XXL Nutrition

Van 9% BF naar de 5-7% BF in drie weken tijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iAmFit

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2012
Berichten
97
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Graag zou ik wat advies willen hoe ik in drie weken tijd zsm van 9% bodyfat naar de 5-7% bodyfat ga.

Mijn macros zijn

225gr eiwitten
150gr carbs
47gr vet

Iedere 3 dagen een highcarb day waardoor me macros er zo uit zien:

205gr eiwitten
285gr carbs
42gr vet

Dit alles verdeeld over 5 maaltijden postworkoutshake is ook een maaltijd to be clear

Ik train volgens het power hypotrophy adaptive training routine van Layne Norton. Op de rustdagen dag 3 en dag 7 train ik buik en daarna doe ik HIIT wat het volgende inhoud 1.40m 50% van maximale en dan 20 seconden voluit zo hard als je kan rennen en vervolgens weer 1.40m op 50% dit 7x in totaal.

Ben sinds vandaag begonnen met yohimbine als fatburner 5mg bij ontbijt en 5mg vlak voor de training. Verder gebruik ik een hele boel supps maar weet niet het van belang is voor mijn vraag om dat ook te vermelden. Indien nodig hoor ik het wel.

 
3 weken niets eten doet een hoop denk ik

Anders; eisen bijstellen
 
meer vet eten! 1g per kg lichaamsgewicht.
 
Je zit al op een relatief laag vetpercentage waardoor spiermassabehoud al lastig genoeg is, om je doelstellingen te behalen moet je een dusdanig groot calorisch tekort hanteren dat spiermassaverlies onvermijdelijk is. Dit wordt nog eens in de hand gewerkt door de 5-daagse trainingsroutine van layne norton die je hanteert, die in een dieetfase sowieso al niet optimaal is in verband met een gebrek aan herstel. Ik zou dus je doelen bijstellen of behoorlijk wat spiermassaverlies accepteren. Opvallend is overigens dat je niks vertelt over je berekeningen qua calorieen en onderhoudsniveau; concreet advies is hierdoor niet mogelijk. Iig succes met je doelen.
 
@coltivatore, over herstel heb ik weinig te klagen. Ik voel me iedere training weer scherp en sterk dit is in het verleden wel anders geweest. Dus denk dat herstel wel goed zit en hier nu dus ook aan gewent ben (dit schema).

Mijn onderhoud is 3158kcal volgens de harris benedict formula
 
Gebruik de Katch-McArdle formule
 
Back
Naar boven