Fitness Seller

Valandinz - Average to Savage 2.0

Bezoekers in dit topic

Mijn dank is groot!
 
JochemB hier kun je de variant vinden met gemeten mm's en wat verdere uitleg over het gebruik van de sheet.

Valandinz sterkte gewenst!
:heart::heart::heart::heart::heart: mijn autistische excel nerd kant is blij. Die MFP extract maakt het helemaal af. Ik kan je helaas nu geen karma geven, maar die houd je van me tegoed:D.
 
Die macro is echt een prachtig staaltje VBA. Kan ik nog een puntje aan zuigen.
 
Statusupdate;
Bulk op 04/07/2018 geëindigd op 78.5 kilo.
Duur bulk: 20/01/2018 t/m 04/07/2018
Dus 5 maanden en 14 dagen gebulked.
8.5 kilo aangekomen.
Gemiddeld 1.5 kilo per maand aangekomen, dus 0,38 kilo per week.

Kracht Gains:

Bench Press: +30 Kilo
Squat: +50 kilo
Deadlift: +70 kilo


Via body fat caliper is m'n vetpercentage gelijk gebleven, optisch zie ik dat m'n onderbuik wel flink wat meer vet heeft, de rest niet echt. Zal dus wel ~3-4% vet bij gekomen zijn.

Ik ga nu 1 of 2 maanden cutten, doelstelling -0.5 á 0.7 kilo / week.
Starting macro's zijn;
2000 kcal
200 gr carbs
150 gr protein
67 gr fats
 
Laatst bewerkt:
Waar was je al die tijd? Bruh
 
Nette bulk resultaten hoor! Benieuwd wat dez cut je gaat brengen!

Je zet gelijk laag in qua kcals of zie ik dat verkeerd?
 
Waar was je al die tijd? Bruh
Moest wat dingen IRL verwerken, dan zet ik alles altijd een beetje in de ruststand. Maar ik lees altijd mee op het forum :)

Nette bulk resultaten hoor! Benieuwd wat dez cut je gaat brengen!

Je zet gelijk laag in qua kcals of zie ik dat verkeerd?

Thanks man!
Klopt, opzich. M'n onderhoud ligt tussen de 2400 á 2500 dus ga ik er 400 calorieën onder zitten.
Vind het al geweldig gezien ik voor deze bulk een onderhoud had van 2000 kcal. Toen ik begon met trainen moest ik 1500-1700 kcal eten om ongeveer 0,3-0,5 kilo per week af te vallen.

Gewoon even een maandje om net wat droger en strakker te worden, beetje beachproof voor in augustus. Misschien zet ik die maand ook nog door, afhankelijk van het resultaat.
Daarna weer lekker doorbulken tot 85 kilo voordat ik weer aan cutten denk.
 
Mooie plannen kerel! Ben benieuwd!

Op prive vlak ook weer wat rust in de tent?
 
Mooie plannen kerel! Ben benieuwd!

Op prive vlak ook weer wat rust in de tent?

Ik ook! De cut resultaten van jou & wovano werken iig heel motiverend.
Privé vlak is alles ook weer stabiel gelukkig, de extra nachtrust helpt wel voor het trainen :roflol:
 
Die TDEE sheet is echt een uitkomst, gebruik hem al 2 jaar. Tof dat meerdere mensen hem zijn gaan gebruiken! Voor de zekerheid nog een linkje naar de FAQ van het TDEE-sheet.
Tof dat privé alles weer in orde gaat kerel :)
 
Zou wat langzamer verlagen, niet alles gelijk in de strijd gooien.

Hoeveel kcal zou jij onder onderhoud zitten aan het begin dan? Eerst op onderhoud (2400) eten en dan verlagen naar 2000 (-400 onderhoud)?
 
Zou eerst onderhoud +100 voor 1 week. Dan elke week 200kcal verlagen adhv gewichtsverlies. Die eerste week ga je ook al wat maaginhoud verliezen en zo houd je je TDEE accurater.
Zo snel zo laag gaat alleen maar voor honger zorgen en snellere metabolische adaptatie. Eenmaal je zo laag zit en het vertraagt moet je nóg lager. Ook grotere kans op massaverlies.

Bekijk het eens andersom; je gaat vanuit een cut toch ook niet meteen onderhoud+500?
 
Ik zag de avater van Patrick Ster in eens weer voorbij komen bij "meldingen" en dacht, die heeft al een poosje niks gepost in zijn log ;) Welkom terug man, goed om te lezen dat het privé weer wat rustiger is.
 
Lekkere bulk met fijne resultaten :)

Sluit me aan bij JochemB om het iets langzamer te doen.
Zelf zit ik eerst een aantal weken op onderhoud alvorens ik de cut/bulk inga na het tegenovergestelde. Met name voor honger en metabloisme lijkt me zoiets inderdaad verstandiger.
 
BRUH welkom back! Goede resultaten neergezet! Ik zou eerst twee weken op onderhoud eten en dan -500kcals gaan zitten en daarna verlagen indien nodig.
 
Zondag een middagje Marvinnen
qe08c1l.jpg


Training maandag:

Bench Press
Set 1
1x8x20 KG
Set 2 1x8x40 KG
Set 3 1x8x60 KG
Set 4 1x4x70 KG
Set 5 1x4x80 KG
Set 6 1x4x90 KG
Set 7 1x4x90 KG
Set 8 1x4x80 KG

Pendlay Row
Set 1
1x8x40 KG
Set 2 1x8x60 KG
Set 3 1x8x70 KG
Set 4 1x8x70 KG
Set 5 1x8x70 KG

Lat Pulldown
Set 1
1x8x75 KG
Set 2 1x8x75 KG
Set 3 1x8x75 KG

Leg Press (Vertical, niet plate loaded)
Set 1
1x12x130 KG
Set 2 1x12x160 KG
Set 3 1x12x180 KG
Set 4 1x12x190 KG
Set 5 1x12x190 KG
Set 6 1x12x190 KG

Calorieeën worden langzaam verlaagd :)
 
Back
Naar boven