Fitness Seller

Van 103 kg tot... log van een jonge vader

Bezoekers in dit topic

Gisterenavond weer proberen Knallen!!! NOT!

Het was een dag of 10 geleden dat ik nog had getraind met zware :wl: gewichten.

5x5 Stronglifts here we Go :rocker:

Squat
warmup sets
2x5x20kg
1x5x40kg
1x5x60kg
1x3x72,5kg

Working sets

5x5x85kg

Raar maar waar gelukt! laatste set was wel moeilijk. Volgende keer terug 85 Kg om benen wat te laten wennen

Overhead Press
warmup sets
2x5x20kg
1x5x30kg

Working sets

1x3x45kg (Zware FAIL, vorige keer gefaild in 4de set. Nu in de 1ste)
4x5x40 kg (training afgewerkt met een deload naar 40kg)

Volgende training starten op 40kg en terug opwerken...

Deadlift
warmup sets
1x5x60kg
1x5x80kg
1x3x92.5kg

Working sets

1x4x102,5kg

Een rep te weinig. Handen mega hard zweten, het gewicht slierde uit mijn handen. Wat kan ik hieraan doen? Handschoenen?

ok thx om te volgen mensen! Tot de volgende
 
OHP is a bitch!
Voor de zware deadlifts gebruik ik handschoenen, dan heb ik veel meer grip.
 
Zal dan eens uitkijken naar fitness handschoentjes. Kent Iemand een goed merk?
 
Maakt niet zoveel uit als het maar leer is aan de buitenkant van de handpalm.
 
Gaat hier nog steeds lekker toch? Flinke vooruitgang ook wel in je squats. Had een tijdje hier niet gekeken (kreeg geen meldingen meer?), dus hopelijk back in nu!
 
hehe Welcome back Koppie! Ja squats gaan hard. Worden wel zwaar nu, maar ik denk als ik nog 1 x 85 doe dat de spieren weer wat gewend zijn en ik weer vooruit kan.

na het werk eens langs de dacathlon handschoentjes gaan halen!!!
 
Lekker aan het doorbouwen dus......goed man. Zo hou je er ook makkelijker plezier (althans dat geldt wel voor mij hoor)
 
giphy.gif
 
The wild wild west...

Yes trainingen. Laatste weken wat minder getraind dan anders. Vooral door de verbouwingen die ik thuis nog gedaan heb. Maar we zijn weer op track. Iets gedeload omdat de gewichten te zwaar waren na onregelmatig trainen. Zal vanaf mijn volgende training weer beginnen loggen. Oh ja ben weer aan het cutten ook! JOY!
 
Lekker de draad weer oppakken...........go for it!
 
Ok trainen doe ik al terug regelamtiger. Nu nog terug leren loggen. Hier log van gisterenavond.

Squat
10x20kg
5x20kg
5x40kg
3x60kg
3x72,5kg
5x5x85 kg

Gelukt, Morgen dus PR tijd op 5x5 87.5 kg

OHP
5x20kg
5x20kg
3x30kg
4x5x42,5kg
1x4x42.5kg <----- FAIL!!!!

Dit wil zeggen dat ik vorige training eindelijk over de 40 kg ben geraakt en meteen toch een goeie 42.5 heb neergezet. Volgende training hoop ik deze ook te halen.

Deadlift
5x60kg
5x80kg
5x95kg

Mijn deadlift zat enkele weken terug op 102.5, maar met dit warm weer riskeer ik het mij niet. Gewicht schuift zo uit mijn handen. Ik denk dat ik even op 95kg ga blijven om aan mijn vorm te werken.

Zo dat was lang geleden. het nog eens uittypen! Tot lees gasten!
 
Ah, daar is'ie weer. :thumb:
Goede Squat en OHP! :)
 
thanks rookie!
 
Lekkâh hoor! Nice ohp's :lifter:
 
ja heb gemerkt als ik ze zo explosief mogelijk doe ze veel beter lukken ook.
 
ja heb gemerkt als ik ze zo explosief mogelijk doe ze veel beter lukken ook.

Pas wel op dat je je daar niet juist mee blesseert...heb ik ook gedaan en heb nu bij iedere draaiing van mijn schouder last!
 
Lekker bezig......goeie squats ook, op naar een PR
 
Yow mannen!

Het was weer tijd om te zweten gisterenavond haha. Heb ook een bestelling binnen gehad van myprotein. ik heb beslist de Pulse V4 pre workout eens te testen tijdens deze cut. Training ging lekker. Enkel bench voelde zeer plat aan.

Squat

10x20kg
5x20kg
5x40kg
3x60kg
3x75kg
5x5x87.5kg

Yupla weer nieuw PR, nog 4 kilo te gaan en ik squad mijn mezelf + 100% bodyweight!!! :dope:

Bench
10x20kg
5x20 kg
5x40kg
4x5x57.5kg
3x57,5kg <------ FAIL op de 5de set spijtig maar DOOOOORGAAAAAAN!

Waar dit gewicht enkele weken geleden makkelijk was is dit nu moeilijk. Zou de cut nu al schade aan het aanrichten zijn zit in week 3...

Barbell Row
5x62.5kg

:flexgrin::flexgrin::flexgrin:

Moet wel zeggen als je 's avonds laat traint en je neemt zo'n pre-workout dat vroeg gaan slapen er precies niet inzit. Lag om 22u30 in mijn bed en was nog naar de sterren aan het kijken om 23u30... opstaan om 6u dit gaat pikken haha

Voor de rest geen fysieke nadelen gevoeld van de pre-workout. Immense pomp wel tijdens de training en sneller herstel dan normaal. Degelijk goedje lijkt mij dus.
 
Goed bezig met je PR!!!
 
Back
Naar boven