MuscleMeat

Van 215 kilo naar 125

Bezoekers in dit topic

Buddha1033

Novice
Lid geworden
29 apr 2018
Berichten
10
Waardering
10
Lengte
1m93
Massa
130kg
Goede middag ik wil me zelf graag voorstellen

Ik ben Giovanni 24 jaar
Woog op me zwaarst 215 kilo weeg nu 125 heb een gystric sleev gehad en ben meer als 70procent van me over gewicht kwijt Ik ben er nog lang niet maar we gaan de goeie kant op groeten gio

NO PAIN NO GAIN

http://i65.tinypic.com/ne6ech.jpg

http://i64.tinypic.com/1jnpdl.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bizar gewoon. Ik hoop dat je dit niet als belediging ziet.
Hoe is het ooit zo gekomen?
Lekker sporten en bewegen en geniet van je nieuwe levensstijl.
 
Bizar gewoon. Ik hoop dat je dit niet als belediging ziet.
Hoe is het ooit zo gekomen?
Lekker sporten en bewegen en geniet van je nieuwe levensstijl.
Ooh nee zie k niet als een beledeging ging gwn door een zwaare periode in me leven zijn er paar dinges gebeurd waar k liever. Niet over praat maar dat dus majah die tijd is achter me we gaan postief door het leven nu
 
Welkom, en wat een transformatie zeg! Heel knap dat je de stap hebt gezet om van zo'n gewicht af te vallen en al zo ver bent gekomen!

Bewonderenswaardig!!
 
Welkom, en wat een transformatie zeg! Heel knap dat je de stap hebt gezet om van zo'n gewicht af te vallen en al zo ver bent gekomen!

Bewonderenswaardig!!
Dankje wel !! Het heeft me bloed zweer en tranen gekost maar k ben der en we blijven door gaan
 
Ooh nee zie k niet als een beledeging ging gwn door een zwaare periode in me leven zijn er paar dinges gebeurd waar k liever. Niet over praat maar dat dus majah die tijd is achter me we gaan postief door het leven nu
Super kerel. Ik wens je alle gainz toe. Aan je doorzettingsvermogen zal het iig niet liggen.
 
Goed bezig!

Train je nu puur voor het afvallen, of doe je ook iets voor kracht?
 
Respect zeg! :thumbs:

En welkom!
 
Holy shit wat een progressie gek! Top gedaan!
 
Goed bezig!

Train je nu puur voor het afvallen, of doe je ook iets voor kracht?
Neee k train voor kracht toename k plan wel standaard 15 tot 30min cardio in elke training sessie veder jog ik maar ik doe vooral kracht training wil wel weer beginnen met kickboxe ook dus een beetje uithoudings vermogen is handig
 
Knap zeg! De aanhouder wint.
Welkom hier!:D
 
Mooi dat je zo drastisch je leven hebt omgegooid, man! Hang on!
 
Sjezus, jij hebt niet stilgezeten:eek:
 
Back
Naar boven