MuscleMeat

Vali's vetverlies - log 106kg naar 83 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vali

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2014
Berichten
267
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
106kg
Na lange tijd niet meer actief geweest op dit forum, besloten een log aan te maken om mijn progressie bij te houden op weg naar 83 a 85kg.
Een paar jaar niet meer getraind, veel junkfood gegeten en nu de 106kg bereikt waarvan het nu echt moet veranderen. 20 Februari ben ik weer begonnen met trainen en uiteraard met een voedingsschema. Elke 5 weken ga ik een update doen met foto's, volgende update komt volgende week maandag. Mijn caloriebehoefte ligt op 4323kcal, dagelijks sporten en veel beweging op het werk meegerekend.
Plan van aanpak; Voedingsschema waarvan 6 dagen op 3200 a 3500kcal, en 1 dag een cheatmeal waarbij ik niet boven de 4300kcal uit wil komen (dit varieert van een Pizza, Hamburger menu, of een andere vette of zoetige hap)
Daarnaast doe ik 4 dagen per week een full body workout, en 3 dagen cardio.
45 minuten hardlopen a 11kmp/u
60 minuten roeien
2 a 2,5 uur mountainbiken

Stats 20 Februari:
21 jaar
106kg
Heup omtrek 108cm
Middel omtrek 100cm
vwu2ok.jpg


Mijn bedoeling is om elke week minimaal 0,7kg per week te verliezen.
Doelstelling 27 Maart: 103kg
Doelstelling 1 Mei: 98kg
Doelstelling 5 Juni: 93kg
Doelstelling 10 Juli: 90kg
Doelstelling 14 Augustus: 87kg
Doelstelling 18 September: Doel bereikt tussen de 83 en 85kg.

Tips en motivatie is natuurlijk altijd welkom!

Grtz, Vali.
 
ik heb een gelijkaardig trainingsverleden en bodystats.
enkel heb ik schaamte om een eigen topic te openen met foto's aangezien ik een huidziekte heb.(psoriasis) over mijn hele lijf.
zelf begin ik ook terug te trainen.
ik wens je veel succes toe en ik volg je topic op de voet.
wie weet zal jij een inspiratie vormen voor mij.

good luck and train hard
 
ik heb een gelijkaardig trainingsverleden en bodystats.
enkel heb ik schaamte om een eigen topic te openen met foto's aangezien ik een huidziekte heb.(psoriasis) over mijn hele lijf.
zelf begin ik ook terug te trainen.
ik wens je veel succes toe en ik volg je topic op de voet.
wie weet zal jij een inspiratie vormen voor mij.

good luck and train hard

Je hoeft geen schaamte te hebben voor je pso! Iedereen heeft wel iets! En een log bijhouden kan ook zonder foto's hoor. Doe ik ook al een maand of 18.
 
  • Like
Waarderingen: dcp
Na lange tijd niet meer actief geweest op dit forum, besloten een log aan te maken om mijn progressie bij te houden op weg naar 83 a 85kg.
Een paar jaar niet meer getraind, veel junkfood gegeten en nu de 106kg bereikt waarvan het nu echt moet veranderen. 20 Februari ben ik weer begonnen met trainen en uiteraard met een voedingsschema. Elke 5 weken ga ik een update doen met foto's, volgende update komt volgende week maandag. Mijn caloriebehoefte ligt op 4323kcal, dagelijks sporten en veel beweging op het werk meegerekend.
Plan van aanpak; Voedingsschema waarvan 6 dagen op 3200 a 3500kcal, en 1 dag een cheatmeal waarbij ik niet boven de 4300kcal uit wil komen (dit varieert van een Pizza, Hamburger menu, of een andere vette of zoetige hap)
Daarnaast doe ik 4 dagen per week een full body workout, en 3 dagen cardio.
45 minuten hardlopen a 11kmp/u
60 minuten roeien
2 a 2,5 uur mountainbiken

Stats 20 Februari:
21 jaar
106kg
Heup omtrek 108cm
Middel omtrek 100cm
vwu2ok.jpg


Mijn bedoeling is om elke week minimaal 0,7kg per week te verliezen.
Doelstelling 27 Maart: 103kg
Doelstelling 1 Mei: 98kg
Doelstelling 5 Juni: 93kg
Doelstelling 10 Juli: 90kg
Doelstelling 14 Augustus: 87kg
Doelstelling 18 September: Doel bereikt tussen de 83 en 85kg.

Tips en motivatie is natuurlijk altijd welkom!

Grtz, Vali.

Succes! Het is allemaal niet zo moeilijk als dat het lijkt. Consistent zijn is in mijn ogen 1 vd belangrijkste componenten voor succes!
 
Lekker hoor, ik ga je volgen!
Ik denk als je eenmaal gewend bent aan die levensstijl, dat de kilo's eraf vliegen!
Je doet wel erg veel cardio, ben benieuwd of je het vol kan houden, respect!

Succes!
 
Hey succes makker! Ik weet dat het lastig is om die kilo's kwijt te graken! De dag van vandaag is er overal veel te veel verleiding rondom ons waardoor je altijd vezwijkt :D maar als je gemotiveerg genoeg bent lukt het je wel! Ik heb ook een vlogje van 103kg - 90kg. misschien vind je er iets die je ook kan helpen!
 
Back
Naar boven