Fitness Seller

Van 76kg naar 92kg*update* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rorije

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
61
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Hierbij wat foto's van 76kg naar 92kg:flexbiceps:

De eerste foto is van voor ik begon. Na een jaar niks te hebben gedaan aan fitness/bodybuilding en voeding.
IMG-20181021-WA0000-01.jpeg

Na 2/3 weken.
IMG-20181021-WA0005-01.jpeg

IMG_20180824_091654-01.jpeg

Week of 6 verder
IMG-20180918-WA0005-01.jpeg

En nu 10/11 weken verder
IMG_20181019_204732-01.jpeg
IMG-20181017-WA0006-01.jpeg
IMG_20181017_070116-01.jpeg
IMG_20181010_141722-01.jpeg
IMG_20181019_210045-02.jpeg


IMG_20181019_204718-01.jpeg
 
Flinke progressie maar in 11 / 12 weken kan dit nooit gezond zijn ..

Zal wel flinke dosis AAS in je lichaam gepropt zijn
Dat flinke niet echt.. 2ml test only 500mg.
Voedingsschema gewoon heel goed. En heb voorheen nog aardig wat jaartjes getraind en woog toen nog ietsjes zwaarder.
 
Ziek in 11 weken. Extreem lange armen heb je man! :p
 
damm, jij hebt zeker flinke progressie gemaakt.
knap werk man.
goeie armen man, alleen maar met test only 12 weken?
 
damm, jij hebt zeker flinke progressie gemaakt.
knap werk man.
goeie armen man, alleen maar met test only 12 weken?
Ja test only heb voorheen wel altijd aan fitness/bodybuilding gedaan. En terug groeien is redelijk te doen.
 
Ja! En als hij dat kan dan kan jij dat ook!! Met name omdat jouw voeding en training ook on point zijn!
Thnx idd. Voedingsschema was dik in orde. 4200kcal. En inderdaad iedereen kan het bereiken maar alles moet inderdaad goed zijn.
 
Heb mijn twijfels of je de waarheid verteld qua progressie tussen de foto's in aangezien je tussen je eerste foto na een jaar stoppen en 'En nu 10/11 weken verder' ongeveer 5 jaar ouder bent geworden in je gezicht en dit komt niet door 500mg test-e.

Maar er van uitgaande dat je de waarheid verteld; good job! Olympia stage is calling met zulke genetics
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Feem
Heb mijn twijfels of je de waarheid verteld qua progressie tussen de foto's in aangezien je tussen je eerste foto na een jaar stoppen en 'En nu 10/11 weken verder' ongeveer 5 jaar ouder bent geworden in je gezicht en dit komt niet door 500mg test-e.

Maar er van uitgaande dat je de waarheid verteld; good job! Olympia stage is calling met zulke genetics

Ik zal de eerste foto kompleet kunnen laten zien.. dat is dus samen met me zoontje op de fiets en een foto nu maken met hem. Hij is bijna 2 dus zal volgens jou 7 moeten zijn inmiddels. Nu ben ik de beroerste niet dus zal ze vanavond even plaatsen :flexbiceps:
 
Ik zal de eerste foto kompleet kunnen laten zien.. dat is dus samen met me zoontje op de fiets en een foto nu maken met hem. Hij is bijna 2 dus zal volgens jou 7 moeten zijn inmiddels. Nu ben ik de beroerste niet dus zal ze vanavond even plaatsen :flexbiceps:
Hoeft niet, misschien dat ik verbaasd ben over je progressie en dat ik daarom dubieus ben:D Maar je reactie lijkt me fair, knappe prestatie.
 
beginnergains, spiergeheugen + gear, ik geloof je wel.

Maar zet het verhaal er dan wel eerlijk op i.p.v. doen of je een genetic God bent.

Isoleer jij je onderarmen? Vind ze lelijk uit verhouding...
 
Holy shit die onderarmen outangelen jouw hoofd hard op die ene foto haha. Goeie grip strength zeker of niet? Goed gegroeid iig!
 
Enige aanleg in de familie valt niet te ontkennen. Je broer gaat goed en je oom is een ongekend massamonster. Beter voor je verhaal was, om een foto van bv 6 jaar geleden toe te voegen, toen je (nog) niet heel groot was, maar wel spetterdroog.

Door het korte verhaaltje wek je de indruk dat je een ongekend talent bent. Helaas levert het alleen maar wantrouwen op en dat vind ik jammer, want de aanleg zit er echt wel.
 
beginnergains, spiergeheugen + gear, ik geloof je wel.

Maar zet het verhaal er dan wel eerlijk op i.p.v. doen of je een genetic God bent.

Isoleer jij je onderarmen? Vind ze lelijk uit verhouding...
Onderarmen doe ik helemaal niets aan.
 
Back
Naar boven