Fitness Seller

valon's wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Gewicht zegt meestal niets maar met 60kg Squaten en zulke poten:clap::clap:netjes
 
Gewicht zegt meestal niets maar met 60kg Squaten en zulke poten:clap::clap:netjes

Klopt dat probeer ik me ook zoveel mogelijk voor te houden. Benen vooral op herhalingen en hacksquat wel redelijk zwaar...rest krijg ik last van me knieen dus vandaar die laffe kg's maar het werkt goed voor me :)

Vandaag borst biceps getraind.
Voeding gister niet heel best geweest dus training was ook niet heel best. Niet echt waard om te posten want was meer om een pomp te krijgen.
 
Hier dan maar soort van begin foto. Net gemaakt. Momenteel 97.5kg vetpercentage zou ik nie weten, iig wel wat vocht want gister 2 pizza's op :o

Foto gemaakt met aardappel en slechtste licht wat er is maar vriendin is niet bereid een foto te maken. Betere foto's komen er nog aan.
20160516_115403.jpg
 
flinke poten kerel ,

vet % toch wel 11% - 12%
 
flinke poten kerel ,

vet % toch wel 11% - 12%
Ja, voor me gevoel zit ik idd rond de 12%. Alleen tijdens trainen heb ik overal lijnen. (Zit momenteel wel aan de deca wat me shape niet heel erg ten goede komt)
 
Cutten op deca?(bevalt het?)Of wil je voor de grootste verandering in massa gaan tijdens deze wedstrijd?
 
wat voor vriendin heb je die geeneens een foto van je wilt maken :roflol:
 
Cutten op deca?(bevalt het?)Of wil je voor de grootste verandering in massa gaan tijdens deze wedstrijd?
Bedoeling is alleen kwaliteitsmassa te pakken en wat vocht ofcourse met de deca. Ben in 4 weken test deca 2.2kg gegaind en heb nog 1 week te gaan, daarna test bold om mee te gaan cutten. Bedoeling is in oktober de enercup mee te pakken dus heel droog zou ik niet komen te staan voor 31 juli. Laatste maand van deze contest gaat me 'cut' soort van beginnen dus daar zou wel wat verandering te zien moeten zijn en dan vooral qua vocht van de deca nu....hoop ik :p
 
wat voor vriendin heb je die geeneens een foto van je wilt maken :roflol:
Hahaha ja lach maar. Kan niet eens ff 5 seconde de tijd voor me nemen en dan ben ik de egoist die altijd alleen aan zichzelf denkt... uuuhuuuu.
 
Hahaha ja lach maar. Kan niet eens ff 5 seconde de tijd voor me nemen en dan ben ik de egoist die altijd alleen aan zichzelf denkt... uuuhuuuu.


 
In! Waar heb je altijd gezwommen?

Nice legs!
 
Hier dan maar soort van begin foto. Net gemaakt. Momenteel 97.5kg vetpercentage zou ik nie weten, iig wel wat vocht want gister 2 pizza's op :o

Foto gemaakt met aardappel en slechtste licht wat er is maar vriendin is niet bereid een foto te maken. Betere foto's komen er nog aan.Bekijk bijlage 75969
Ik wil wel een foto maken :eyebrow:
 
In! Waar heb je altijd gezwommen?

Nice legs!
Haha in een zwembad ja :p heb meerdere clubs gehad, uiteindelijk geeindigd bij dwk in Barneveld.

Enne wanneer kom je foto maken :engel:
 
Haha in een zwembad ja :p heb meerdere clubs gehad, uiteindelijk geeindigd bij dwk in Barneveld.

Enne wanneer kom je foto maken :engel:
Haha.... zegt me niks . Zwom zelf in provincie Groningen. Soms een uitje naar elders. Nk Eindhoven. Mooi bad daar.

Jij wil foto's. Kom hier maar:P
 
Haha.... zegt me niks . Zwom zelf in provincie Groningen. Soms een uitje naar elders. Nk Eindhoven. Mooi bad daar.

Jij wil foto's. Kom hier maar:P

Ken wel paar clubs in Groningen waar we mee in de competitie zaten. Eindhoven was idd nice, ooit nog 1 10e boven de ejk limiet gezwommen.
Maar je woont toch niet nog in Groningen he? Das een pokke eind rijden voor een foto ;)
 
Das wel snel dan.

Nee nu iets zuidelijker. Drenthe :D
Moet er wat voor over hebben hè
 
Drenthe...ligt in de buurt :o
Wanneer heb je tijd? Mogen wel verdomd mooie foto's worden dan ;)
 
Drenthe...ligt in de buurt :o
Wanneer heb je tijd? Mogen wel verdomd mooie foto's worden dan ;)
Dat dacht ik;)

Perfect worden ze natuurlijk.
 
Back
Naar boven