MuscleMeat

Valentijntje verzoek topic.

Bezoekers in dit topic

Aromatase is strong in this one
Denk het.
Tijdens m'n eerste kuur had ik daar niet echt last van.
Toen gebruikte ik ook Mast (en liet HCG meelopen) nu alleen Test.
Post aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je nog ff je huiswerk doen.
Je hebt gelijk, bedankt.. Klopte natuurlijk niet inderdaad, mij geheugen is een zeef, te lang geleden dat ik mij had ingelezen. Mast ondergaat geen aromatasie.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die gewoon los in het wild/vrij in de natuur relaties ontmoeten?
 
Hoezo geen match?

Huisgenoot van me is onlangs vrijgezel geworden en neukt even alles wat los en vast zit. Hij vertelde dat het Tinder algoritme is veranderd, waardoor je als gratis mannelijke user in het begin geboost wordt en daarna nauwelijks meer wordt getoond aan anderen. Dit om mannen ertoe te bewegen te betalen.

Bumble is volgens hem veel effectiever en ook leukere vrouwen. BB_
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Huisgenoot van me is onlangs vrijgezel geworden en neukt even alles wat los en vast zit. Hij vertelde dat het Tinder algoritme is veranderd, waardoor je als gratis mannelijke user in het begin geboost wordt en daarna nauwelijks meer wordt getoond aan anderen. Dit om mannen ertoe te bewegen te betalen.

Bumble is volgens hem veel effectiever en ook leukere vrouwen. BB_
Oké, bedankt voor de tip,:thumbs: dan hoef ik de verklaring niet geheel bij mijzelf te zoeken, dat scheelt. :P Maar voor de duidelijkheid, ik ben naar wat anders op zoek dan die maat van je. :p
Mijn focus ligt nu overigens op gewoon IRL mensen ontmoeten.
 
Oké, bedankt voor de tip,:thumbs: dan hoef ik de verklaring niet geheel bij mijzelf te zoeken, dat scheelt. :P Maar voor de duidelijkheid, ik ben naar wat anders op zoek dan die maat van je. :p
Mijn focus ligt nu overigens op gewoon IRL mensen ontmoeten.


Ik volg deze guy nu een tijdje en kan me wel vinden in zijn visie. Woon zelf samen en heb het nodige wel gezien de laatste jaren, maar vind het wel interessant om te zien hoe accurate hij is op bepaalde punten.
 
Niemand scoort in de gym?
 
BB_ wil jij mijn valentijn zijn? :rolleyes: :engel:
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven