AndroidHealthClinic

Van 22% naar <15%, van skinny fat naar skinny

  • Topic starter DL26
  • Startdatum
  • Reacties 88
  • Weergaven 12K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Yoyoyoyo! Dat is geen "hallo", maar een representatieve samenvatting van mijn dieet het afgelopen jaar. :headbang:

Ben weer aan het cutten, op 2100/2200 kcal nu ipv 1800.

Ik wil nu graag een ander trainingsschema gaan volgen. Ik volg eigenlijk al maanden lang, zoniet al jaren, een UB/LB waarin ik om de drie maanden ofzo een paar oefeningen verander, of het volume en intensiteit aanpas. Ik wil graag eens een "PPL FB" schema proberen. Ik train 3 tot 4x per week en wil daarom graag een FB dag in het schema om de meeste spieren toch minstens 2x per week te trainen.

Iemand tips voor een goed PPL FB schema?? Waarschijnlijk wordt het in de praktijk een PLP FB. M'n benen zijn altijd dagenlang compleet naar de klote na een legday.

Anyway, we zijn weer lekker bezig, goeie regelmaat in de gym. Flexibel dieet, ben toch maar overgestapt op het drinken van zero frisdranken, moest gewoon even wennen aan de smaak. Als het goed voelt doe ik soms een dag 1400kcal, zodat ik in het weekend wat extra ruimte heb, gaat tot nu toe goed. We zijn in week 4 en ben alweer zo'n 2 kilo kwijt. Het verneukeratieve is dat elke keer als ik een pauze heb van de cut, door welke reden dan ook, ik altijd weer een kilo of 2 a 3 aankom. Eigen schuld, redelijk grote bult! Maar hopelijk geen redenen meer om te stoppen.

Aangezien ik erg data georienteerd ben als "ik denk alles te weten"-schapper, hier weer een grafiekje van de progressie tot nu toe.
 

Bijlagen

  • Picture 1.png
    Picture 1.png
    44,4 KB · Weergaven: 23
Je kunt je huidige UB zo splitsen voor PP. wees eens creatief
 
  • Like
Waarderingen: DL26
Zo zeg, plafonnetje geraakt.....opgebouwde vermoeidheid? Geen idee, maar trainen lukt niet meer. Zeker een week nodig gehad om te herstellen van de laatste training en nu geprobeerd weer te beginnen maar kolere, zelfs op 50% zat ik er helemaal doorheen.

Even rust pakken, op maintenance eten met genoeg eiwitten en weer door.....hopelijk!
 
Recent bloedonderzoek gedaan voor algehele gezondheid, testosteron was 483 ng/dl wat voor iemand van 40 volgens mij wel okay is. In ieder geval niet aan de lage kant.
 
Recent bloedonderzoek gedaan voor algehele gezondheid, testosteron was 483 ng/dl wat voor iemand van 40 volgens mij wel okay is. In ieder geval niet aan de lage kant.
Wordt je test gemeten bij een algemeen onderzoek? :o
 
Ik woon in Duitsland, hier dus schijnbaar wel, had er niet speciaal om gevraagd.
 
Even een serieuze WTF!!!

Voor wie m'n dagboek een beetje volgt is het afgelopen jaar een jaar van uitersten geweest. We zetten die trend nog even door.....we gaan van "niet zwanger kunnen worden", naar "eindelijk zwanger maar een pijnlijke miskraam", naar nu.....en nu is "m'n vriendin is wederom zwanger............van een tweeling!"

De gynaecoloog zei dat het nog alle kanten op kan aangezien het nog erg vroeg is, 6 a 7 weken, maar desalniettemin kwam het als een schok. Een maand of 8 terug dachten we dat in vitro de enige optie was.

Update wat betreft m'n vetverlies: Ondertussen 8kg verloren sinds vorig jaar (nu 71kg), met sommige lifts ga ik nog steeds vooruit....soort van achterop geraakte newbie-gains ofzo.
 
Even een serieuze WTF!!!

Voor wie m'n dagboek een beetje volgt is het afgelopen jaar een jaar van uitersten geweest. We zetten die trend nog even door.....we gaan van "niet zwanger kunnen worden", naar "eindelijk zwanger maar een pijnlijke miskraam", naar nu.....en nu is "m'n vriendin is wederom zwanger............van een tweeling!"

De gynaecoloog zei dat het nog alle kanten op kan aangezien het nog erg vroeg is, 6 a 7 weken, maar desalniettemin kwam het als een schok. Een maand of 8 terug dachten we dat in vitro de enige optie was.

Update wat betreft m'n vetverlies: Ondertussen 8kg verloren sinds vorig jaar (nu 71kg), met sommige lifts ga ik nog steeds vooruit....soort van achterop geraakte newbie-gains ofzo.
Gefeliciteerd man, ga zo door!
 
  • Like
Waarderingen: DL26
Back
Naar boven