MuscleMeat

Valuetainment

Bezoekers in dit topic




 
Alweer bevestiging dat de Weider's kneuzen waren.
 
Naja weinig interview trouwens, hij praat gewoon door zonder vragen tussendoor :roflol:
 
Door al die klotepodcasts tegenwoordig loop ik heel de dag met oordopjes door het huis en heb ik ruzie met mijn vriendin want “ik praat nooit meer met dr” :o
 
Door al die klotepodcasts tegenwoordig loop ik heel de dag met oordopjes door het huis en heb ik ruzie met mijn vriendin want “ik praat nooit meer met dr” :o
Een pedagogische tik met de platte hand geven.
 

Behoorlijke statements m.b.t. Chris Bumstead:

- In off-season niet boven 500mg test
- Nog nooit GH/slin gebruikt
 
Ik herken Patrick niet meer! 🙈🙊
 

Behoorlijke statements m.b.t. Chris Bumstead:

- In off-season niet boven 500mg test
- Nog nooit GH/slin gebruikt

Waarom zou dit niet kloppen?
In de originele video zeggen ze ook dat hij in het verleden wel meer gebruikte om de massa te gainen maar nu hij de massa al heeft en mijn zijn gezondheid in het achterhoofd nu niet meer dan 500 test.
Nooit gh/slin geloof ik ook wel.
Zijn prep cycles nu zijn iets van: 500 test/ 300 mast/ 150 tren in de week. (comment van Iain Vaillere in de commentsection onder de video van Rx)
 
Waarom zou dit niet kloppen?
In de originele video zeggen ze ook dat hij in het verleden wel meer gebruikte om de massa te gainen maar nu hij de massa al heeft en mijn zijn gezondheid in het achterhoofd nu niet meer dan 500 test.
Nooit gh/slin geloof ik ook wel.
Zijn prep cycles nu zijn iets van: 500 test/ 300 mast/ 150 tren in de week. (comment van Iain Vaillere in de commentsection onder de video van Rx)

Ik heb nooit gezegd dat het niet zou kloppen :)
 
Ik heb weleens filmpjes van hem gezien toen hij 18 was, toen squatte hij al 5 platen en deadlifte hij 6 platen. Ook in zijn college jaren was hij ook al extreem gespierd terwijl hij toen zo'n typische 'partyboy' was.
 
Ja precies.. jaloers op dem genetics
 
Back
Naar boven