
Nét op tijd gered in ieder geval :rolleyes:

Ik ben vandaag ook eindelijk van die 72.5 af. Had een verdomd goede vrijdag

Netjes!
 
Laatst bewerkt:
Respect voor je bench hoor, voordat ik de 77,5 ga proberen ben ik minimaal een jaar verder vrees ik :p Voor de rest doe je het ook erg goed vind ik :thumbs:
 
Bench Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 40 kg × 6
Set 3: 50 kg × 4
Set 4: 77,5 kg × 4 (PR)
Set 5: 77,5 kg × 4
Set 6: 77,5 kg × 4
Set 7: 77,5 kg × 4
Set 8: 60 kg × 8

Deadlift
Set 1: 60 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 130 kg × 4
Set 4: 130 kg × 4
Set 5: 100 kg × 4
Set 6: 100 kg × 4
-> Na 2e 130x4 werd ik bij m'n laatste rep even licht in m'n hoofd en ging ik tegen de vlakte.
Niet flauwgevallen maar was gewoon té warm in de gym om dit te tillen :X


Military Press
Set 1: 20 kg × 14 (Nog last van schouder, gewoon voor het beetje bewegen)
Set 2: 20 kg × 14
Set 3: 20 kg × 14
Set 4: 20 kg × 14

Upright Barbell Row
Set 1: 72,5 kg × 4 (PR)
Set 2: 72,5 kg × 4
Set 3: 72,5 kg × 4
Set 4: 72,5 kg × 4
Set 5: 72,5 kg × 4 (Zat puf over)

Chin Up
Set 1: 5 reps
Set 2: 5 reps
Set 3: 5 reps
Set 4: 5 reps

Waar meer eten wel niet goed voor is.. binnen een week van 4x4x72,5 naar 4x4x77,5.
5/5 workout. Alleen jammer van de hitte en de DL.
 
Bench Press
Set 1: 20 kg × 10
Set 2: 40 kg × 6
Set 3: 50 kg × 4
Set 4: 77,5 kg × 4 (PR)
Set 5: 77,5 kg × 4
Set 6: 77,5 kg × 4
Set 7: 77,5 kg × 4
Set 8: 60 kg × 8

Deadlift
Set 1: 60 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 130 kg × 4
Set 4: 130 kg × 4
Set 5: 100 kg × 4
Set 6: 100 kg × 4
-> Na 2e 130x4 werd ik bij m'n laatste rep even licht in m'n hoofd en ging ik tegen de vlakte.
Niet flauwgevallen maar was gewoon té warm in de gym om dit te tillen :X


Military Press
Set 1: 20 kg × 14 (Nog last van schouder, gewoon voor het beetje bewegen)
Set 2: 20 kg × 14
Set 3: 20 kg × 14
Set 4: 20 kg × 14

Upright Barbell Row
Set 1: 72,5 kg × 4 (PR)
Set 2: 72,5 kg × 4
Set 3: 72,5 kg × 4
Set 4: 72,5 kg × 4
Set 5: 72,5 kg × 4 (Zat puf over)

Chin Up
Set 1: 5 reps
Set 2: 5 reps
Set 3: 5 reps
Set 4: 5 reps

Waar meer eten wel niet goed voor is.. binnen een week van 4x4x72,5 naar 4x4x77,5.
5/5 workout. Alleen jammer van de hitte en de DL.

Staat dat van die deadlift al op youtube?
 
Heb je een filmpje? :engel::yes:
 
Congrats man! Bench PR's:heart:
 
Heb je een filmpje? :engel::yes:
Gelukkig niet :P
Al wil ik wel beginnen met 1x per week m'n lifts te filmen voor feedback.
Maar ben een beetje beschaamd om dat in een drukke sportschool te doen.

Congrats man! Bench PR's:heart:
Blij mee man. Wil dit jaar echt graag de x4x100KG halen. :o

gVnFBOll.jpg


Schouder groeit nog redelijk goed mee terwijl ik ze naast benchen bijna niet belast i.v.m. blessure.
 
Zeker front delt pak je goed met het benchen en je rear delt met pull oefeningen. Als je dan al iets kleind erbij zou kunnen doen zou ik een lateral raise met gewicht pakken wat je aankan.

Ken het beschamende gevoel wel van een tijd terug :p gewoon filmen, waarschijnlijk niemand die denkt "wtf doet die gast nou"
 
Lief dagboek,
Zweepslag opgelopen, bij het... lopen. ??? Zit met gigantische pijn dit berichtje te tikken.
Even kijken hoe ik dat met trainen ga doen, aankijken hoe het aanvoelt. Lichtjes beginnen en anders gewoon even wat been oefeningen doen waar ik de kuiten niet echt voor gebruik.
Morgen ga ik een afspraak maken bij de dokter gezien mijn gezondheid de afgelopen maanden echt veel te wensen overlaat, waar jullie allemaal in stukjes ook wel mee hebben gekregen.

Het is ondertussen een beetje dat er altijd wel wat is, maar ik heb o.a. last van;

-De hele dag duizelig zijn. Als ik ergens stilsta heb ik moeite m'n balans te houden en moet ik vaak verstappen om niet om te vallen.
-Vaak licht in m'n hoofd (Flauwvallerig). Komt soms spontaan opzetten.
-Erg vergeetachtig
-Kortademig
-Vrijwel dagelijks hoofdpijn
-Continue vermoeid. Als ik 8-9u slaap ben ik om 15:00-16:00 s'middags alweer helemaal uitgeput.
-Bloedsuikerspiegel die alle kanten op schiet, geen diabetes.
-Erg vaak ziek. Heb sinds de jaarwissiling al 6 keer 39-40 graden koorts gehad, waar ik normaal hooguit een keertje per jaar ziek ben.
-Kan s'avonds érg slecht zien. Waar ik overdags met m'n bril/lenzen in scherp zie zie ik s'avonds echt geen flikker meer.
Nog een legio aan andere vage, onduidelijke klachten.

De dokter heeft verschillende dingen onderzocht, vitamines en mineralen, bloedsuiker/bloeddruk, schildklier. Dat kwam allemaal positief uit behalve een Vitamine D tekort.
Vitamine D uitputting was al eerder bekend. Dokter nam het allemaal niet zo serieus 3 maanden geleden, toen ik er voor het laatst was.

Inmiddels zijn de klachten echt véél erger geworden en wisseld het zich nu af dat ik de ene dag "goed" wakker wordt en de andere dag bij het opstaan al meteen pretty much alle bovenstaande klachten heb en het de hele dag aanhoudt. Bovenstaande is ook een van de redenen dat ik van m'n 4x UB/LB naar 3x Full Body ben overgestapt om de trainingsdruk wat te verlagen. Verder hindert het trainen me niet en kost het me ook niet "te veel energie" (Relatief).

Dus morgen even bellen voor een afspraak, hopelijk voor vrijdag.
Dan aangeven dat ze toch maar echt even verder moeten gaan zoeken of een doorverwijzing naar iets anders. Dit is ook geen doen zo.
Ben bij koningsdag bijv. eerder naar huis moeten gaan omdat ik helemaal bad ging rond 9'en, bevrijdingsfestival moest ik ook vrijwel direct staken. Nu dus ook last van gehad bij het trainen met de deadlift van gister.

Doei lief dagboek,
Verder gaat alles nog steeds prima, geniet van m'n nieuwe auto, werk gaat super, bijna geen stress of gedoe naast bovenstaande. Ik mag dus niet al te veel klagen, zijn jullie weer een beetje op de hoogte van m'n struggles.
Had een beetje twijfel om dit in m'n log te zetten, maargoed. Bij progressie in sporten hoort ook hoe je dealt met tegenslagen buiten het sporten om hé?
 
Laatst bewerkt:
Zit je toevallig laag in koolhydraten in je dieet?

Voor je bloedsuikerspiegel die heen en weer jojo-ed... Gooi eens wat kaneel door je eten. Dat nivelleert je bloedsuikerspiegel.

"Kaneel staat er om bekend dat deze je insulinereceptoren stimuleren. Daarnaast heeft kaneel een zeer positief effect op je spijsvertering."
 
Lastig dit. Hoe gaat het slapen bijvoorbeeld? Dat kan ook veel impact hebben.
 
Lief dagboek,
Zweepslag opgelopen, bij het... lopen. ??? Zit met gigantische pijn dit berichtje te tikken.
Even kijken hoe ik dat met trainen ga doen, aankijken hoe het aanvoelt. Lichtjes beginnen en anders gewoon even wat been oefeningen doen waar ik de kuiten niet echt voor gebruik.
Morgen ga ik een afspraak maken bij de dokter gezien mijn gezondheid de afgelopen maanden echt veel te wensen overlaat, waar jullie allemaal in stukjes ook wel mee hebben gekregen.

Het is ondertussen een beetje dat er altijd wel wat is, maar ik heb o.a. last van;

-De hele dag duizelig zijn. Als ik ergens stilsta heb ik moeite m'n balans te houden en moet ik vaak verstappen om niet om te vallen.
-Vaak licht in m'n hoofd (Flauwvallerig). Komt soms spontaan opzetten.
-Erg vergeetachtig
-Kortademig
-Vrijwel dagelijks hoofdpijn
-Continue vermoeid. Als ik 8-9u slaap ben ik om 15:00-16:00 s'middags alweer helemaal uitgeput.
-Bloedsuikerspiegel die alle kanten op schiet, geen diabetes.
-Erg vaak ziek. Heb sinds de jaarwissiling al 6 keer 39-40 graden koorts gehad, waar ik normaal hooguit een keertje per jaar ziek ben.
-Kan s'avonds érg slecht zien. Waar ik overdags met m'n bril/lenzen in scherp zie zie ik s'avonds echt geen flikker meer.
Nog een legio aan andere vage, onduidelijke klachten.

De dokter heeft verschillende dingen onderzocht, vitamines en mineralen, bloedsuiker/bloeddruk, schildklier. Dat kwam allemaal positief uit behalve een Vitamine D tekort.
Vitamine D uitputting was al eerder bekend. Dokter nam het allemaal niet zo serieus 3 maanden geleden, toen ik er voor het laatst was.

Inmiddels zijn de klachten echt véél erger geworden en wisseld het zich nu af dat ik de ene dag "goed" wakker wordt en de andere dag bij het opstaan al meteen pretty much alle bovenstaande klachten heb en het de hele dag aanhoudt. Bovenstaande is ook een van de redenen dat ik van m'n 4x UB/LB naar 3x Full Body ben overgestapt om de trainingsdruk wat te verlagen. Verder hindert het trainen me niet en kost het me ook niet "te veel energie" (Relatief).

Dus morgen even bellen voor een afspraak, hopelijk voor vrijdag.
Dan aangeven dat ze toch maar echt even verder moeten gaan zoeken of een doorverwijzing naar iets anders. Dit is ook geen doen zo.
Ben bij koningsdag bijv. eerder naar huis moeten gaan omdat ik helemaal bad ging rond 9'en, bevrijdingsfestival moest ik ook vrijwel direct staken. Nu dus ook last van gehad bij het trainen met de deadlift van gister.

Doei lief dagboek,
Verder gaat alles nog steeds prima, geniet van m'n nieuwe auto, werk gaat super, bijna geen stress of gedoe naast bovenstaande. Ik mag dus niet al te veel klagen, zijn jullie weer een beetje op de hoogte van m'n struggles.
Had een beetje twijfel om dit in m'n log te zetten, maargoed. Bij progressie in sporten hoort ook hoe je dealt met tegenslagen buiten het sporten om hé?

Vervelend!

Maar helaas wel herkenbaar, van de meeste genoemde symptomen heb ik ook last, vooral van die chronische vermoeidheid. Mijn eigen verklaring is dat bodybuilding erg zwaar is voor je gestel en je weerstand. Zelf was ik eerder dit jaar ook opeens ziek met 40 graden koorts - na heel lang nooit ziek te zijn geweest terwijl ik minstens 4-5 dagen per week aan duursport deed in weer en wind. In mijn eigen geval vermoed ik dat ik weer te snel ben gaan werken en niet volledig ben hersteld, krijg ook steeds weer lichte vormen van griep/verkoudheid maar niet zo erg als jij.

Hoop dat je huisarts je kan helpen.
 
Vervelende klachten man... Hopen dat je snel wat wijzer wordt van je (huis)arts!
 
Back
Naar boven