Fitness Seller

Van 57 kilo

Bezoekers in dit topic

aurora

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2008
Berichten
151
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Hallo Allemaal,

Even iets over mij:

Ik kom van een redelijk ondergewicht af (5 jaar last van gehad door o.a. slecht slapen) at toen ook al rond de 3000 kCal per dag, maar nooit een gram eraan.
Ben een echte hard gainer en erg ectomorph aangelegd.
Gewicht ligt rond de 65 kilo, bij 1.80m, bodyfat zal niet hoog liggen.

Ben nu rond de 4 maanden aan het trainen.
Eind 2008 woog ik 57 kilo.

10 Km fietsen
1,5~2 uur trainen
20 Min zwemmen
Sauna + Stoombad
10 Km fietsen

Dit doe ik 5 a 6 keer per week en ben nu bezig op de 4000 kCal elke dag.
Hierbij gebruik ik nu sinds 4 dagen ook creatine mono (oplaadfase) + taurine + arginine.
In kracht ben ik redelijk toegenomen en in gewicht ook al een aantal kilo erbij, kan ook elke week zwaarder trainen.

Verder probeer ik alle groepen 2x per week te trainen, alleen de buik doe ik 3 a 4x per week.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Ja ik weet het ik sta er raar op :P maar ik dacht dat hij al geflitst had :P)

Graag commentaar en tips zijn zeer welkom!
Waar ik me trouwens aan erger is dat mijn sleutelbenen best uitsteken, ook moeten me armen ook nog flink doorgroeien.
 
Jij bent geen ecto, maar ziet er goed uit en ga zo door.
 
Je staat goed droog, maar wil je verder groeien zal je er meer spiermassa moeten kweken. Trainen en eten. Vergeet die hawt abs... doe dat als je goed wat meer massa hebt.
 
Je staat goed droog, maar wil je verder groeien zal je er meer spiermassa moeten kweken. Trainen en eten. Vergeet die hawt abs... doe dat als je goed wat meer massa hebt.

Voor mij is het erg lastig om goed massa aan te komen, vet kom ik zoiezo niet aan, wat ik ook eet.
Maar goed, waar een wil is, is een weg :)

Ik blijf gewoon zo doortrainen (eten en gewichten opvoeren) en zie dan wel waar ik uitkom.

Maar bedankt voor de tips
 
Je eet 4000 kcal... werk gewoon 100-200 kcal per dag omhoog voor een weekje. En hou dat een paar week vast. Kijk dan nog eens of je aankomt. Je zou gerust naar 5000kcal kunnen.
 
Je ziet er al netjes uit, blijven gaan man!
 
Je eet 4000 kcal... werk gewoon 100-200 kcal per dag omhoog voor een weekje. En hou dat een paar week vast. Kijk dan nog eens of je aankomt. Je zou gerust naar 5000kcal kunnen.

Nah op het moment moet ik teren van me ouders, omdat ik door de rotte crisis eruit ben geknikkerd.
En me ouders vinden dat ik nu al alles opvreet.
Maar ik ga anders wel wat goedkopere dingen halen :) Bedankt
 
mooie physiek, alles goed in verhouding! je staat heel droog, gewoon proberen nog meer te eten.
 
Ja mooi droog ook goed werk man, zou zeker wel een andere broek aantrekken en een andere onderbroek, is vet uit de tijd al!!
 
Je traps lopen voor zo te zien. Hoe komt dat zo?
 
Ja mooi droog ook goed werk man, zou zeker wel een andere broek aantrekken en een andere onderbroek, is vet uit de tijd al!!

Hey hey, niet zo he :mad: wat boeit mij het trouwens of iets in of uit is :p ik draag wat ik fijn zit zitten, niet die strakke broekjes waar je ballen bij afklemmen wanneer je probeert te zitten :rolleyes:

Toch bedankt ;)

Je traps lopen voor zo te zien. Hoe komt dat zo?
Zal het niet weten, kan de hele rug zoiezo hard trainen, maar heb op vakantie 2 weken elke dag 3uur intensief waterpolo gedaan ^^, heb er indd flinke bulten op zitten vergeleken met de rest :)
Doe ook best veel smith scrug oefeningen.
 
Je rug is wat magertjes, deadlift je wel?
 
Je rug is wat magertjes, deadlift je wel?
Ja, met dumbbells en ook de back extension met een frame, maar daar neem ik nu ook wat gewichten mee anders is het te licht.
Ben ik nu eigenlijk een beetje mee aan het opbouwen :)
 
ziet er nice uit hoor!

Vreten en trainen!
 
ziet er nice uit hoor!

Vreten en trainen!

Work in progress, dit is ook van 3 maanden serieus trainen.
Alleen vind ik me armen nog veel te dun, die groeien helaas niet zo heel hard :( terwijl ik die toch best hard train.

Doe met de preacher dumbbell curl setjes
12-10-10-8

met 18-20-20-22 kilo op het moment, misschien de gewichten nog wat opvoeren en minder reps?
 
Huge traps:D.

Heb je ook foto's van je benen?

Keep up te good work;)
 
1,5~2 uur trainen

Beetje lang, niet?

Ik weet niet hoe je traint, maar misschien moet je je schema maar eens terugbrengen naar de basisoefeningen.
 
Goed droog kerel.

Slaap je nu inmiddels goed? Zo ja hoe heb je dat voor elkaar gekregen?:P

Slaap zelf ook al sinds ik weet niet hoelang zeer slecht.:(
 
Goed bezig hoor man !
Ik weet hoe erg het is ecto te zijn :D
 
Goed droog kerel.

Slaap je nu inmiddels goed? Zo ja hoe heb je dat voor elkaar gekregen?:P

Slaap zelf ook al sinds ik weet niet hoelang zeer slecht.:(

Nah sinds ik echt hard ben gaan trainen, gaat het meestal vanzelf.
Voor het slapen gaan, drink ik me nog een liter volle melk.
Dan val ik zo weg en slaap ik zo'n 10 uur :)

Slaapstoornissen los je nu ook niet zomaar op, ik ben er eerst jaren mee bezig geweest, en nu een paar maanden geleden is het eigenlijk over.
Best veel op vakantie geweest, veel gesport, helemaal gestopt met alcohol, uitgaan doe ik ook niet meer zo vaak en natuurlijk geen caffeine-houdende producten meer voor mij.

Ik hoop voor je dat je het ook z.s.m. oplost, want ik heb het vanaf me 16 tot nu gehad, altijd erg vermoeid geweest.
Kreeg ook vaak te horen dat ik niet veel iniatief nam en dergelijke, maar dit kwam mede doordat ik pfeiffer + slaapstoornis + bloedarmoede had.
In de tijd zei iedereen ook dat ik me enorm aanstelde, lol.
Totdat ik op een dag zo moe was dat ik alleen nog maar de heledag op bed kon liggen met flink opgezwollen lymfeklieren en dat zelf me armen optillen te moeilijk was.

Succes alvast!

Huge traps:D.

Heb je ook foto's van je benen?

Keep up te good work;)

Hehe dankje :) foto's van benen heb ik nog niet, zijn ook net sateprikkers :P
Ik zal binnekort wel een foto van maken.
Toch druk ik er met gemak 130 kg mee op de leg extension :S
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven