AndroidHealthClinic

valon's wedstrijdlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

valon

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2007
Berichten
594
Waardering
70
Lengte
1m81
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
Omdat 4 deelnemers een beetje schraal is dacht ik laat ik me ook maar is inschrijven. Top 5 is ook cool :D

Hier ff wat totaal oninteressante info over mezelf:
train redelijk serieus vanaf me 17e, daarvoor vanaf me 12e krachttraining als ik zin had voor het zwemmen (ooit zwom ik 14uur pw en was ik nederlands kampioen)
Na een blessure op me 21e nooit meer gezwommen, schouder voor de rest van me leven fucked (schouder kom afgebroken, alle 3 de banden van me ac gewricht gescheurd, sleutelbeen gebroken en uit de kom) en moest ik serieus massa gaan aanzetten dus vandaar dat ik me wat ben gaan richten op bodybuilden.

nou genoeg zielig gedoe, nu waar het om gaat:
Stats momenteel:
27 Jaar
97kg
8,5%
Armen zijn vrij kansloos en deze probeer ik aankomende tijd wat bij te trekken.
Train zo'n 5 a 6x pw, cardio nooit en dieet zit rond de 4800kcal redelijk clean.

Bedoeling is dit jaar een wedstrijd mee te pakken dus deze log is vooral om mijn vet wat omlaag te brengen naar ongeveer 5 a 6%.

Foto's zou ik een deze dagen ook ff toevoegen.
 
Leuk dat je meedoet kerel :thumbs: Succes!

Hoe kwam het eigenlijk, die schouderblessure? Toch niet door het zwemmen? Of kan dat zo funest zijn voor een schouder?
 
Leuk dat je meedoet kerel :thumbs: Succes!

Hoe kwam het eigenlijk, die schouderblessure? Toch niet door het zwemmen? Of kan dat zo funest zijn voor een schouder?
Tnx, jij ook :D

Schouder kwam door te gaan schaatsen en op me schouder te vallen...kutschaatsen
Probleem was vooral dat de artsen zeiden 'ag je kan bewegen dus is gekneusd' na 5x in een half jaar bij de dokter te zijn geweest stak ineens me sleutelbeen 5cm uit naar boven en mijn fysio heeft toen me dokter gebeld dat het niet heel best was.
echo en mri verder kwamen ze tot de conclusie dat ze een klein foutje hadden gemaakt en er eigenlijk niks meer aan te doen was. oftewel ik zou de rest van me leven me arm niet meer normaal kunnen gebruiken.
30kg massa erbij en heb nergens meer last van (tot ik verzuur dan schiet me sleutelbeen uit de kom)
 
Godverdomme dat is een behoorlijke medische misser dan zeg. Hatelijk hoe dit je leven zo kan beïnvloeden. Zo te horen heb je wel een goede manier gevonden om er toch enigszins normaal mee te kunnen leven :cool:
 
1.81 en 97 kg op 8,5%? Ben benieuwd naar de foto's! Toevallig ook actief op instagram?
 
Nou jammer genoeg niet erg spannend :( Sterker nog vind het vrij bagger. vooral doordat me armen nogal klein zijn (43cm, e-stats 48cm:D) lijkt het nergens naar.
benen zijn wel redelijk. Deze foto is van 3 weken geleden met 9.5%
20160319_070840.jpg
 
Benen zien er goed uit.

No offence, maar nul aders op armen/benen met 9,5%?

Weet je zeker dat je vp klopt?

Succes met de wedstrijd!
 
Benen zien er goed uit.

No offence, maar nul aders op armen/benen met 9,5%?

Weet je zeker dat je vp klopt?

Succes met de wedstrijd!

Armen wel wat, vooral met die warmte benen zo goed als niks. 1 of 2 tijdens het douchen. Verder tijdens trainen op me schouders maar niet bijzonder. Vetpercentage is met 4 punt meting gemeten...of het klopt laat ik ff in het midden, zolang ik vooruit blijf gaan hoor je mij niet klagen en zolang ik tijdens me wedstrijd droog en hard sta vind ik alles best
 
Goeie poten zeg! :thumbs:
 
Goeie poten ja, damn! Haha ik ken dat van armen, wil bij mij ook niet zo vlotten. Ben benieuwd naar UB pics.
 
Armen wel wat, vooral met die warmte benen zo goed als niks. 1 of 2 tijdens het douchen. Verder tijdens trainen op me schouders maar niet bijzonder. Vetpercentage is met 4 punt meting gemeten...of het klopt laat ik ff in het midden, zolang ik vooruit blijf gaan hoor je mij niet klagen en zolang ik tijdens me wedstrijd droog en hard sta vind ik alles best

Vaag wordt door warmte juist veel vasculairder.
 
Haha ja door die warmte op me onderarmen wel. En hou overigend ook een shitload aan vocht vast idd. Weekendje strand en ruk voeding en me enkels zijn zo dik als me kuiten. Meeste vocht gaat bij mij alleen rond me buik zitten. Aders in me lies maar geen blokje meer te zien :( geen MAP voor mij :p
 
Nou training van vandaag maar ff posten dan.

Schouders triceps.
Doe momenteel 4 sets met 12/15 herhalingen waarbij laatste setje...15+ tot fail en dan nog 5 halve. Gewichten dus niet erg spectaculair.

Schouders
Sideraise 3x20 12kg warmingup
Shoulderpress
15x60
12x80
8x90 3x 60 en wat halve
4x100 2x90 3x60 3x half 1x stang op me hoofd en faal :o
4x 12 14kg Iets voor achterkant schouders waar ik de naam nie van weet
Sideraise 4x12 15kg
Uprightrow 4x15 30kg

Triceps.
Dippen 4x 12 +50kg
Frenchpress 4x15 15kg
Rope pulldown 4x15 ...kg
Kickbacks 4x15 12kg

Al met al niet zo spannend.
 
In. Aardig volume voor je schouders/triceps.
 
4x100 mp is best veel hoor :D
 
4x100 mp is best veel hoor :D
Ja die ging wel redelijk ja:p schouders zit nog wel wat kracht in...rest is vrij hard achteruit gegaan na gare trainingsschemas met 15 herhalingen en 6x pw trainen. (Half jaar geleden was het max 4x pw) maar goed ben geen powerlifter dus fuck gewicht. (Squat met 60kg:o)
 
Back
Naar boven