AndroidHealthClinic

valon's wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Hier maar een update.
Meting zondag was vrij ruk. 1% erbij en gewicht 300 gram meer. Niet heel best, al was motivatie dat afgelopen weken ook niet.

Nu iig nieuw trainingsschema, dieet en moet cardio gaan toevoegen.
Dieet is zo'n 1100kcal lager dan nu dus moet wel enigsinds gaan zakken lijkt me.
Trainingschema zijn vooral veel herhalingen (Rond de 50) per set. Wel allemaal in supersetvorm. Per training tussen de 6 en 750 herhalingen. Gewicht is dus kansloos en niet het posten waard.

Foto's van afgelopen weekend heb ik nog niet dus maar ff een no abs foto van nu
2016-07-06 15.28.35.jpg

Vet zat iig, maar gaat nu dan maar verandering in komen.

Blijf overigens wel aankomende 5 weken op lange esters ivm vakantie, trouwen en huwelijksreis. Dus vocht zal redelijk hoog blijven.
 
Ook niet met tanktop. Iig mannen niet, vrouwen mogen half naakt en daar maken vooral de vrouwen van 80+ kg graag gebruik van.
Cardio Gym Westervoort? :P
 
50 reps?

Wel erg veel man damn.

Succes
 
50 reps?

Wel erg veel man damn.

Succes
Ja het gaat ook nergens naar.
Gister rug, schouders en biceps gehad. Ff 640 reps maken. Zelfs spierpijn in me benen en borst :o
Voelt opzig best lekker alleen de gewichten zijn redelijk triest. Dumbellcurl met 5kg en dan falen bij 18 herhalingen :p

Dat samen met 1100kcal minder zou toch wel wat moeten doen met me fysiek dus nem benieuwd.
 
DSC_5258.jpg
Update maar weer.
Vandaag foto's laten maken door me schoonmoeder. Eindelijk iemand die foto's wou maken, beetje jammer dat ze gister avond liet weten dat het vandaag zou kunnen want ze zou morgen 3 weken weg gaan. Dus niks voorbereiding of wat voor onzin dan ook. 2 weken begonnen met de cut dus erg droog is het ook niet bepaald maar heb foto's:D

Cut gaat gewoon rustig verder want bedoeling is over 11 weken de enercup. Deze week misschien maar beginnen met wat cardio toe te voegen omdat er nog een huwelijksreis van 2 weken tussendoor komt.

Hier nog een niet pose van vannochtend.
 
Lieve schoonmoeder
 
Gister meting gehad. rond de 7,4% nu. stukje beter dan een week geleden waarmee de foto's zijn gemaakt maar fuck it.
Dieet weer flink gezakt, nu op 3200kcal. Net ff wat anders dan 4800:o over 1,5 week opnieuw meten, dan 2 weken vakantie en bij terugkomst maar is kijken hoe ik er bij sta en door knallen naar de Enercup.
 
goede prestatie!
 
Back
Naar boven