AndroidHealthClinic

Van 59kg naar 83kg in 1.5 jaar (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Cchriss

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
269
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Ongeveer 1.5 jaar bezig met trainen en goede voeding.
Ben eigenlijk al die tijd aan het bulken geweest.. tot nu toe super tevreden met het resultaat alleen helaas wel wat extra vet gepakt waar nu aan gewerkt gaat worden.

Stats

Begin Recent

BP: 30kg 70kg
Squat 40kg 90kg
Deadlift 40 kilo 110

Begin fotos(hier was ik ongeveer al een maandje bezig was nog dunner dus)

28iazyc.jpg

14afxxc.jpg


Tussendoor nog wat foto's (weet niet de tijdlijn precies)
35mp27q.jpg

1076dxi.jpg


Hier de recente foto's
2qv82s6.jpg

2a8m2pl.jpg

33xfs6b.jpg


Hier een van de benen die ik helaas veeeel te laat ben begonnen maar er zit nu wel iets groei in tegenover het begin:p
ak8jyh.jpg


Onderrug is zoals jullie zien op de recente foto's helaas nog niet bij door blessures..

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------
 
Laatst bewerkt:
aardig verschil keep on going
 
aardig verschil keep on going
Ja uiteraard nog lang niet klaar nu eventjes 2 maandjes op curacao wat vet verliezen en beetje spieren proberen te behouden en dan in de winter richting de 90 proberen te komen
 
Nette progressie! Qua lichaam lijk je een beetje op mij. Wat meten je armen als ik vragen mag?
 
Nette progressie! Qua lichaam lijk je een beetje op mij. Wat meten je armen als ik vragen mag?
Danku:) 37.5 begon ergens rond 32 volgens mij niet 100% zeker
 
Goede vooruitgang, borst en buik hebben nog wel flink wat aandacht nodig. Gewoon doorqnallen!
 
Knap verschil hoor.
Wat heb je met je onderrug dan? Want de rest van je rug ziet er erg netjes uit?
 
Knap verschil hoor.
Wat heb je met je onderrug dan? Want de rest van je rug ziet er erg netjes uit?
Bedankt;) en al jaren last van de onderrug eigenlijk ook tijdje voor bij de fysio gelopen toen ik nog in dienst zat. bij te zware belasting van bijvoorbeeld deadliften ofzo schiet de pijn er echt in zeg maar.
gelukkig gaat het nu steeds beter na lange periode van opbouwen vanaf lage gewichten.
Voelt tegenwoordig ook een stuk sterker aan dus gaat de goede kant op!
 
Armen ogen groter, maar dat kan aan mij liggen. Nette progressie, je hebt je taille wel mee
 
Armen ogen groter, maar dat kan aan mij liggen. Nette progressie, je hebt je taille wel mee

tja dat is dan weer het enige voordeel aan mij lichaamsbouw.. krijg sneller en redelijke V vorm
en bedankt voor de positieve reacties:)
nog iets wat extra aandacht verdiend in jullie ogen? behalve me benen dan
 
Goed bezig! Nu doorgaan!
 
Borst loopt wat achter denk ik maar voor de rest nice!
 
Borst loopt wat achter denk ik maar voor de rest nice!
klopt borst loopt flink achter terwijl die het meest getraind word al komt die nu wel wat beter uit nu ik in curacao zit en veel vocht en vet verlies hier
 
Ziet er nice uit, weer extra motivatie voor mijzelf ook om door te gaan!
 
Prima bezig;) na wat massa dalijk weer aftrainen?
 
Back
Naar boven