MuscleMeat

valon's wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Whut, instagram...ik?. als het goed is niet hoor.
Maar wil best keer samen trainen hoor. beste komt alleen wel uit in een weekend ivm werk en onzin :o
Ah dat was de insta van Bram (post erboven), my bad :rolleyes: Waar kom je vandaan dan?
 
Ah dat was de insta van Bram (post erboven), my bad :rolleyes: Waar kom je vandaan dan?
Geen probleem als je niet met me wilt trainen hoor :sad:
Maar kom uit Westervoort, gat naast Arnhem
 
Geen probleem als je niet met me wilt trainen hoor :sad:
Maar kom uit Westervoort, gat naast Arnhem
Haha oh dat is net zo dicht bij. Nee lijkt me een goed plan! Volgende week een keer afspreken.
 
Ook maar weer is een update.

Voeding zuigt momenteel vrij hard. Geen zin om aan schema te houden en vrij veel cheatmeals afgelopen week met als resultaat 2kg erbij. Vetpercentage zou ik nie weten en vocht...heel veel.
Bedoeling om vanaf Maandag weer gewoon schema te volgen en over week of 3 langszaam beginnen te cutten.

Trainingen zijn momenteel niet heel bijzonder, ook niet echt de drive om heel diep te gaan.

Vrijdag training met bob k is even kijken of hier de motivatie weer wat beter van gaat worden.:D
 
Hoe komt dat dan?

Zomaar ineens motivatie weg?

Stress?

Gezeik op werk/vriendin/school ?
 
Maak dr een combi van met gezeik met werk van vriendin/geen geld, gezeik met vriendin en beetje stress op werk. Owja en deca :o
Top combi mja fuck it, volgende week gewoon weer knallen. Weekje ff aankloten is meer dan zat.
 
Nieuwe week en vol er tegenaan :D
Gewicht was gister 96.4 en hou nog redelijk veel vocht vast dus weer zat werk om in te halen. (Afgelopen 3 dagen door omstandigheden max 2500kcal binnen gekregen)

Gister gemeten en 1mm minder dan een maand geleden dus toch iets droger geworden in me 'bulk'

Voeding blijft gewoon op 4700kcal met 2x pw cheatmeal erbij.
Bedoeling is aankomende 6 weken ongeveer 1kg te gainen waarna me cut langszaam aan gaat beginnen.

Trainingen zijn niet bijzonder, word deze 6 weken vooral focus op armen, bovenkant borst en schouders. Kijken of deze wat voller kunnen worden.
 
Nieuw trainingschema voor aankomende maand.

Maandag borst triceps
Dinsdag rug biceps
Woensdag schouders hams
Donderdag rust
Vrijdag quads en kuiten

Zaterdag weer beginnen met borst triceps.
Reps zijn tussen de 8 en 12
Setjes 4 of 5
Na 3 trainingen 1 rustdag.

Voeding iets verhoogd naar 4820kcal.
E k v ratio is vrij kansloos maar hou hem maar gewoon aan.
Eiwitten rond de 430 gram per dag dus zwaar overrated maar bevalt opzich prima dus houden het maar lekker aan.

Gear voor aankomende weken is test en bold 900/600
Over week of 6 gaat dit verlaagd worden en komt er tren bij op 400mg
Laatste 8 weken voor de enercup word dit aangepast en gaan we schema doen wat ik van een nederlandse pro heb (noem verder geen namen maar zijn dr niet veel:p)
 
430 gram eiwit, kanonnen :D

Lekker trainingsschema hoor.

Ben benieuwd hoe de bold je gaat bevallen.
 
4820 kcal om te cutten??
 
430 gram eiwit, kanonnen :D

Lekker trainingsschema hoor.

Ben benieuwd hoe de bold je gaat bevallen.
Ja die eiwitten zijn zijn zwaaaar overrated volgens mij maar fuck it. Hou me dieet zo vrij makkelijk vol en ga er best redelijk op:p
enige wat ik nu merk van bold is dat ik zeer bizare dromen heb...wat bij tren nou eigenlijk wel meevalt

4820 kcal om te cutten??
Nee dit is nog een soort van clean bulk.
Afgelopen maand op 4700 1mm eraf met huidplooimeting dus nog iets verhoogd voor een maand. Dan langszaam aan beginnen met cutten voor de enercup maar heel erg vind ik het niet om wat carbs te gaan droppen. Vreet wel berg groente per dag om geen honger te hebben.
 
Gewicht afgelopen week een hele 100 gram omhoog gegaan:banana: vetpercentage zelfde en vocht wat minder.
Aders beginnen steeds beter zichbaar te worden met niks doen.
Trainingen gaan bar slecht en heb constant spierpijn in iedere spiergroep die ik train. Of dit nou echt goed is weet ik niet maar ga gewoon lekker door.
Woensdag word deze week rustdag ivm bloed aftappen in het ziekenhuis. Rest van de dagen lekker doorgaan met het schema.
 
Afgelopen week weinig bijzonders. Sta qua gewicht stil en vetpercentage blijft redelijk gelijk. Wel helemaal klaar met al dat eten. Skip momenteel per dag ongeveer 50 gram rijst, 100 gram aardappels en 30 gram pindakaas.
Als het goed is over 2 weken beginnen met voeding te verlagen (pannenkoeken eruit :D)
Nu al zin om te beginnen met cutten. Is kijken wat er overblijft en waar ik al die moeite toch voor doe.

Trainingen zijn vrij ruk.
Sportschool is smerig benauwd en ben al zeiknat zonder dat ik iets heb gedaan met als gevolg dat ik er na 2 a 3 oefeningen wel klaar mee ben.

Bedoeling is deze week nog wat schrale foto's te maken om zo de vooruitgang beetje bij te houden. Deze gaan natuurlijk wel geplaatst worden.
 
ook maar weer is een update:
Gewicht vanochtend 97,5kg

Trainen gaat best lekker, goede pomp en het lijkt of me schouders wat voller zijn geworden.
Vetpercentage is iets gezakt voor me gevoel, vreemd genoeg wel minder aders op me onderarmen. Huidplooi op me onderbuik zit nu op 5mm dus voor tijdens een 'bulk' best redelijk.
Vocht zit er nog zat in en ook achter gekomen waardoor dit komt. Vreemd genoeg als ik de havermout eruit haal en dit bijvoorbeeld vervang voor rijst, verlies ik zo'n kg vocht in 2 dagen. wist niet dat je vocht vast hield door havermout maar weer wat geleerd.

Sinds afgelopen week begonnen met cardio (iedere dag 2x 12 minuten naar me werk fietsen) omdat de auto van me vriendin kapot is en zij een stukie verder moet rijden naar dr werk dan ik.
Meteen tot de conclusie gekomen dat cardio niet meer helemaal mijn ding is en dat het weer van afgelopen week ook niet heel fijn is op de fiets. (5 jaar geen fiets meer aangeraakt)

Zondag weer een meting dus dan kijken hoe ik er daadwerkelijk bij sta en waarschijnlijk vanaf Maandag carbs gaan verlagen :D
foto's die afgelopen week zouden komen zijn nog steeds niet gemaakt ivm gezeik in de sportschool (mag natuurlijk niet me shirt uit doen want stel je voor dat iemand dat ziet)
Zal deze Zondag laten maken, als het goed is dan ook posen en geen trieste sportschool waar je met een vuilniszak aan moet trainen.
 
Mag shirt niet uit doen?

Haha wtf.
 
Ook niet met tanktop. Iig mannen niet, vrouwen mogen half naakt en daar maken vooral de vrouwen van 80+ kg graag gebruik van.
 
die fakking quads :roflol: blijft ziek man
 
die fakking quads :roflol: blijft ziek man

Haha tnx, lijkt meer dan het is hoor. Als ik me been wat naar buiten draai lijkt het heel wat maar als ik normaal sta zijn ze vrij klein. Denk dat ik me benen ook nog het makkelijkst kan laten groeien als me knieen wat mee werken.
 
Back
Naar boven