XXL Nutrition

valon's wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Erg nice physique!, als je t mij vraagt liggen je armen niet zo ver achter. Heb veel erger meegemaakt hoor ;) en denk wel dat je liever hebt dat je armen achterliggen dan je benen, dan ben je nog verder weg :p
 
Rug en biceps vandaag.

Deadlift waarbij bovenaan doortrekken en vast houden.
15x100
12x140
10x140
8x140

Single arm row apparaat plate loaded
15x35
15x50
12x60
10x65

4x15 rope pulldown ofzo?? Voor soort van isolatie voor je lats.

Barbellrow
15x60
10x80
8x100
6x110

Nog wat shrugs gedaan en hyperextensions daarna biceps.
Voor biceps barbellcurl en concentrationcurll. Niet heel zwaar alleen om een pomp te krijgen. Kijken of 2 a 3x pw biceps werkt om ze te laten groeien.
 
Succes met de concurrentie :o
 
Wat meten je biceps dan eigenlijk? En enig idee waarom ze achterlopen?
 
Wat meten je biceps dan eigenlijk? En enig idee waarom ze achterlopen?
43.5cm koud...verschil na een training scheelt maar 0.5cm:o
Nou ben ik sowiezo niet heel erg gemaakt om echt massa te pakken met mijn extreme ecto fysiek verder zou ik niks kunnen verzinnen.
Groeit overigens wel gewoon alleen rug en benen groeien 5x harder.
 
43.5cm koud...verschil na een training scheelt maar 0.5cm:o
Nou ben ik sowiezo niet heel erg gemaakt om echt massa te pakken met mijn extreme ecto fysiek verder zou ik niks kunnen verzinnen.
Groeit overigens wel gewoon alleen rug en benen groeien 5x harder.

Wellicht hebben je armen een ander trainingsregime nodig om te groeien. Maar zult in die jaren vast veel geprobeerd hebben. Wat mij erg geholpen heeft zijn overhead cable curls i.c.m. one arm cable curls en DB hammer curls. Meer doe ik eigenlijk niet voor biceps.
 
Voor armen al van alles geprobeerd. Waren ze eindelijk 45cm scheen ik gewoon vet te zijn :(
Zijn afgelopen 8 maanden zo'n cm gegroeid, dus er is nu enige vooruitgang te zien maar ben vervolgens ook in 8 maanden 4,8kg vetvrije massa aangekomen. Daarvan zit volgens mij de helft al op me benen sinds ik die anders train.
Is wel de bedoeling dat aankomende 6 weken nog zo'n 800 gram (Volgens mijn coach) er bij komt, en dan beginnen met cut naar de Enercup toe. Dus hopen dat me armen nog wat voller worden.
 
Wie is je coach?

Ik doe zelf ook een jaar over 1cm arm winst.
 
ja, maar jouw armen zijn gigantisch en die kinderarmpjes van mij zijn...niet zo heel erg gigantisch laten we maar zeggen.
Coach is Johnny Stuhldreier.
 
Ik dacht dat hij Johnny fernand(PT Filemon) ging zeggen he.
Wel vreemd, dat je armen niet echt mee komen(zie je niet zo vaak).
 
Haha ja had eerst Filemon zelf gevraagd na zijn super vooruitgang. Maar was niet goed genoeg voor hem :(
Ja schijnt dat alles best redelijk in verhouding is, maar vervolgens train ik regelmatig met iemand die 4kg zwaarder is en 49cm armen heeft en dat is ook in verhouding. Dan is de 'in verhouding' wel een verdomd ruim begrip.
 
ja, maar jouw armen zijn gigantisch en die kinderarmpjes van mij zijn...niet zo heel erg gigantisch laten we maar zeggen.
Coach is Johnny Stuhldreier.

mijn armen zijn maar 45 cm. En me delts overheersen conjo hard :(

Johnny lijkt mij wel goede coach.
 
mijn armen zijn maar 45 cm. En me delts overheersen conjo hard :(

Johnny lijkt mij wel goede coach.
Grote delts zijn juist super vet. Al is 45cm bij 107kg ook niet heel gigantisch. Ag zolang het maar groot lijkt toch.

Hierbij nog ff laatste foto voor een tijdje.
Moet echt ergens normaal licht zien te vinden wat dit is hier...niet zo best. Gaat om het idee, lijkt de vooruitgang wer wat groter met normale foto's :)
20160518_173119.jpg
 
Grote delts zijn juist super vet. Al is 45cm bij 107kg ook niet heel gigantisch. Ag zolang het maar groot lijkt toch.

Hierbij nog ff laatste foto voor een tijdje.
Moet echt ergens normaal licht zien te vinden wat dit is hier...niet zo best. Gaat om het idee, lijkt de vooruitgang wer wat groter met normale foto's :)
Bekijk bijlage 76084


jij hebt hetzelfde als vntl

ik denk dat jij in het echt ook een stuk groter bent als op de foto's lijkt.


(is wel grappig want die "zwaar" gespierde fotomodellen in reclames zijn in IRL juist zware ecto's

met wat abs, kwestie van de juiste angle ,filters en belichting )
 
jij hebt hetzelfde als vntl

ik denk dat jij in het echt ook een stuk groter bent als op de foto's lijkt.


(is wel grappig want die "zwaar" gespierde fotomodellen in reclames zijn in IRL juist zware ecto's

met wat abs, kwestie van de juiste angle ,filters en belichting )
Iets beter dan op de fotos is het wel ja. Maar daar zit nou net het probleem, licht is hier nergens normaal (behalve in de sportschool maar mag nog net trainen met een los shirt met mauwen) angle en filters...tsja fuck it. Ben een 'bodybuilder' geen fotograaf :p

Heb nog 2,5 maand om goeie foto te maken, dat zou toch moeten lukken...hoop ik:o
 
Benentraining

Legextension 3x25 warming up
Hacksquat plateloaded
15x100
8x160
8x200
6x240
4x250 6x200

Lunges met ez stang 4x15 60kg

Legpress halve herhalingen
4x12 max...260kg ofzo volgens dat ding

Sldl 4x15 60kg

Leg curl 4x12

Seated legcurl 4x12

Beetje kuiten om het af te maken
4x25 pussygewicht

Toen was het klaar en had ik pijn in me alles:D
Al met al eindelijk weer is een redelijke training.
 
je hebt er een flinke rug op zitten netjes man
 
He man, zag toevallig op je insta dat je in Wijchen traint. Maybe een keer samen trainen in Nijmegen F4F?
 
He man, zag toevallig op je insta dat je in Wijchen traint. Maybe een keer samen trainen in Nijmegen F4F?
Whut, instagram...ik?. als het goed is niet hoor.
Maar wil best keer samen trainen hoor. beste komt alleen wel uit in een weekend ivm werk en onzin :o
 
Back
Naar boven