XXL Nutrition

vallen vans era groot of klein uit

Bezoekers in dit topic

Ga eens passen id winkel
 
Even serieus, hier wil je toch niet op gezien worden? Veel te vrouwelijk, zelfs voor vrouwen vind ik ze afschuwelijk, All Stars zijn net iets minder verschrikkelijk imo.
 
Ik zou zeggen, pas eens een paar in de winkel ?
 
Even serieus, hier wil je toch niet op gezien worden? Veel te vrouwelijk, zelfs voor vrouwen vind ik ze afschuwelijk, All Stars zijn net iets minder verschrikkelijk imo.
Niet alle Vans zijn die zwarte ''bootschoenen'', maar toch, niet echt mijn smaak moet ik eerlijk zijn.
 
Ik heb Vans maar ik heb gewoon dezelfde maat als bij mijn vorige schoenen (nike's). Dus volgens mij vallen ze niet groot of klein uit vergeleken met andere schoenen.

Tip:
Als je ze gaat halen haal er dan ook zo'n soort van antivocht spul bij... want als ze nat worden zijn we wel meteen voor altijd smerig (meestal).
 
vans heeft alleen nog maar shitschoenen geproduceerd vanaf dat ik 15 was.
 
vans heeft echt wel relaxte sneakers hoor :) (en nee, ik ben geen emo)..

Maar die schoenen vallen gewoon normaal uit, maar idd: gewoon naar de winkel gaan
 
Allstars vallen wel wat groter uit.
 
22jaar en nog met skate schoenen lopen?
Argh gtfo!
 
koop ze in geel
 
22jaar en nog met skate schoenen lopen?
Argh gtfo!

vans era's zijn gewoon mooiboy schoentjes hoor, je hebt wel vans skate schoenen maar dat zijn andere modellen.
 
koop rode of blauwe schoenen voor de swaggg
 
paars is the way to go met matching paarse broek, justin bieber yo
 
fel groene pattas
 
vans era's zijn gewoon mooiboy schoentjes hoor, je hebt wel vans skate schoenen maar dat zijn andere modellen.

Ok excuseer :) Na even gegoogeld te hebben vallen die inderdaad nog goed mee. Dacht dat het over die schoenen van 12 jarigen ging.
 
Heb ze ook G, gewoon normale maat volgens mij vallen niet groot of klein uit
 
22jaar en nog met skate schoenen lopen?
Argh gtfo!

en wat is daar mis mee? ik loop ook gewoon rond met skate schoenen, zijn stukken mooier en degelijker dan van die homofiele adidasjes
 
Back
Naar boven