Fitness Seller

Valandinz - Average to Savage 2.0

Bezoekers in dit topic

O wow..dat is best heftig allemaal! Ben benieuwd of de dokter uitsluitsel kan geven!
 
Sterkte, hopelijk heb je gauw wat duidelijkheid over waar al die klachten vandaan komen en is het gewoon iets kleins.
 
Sterkte en beterschap!
 
Zit je toevallig laag in koolhydraten in je dieet?

Voor je bloedsuikerspiegel die heen en weer jojo-ed... Gooi eens wat kaneel door je eten. Dat nivelleert je bloedsuikerspiegel.

"Kaneel staat er om bekend dat deze je insulinereceptoren stimuleren. Daarnaast heeft kaneel een zeer positief effect op je spijsvertering."

Meestal rond de 280-300 gram per dag waarvan ~60 gram suiker.
Moet voldoende zijn denk ik!

Lastig dit. Hoe gaat het slapen bijvoorbeeld? Dat kan ook veel impact hebben.
Ik ben altijd een slechte slaper geweest. Ik ga meestal rond 23:00 naar bed, slaap rond 00:30 tot 8:00. Wordt gemiddeld 2 á 3 keer per nacht wakker.
Maar dat is onveranderd. Ik heb zelf aan ~6 á 6,5 uur slaap genoeg dus door de extra tijd in bed compenseer ik dat weer.

Vervelend!

Maar helaas wel herkenbaar, van de meeste genoemde symptomen heb ik ook last, vooral van die chronische vermoeidheid. Mijn eigen verklaring is dat bodybuilding erg zwaar is voor je gestel en je weerstand. Zelf was ik eerder dit jaar ook opeens ziek met 40 graden koorts - na heel lang nooit ziek te zijn geweest terwijl ik minstens 4-5 dagen per week aan duursport deed in weer en wind. In mijn eigen geval vermoed ik dat ik weer te snel ben gaan werken en niet volledig ben hersteld, krijg ook steeds weer lichte vormen van griep/verkoudheid maar niet zo erg als jij.

Hoop dat je huisarts je kan helpen.

Het sport- en herstel zal zeker wel zwaar zijn inderdaad. Ben alleen behoorlijk verminderd in intensiviteit. Heb een half jaar lang 7 keer per week gesport. Daarna een maandje rust genomen, toen UB/LB gaan doen, daartussen ook een paar keer even een week rust gehad. En nu 3x per week full body. Na het sporten ben ik wel weer levendig en actief.
Hoop zelf dat het niet veel met het sporten te maken heeft. Heb dinsdagochtend een second opinion bij een andere dokter. Wil het liefst gewoon een doorverwijzing naar het ziekenhuis gezien er wel wat ziektes in de familie zitten. Ben niet echt bang dat ik die heb maar preventief controleren (al is het voor mijn gemoedstoestand) vind ik het zelf wel waard.

Vervelende klachten man... Hopen dat je snel wat wijzer wordt van je (huis)arts!

Thanks hoop het ook! :)

Sterkte en beterschap!
Thanks :)

Sterkte, hopelijk heb je gauw wat duidelijkheid over waar al die klachten vandaan komen en is het gewoon iets kleins.
Ga er niet van uit dat het iets heel ernstigs is. Dan zal het wel heftiger zijn denk ik.
Bijzondere vind ik zelf dat het van dag tot dag anders is, ene dag goed, andere dag ultra kut.
Achja, we gaan er wel achter komen. Dit keer maar ff doorzeiken tot er eens goed gekeken wordt.
Komt goed!
 
Week 2 - Woensdag
Wednesday, 9 May 2018 at 18:19

Bench Press
Set 1: 2 kg × 10
Set 2: 40 kg × 6
Set 3: 50 kg × 4
Set 4: 80 kg × 4 PR
Set 5: 80 kg × 4
Set 6: 80 kg × 4
Set 7: 80 kg × 3

Incline Bench Press
Set 1: 40 kg × 8
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 40 kg × 8
Set 4: 40 kg × 8

Lat Pulldown
Set 1: 80 kg × 8 PR
Set 2: 80 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8
Set 4: 80 kg × 8

Bicep Curl
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 20 kg × 8
Set 3: 20 kg × 8

Beetje aankloot workout maar wel PR’s!
 
lekkere bench en lat pull man :thumbs: Altijd lekker om weer een PR neer te zetten.
 
Jelly op je bench
 
Workout van gister. Nog steeds even off-schema door de zweepslag.
Moet zeggen dat deze work-out wel veel pijn deed, vooral bij de leg press en rows, kon net!
Wel een lekkere workout verder. Kon niet alles geven op de bench omdat er geen spotters waren.

Bench Press
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 40 kg × 6
Set 3: 50 kg × 6
Set 4: 77,5 kg × 4
Set 5: 77,5 kg × 4
Set 6: 77,5 kg × 4
Set 7: 77,5 kg × 4

Incline Bench Press
Set 1: 42,5 kg × 8
Set 2: 42,5 kg × 8
Set 3: 42,5 kg × 8

Upright Barbell Row
Set 1: 75 kg × 4
Set 2: 75 kg × 4
Set 3: 75 kg × 4
Set 4: 75 kg × 4

Pull Up
Set 1: 4 reps
Set 2: 4 reps
Set 3: 4 reps
Set 4: 4 reps

Lat Pulldown
Set 1: 80 kg × 8
Set 2: 80 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8

Leg Press
Set 1: 280 kg × 8
Set 2: 280 kg × 8
Set 3: 280 kg × 8

Leg Extension
Set 1: 75 kg × 8
Set 2: 75 kg × 8
Set 3: 75 kg × 8
Set 4: 75 kg × 8

Vanavond cheaten, uit eten bij Ribhouse Texas <3
 
Oef, zo'n gigantisch cheatweekend.

Zaterdag
Voorgerecht:
CQVNw9El.jpg


Hoofdgerecht:
bW5ZLe0l.jpg

+
4cl6k9Vl.jpg


Zondag:
Lunch:
wIyXX1ll.jpg


Nu weer thuis en even wat met thuisbezorgd bestellen, haha.
 
WTF doet dat stuk meloen naast je vlees???
 
WTF doet dat stuk meloen naast je vlees???

De classic watermelaawwwwwwwwwwwwwn & meat combo.

Nu ik meer eet is m'n progressie weer wat meer op de goede lijn;

EO5fYdt.png


Anrkda4.png


Door m'n hele bulk nu 7.5 kilo aangekomen maar merk wel dat m'n vetpercentage ook aan het stijgen is.
Denk dat ik door bulk tot ik de 80KG weeg (nu 76,5) en dan als ik de 80 aantik ik een maandje ga cutten naar 76 KG. Dan ben ik (denk ik) droger dan eerst.
 
4kg cutten in een maand? :scratch:
 
1 á 2 maand cutten*
Ik wil terug cutten naar +-10%, niet naar 6-7%. We zullen wel zien hoe het loopt haha.
Ik wilde al zeggen lol, als je 4kg kwijtwilt dan is een maand wel bijzonder kort (rekening houdend met rebound van maaginhoud, vocht en glycogeen).
 
De classic watermelaawwwwwwwwwwwwwn & meat combo.

Nu ik meer eet is m'n progressie weer wat meer op de goede lijn;

EO5fYdt.png


Anrkda4.png


Door m'n hele bulk nu 7.5 kilo aangekomen maar merk wel dat m'n vetpercentage ook aan het stijgen is.
Denk dat ik door bulk tot ik de 80KG weeg (nu 76,5) en dan als ik de 80 aantik ik een maandje ga cutten naar 76 KG. Dan ben ik (denk ik) droger dan eerst.
Gaat lekker zeg! Mooie plannen..:cheer:
 
Leuk om te zien dat je het TDEE sheet nog gebruikt :D
 
Bench Press
Set 1: 20 kg × 10 [Warm-up]
Set 2: 40 kg × 6 [Warm-up]
Set 3: 50 kg × 5 [Warm-up]
Set 4: 77,5 kg × 4
Set 5: 77,5 kg × 4
Set 6: 77,5 kg × 4
Set 7: 77,5 kg × 4

Chin Up
Set 1: 8 reps
Set 2: 8 reps
Set 3: 8 reps
Set 4: 8 reps
Set 5: 8 reps
Set 6: 8 reps

Leg Extension
Set 1: 80 kg × 8 (PR)
Set 2: 80 kg × 8
Set 3: 80 kg × 8

Leg Press
Set 1: 280 kg × 8
Set 2: 280 kg × 8
Set 3: 280 kg × 8

Arnold Dumbbell Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 20 kg × 8

Bicep Curl
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 20 kg × 8
Set 3: 20 kg x 8

Morgenochtend dokter voor kuiten & klachten die ik eerder heb gepost.
 
Back
Naar boven