Fitness Seller

Van 57 kilo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je aan wil komen kun je in mijn opzicht beter het fietsen achterwegen laten. Pak daar een goede deadlift, squad, frontsquad, lunch, calve reaise etc. voor. Ga je op 12 herhalingen zitten, combinatie tussen massa en uithoudingsvermogen. Houdt dat 2 schema's vol (12 weken + tussen de 6 weken 1 week rust) en je zult zien dat je Cal overhoudt en daarmee toch ook kilo's gainen.

Gebruik je eiwit? Wellicht een idee om daarmee te beginnen om te voorkomen dat je lichaam zichzelf opvreet..
 
Gebruik je eiwit? Wellicht een idee om daarmee te beginnen om te voorkomen dat je lichaam zichzelf opvreet..



:roflol:







Buiten dat... goede progressie man. Ga zo door zoals je nu bezig bent, zolang je kracht en bodyweight geleidelijk blijven stijgen ben je goed bezig bro.
 
waarom fietsen en zwemmen achterwege laten? Op deze manier weet je zeker dat hij clean blukt zonder veel vet aan te zetten

Ik zou zeggen: hou die cardio gewoon vol zodat je figuur optimaal blijft (vind t zelf al heel netjes, vooral met je lichaamsgewicht en wees blij met een gain van 0.2 kg pw (10 kg per jaar ongeveer!)
 
Ziet er al netjes uit! Keep it up..
65 kilo? op 1.80..... dit oogt wel wat zwaarder.
Ik zit nu zelf op 70-71 met 1.82 en zie er stuk lichter uit

Ik vind je rug wel erg achter lopen in verhouding..
 
Nah op het moment moet ik teren van me ouders, omdat ik door de rotte crisis eruit ben geknikkerd.
En me ouders vinden dat ik nu al alles opvreet.
Maar ik ga anders wel wat goedkopere dingen halen :) Bedankt

dat je boxers koopt van een merk kan ik ergens nog begrijpen
maar of je nu platte kaas koopt van... "armani" of van milsani..
het is hetgeen erin zit dat telt,

kweet niet van waar je bent maar in de keten aldi zijn potjes
platte kaas te vinden voor haast geen geld!!!

mooie progressie keep up the good work! :)
 
Hoi, ik ben een jongen van 16 (bijna 17) jaar. Ik ben rond de 1.85 m en weeg maar 55.5 kg! dit is erg weinig en heb daardoor dus ook ondergewicht.. ik weet echt niet wat ik moet doen want ik eet heel goed! het stoort me heeeel erg. Ik ben ook van plan om te beginnen met fitness enz, maar ik begrijp dat ik dus eerst eens moet beginnen met aankomen.. iemand tips ???

Groetjes John :D
 
waarom fietsen en zwemmen achterwege laten? Op deze manier weet je zeker dat hij clean blukt zonder veel vet aan te zetten

Ik zou zeggen: hou die cardio gewoon vol zodat je figuur optimaal blijft (vind t zelf al heel netjes, vooral met je lichaamsgewicht en wees blij met een gain van 0.2 kg pw (10 kg per jaar ongeveer!)

Hoe kom je hierbij? Met zoveel cardio moet hij gewoon zoveel bijeten om op onderhoud te komen, is echt onnodig. 30 min/dag cardio is zat.


@TS. Waarom zoveel cardio?

En een uur krachttraining 4x per week is meer als voldoende. Dat je nauwelijks aankomt komt door de vele cardio die je doet. Ik denk dat je op den duur wel op een plateau komt te zitten. eerste wat je dan kunt doen is die cardio drastisch te verminderen.
 
Okee, heb nu wat tips opgevolgd, was 2 kilo afgevallen (veel gezeik aan me kop, problemen in de familie kanker etc, slecht slapen) maar nu 2 weken hard getraind + heel veel eten en 4 kilo aangekomen (droog), geloof het zelf ook niet maar goed).
Gebruik nu voor die stress fitness als uitlaapklep :rolleyes:.


Krijg de laatste tijd van veel mensen te horen dat ik toch wel erg goed vooruit ga :).
Ben ook begonnen met squatten, deadlift, etc (wilde hier nog even mee wachten om wat meer ervaring op te doen.







Eateeeen! Eaten en nog eens eaten :P

Stats (weet niet precies hoe ik het allemaal neer moet zetten dus doe het maar zo:)

DeadLift pak ik nu 80 kilo (vrij makkelijk maar net mee begonnen en wil opbouwen)
Close Grip Lat Pull Down, 3 setjes x8 van 80-90-105 kilo
High Row 8x 130 kilo
Squat 90 kilo (net begonnen, dus opbouwen)
Upright leg press 200 kilo 3 setjes van 10 (120 - 160 - 200)

Bank drukken gaat me alleen niet zo goed af, snel last van me pols, dus dan maar dumbbell bench press 2x30 kilo, 3 setjes van 24 tot 30.

Elke week kan ik er weer wat meer gewicht op gooien, ben ook echt veel aan het eten de laatste tijd :)

Wat ik me nu wel afvraag is mijn vetpercentage? Ik heb dit op de sportschool laten doen maar daar kwam 12% uit, wat ik helemaal niet geloof, maar hun zeiden dat dit wel kon kloppen? :S

Ga me binnekort wel bij de dokter laten meten :)
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt lager als 12%, maag ach dat maakt ook verder niet uit. Je kunt lekker vreten en trainen. Flinke pan vol trouwens. Is dat 1 maaltijd?
 
Hehe nee doe ik ongeveer 2 dagen mee, tussendoortjes ;)

s'Avonds en op school.
Paar kilo ongeveer :D

Halve kilo kip, maccaroni, aardappels, paar eieren, etc en wat saus :D
 
haha die laatste foto.. je dacht laat ik mijn sups, gewichten en eten maar op de foto zetten, alleen ben je de asbak vergeten weg te halen :P

Maar gewoon zo doorgaan. veel eten en je zult gainen :) Komt wel goed zo te zien.

Hebben "ze" je vet gemeten met een huidplooimeter of met zo'n elektrisch dingetje.
12% zou best kunnen hoor, dat is best droog. Misschien is het één of twee procentjes lager, maar veel zal het niet schelen.
 
minder cardio meer kcal/eiwitten dan komt het goed. je hebt zat aanleg om daarna in de cut weer droog te worden.
 
Idd cardio heb je nu echt niet nodig. Goede potentie trouwens.
 
die rug pose is beetje mislukt kan niet schatten of je nu een wijde rug hebt of niet
 
Back
Naar boven