AndroidHealthClinic

Van 92 naar 65 kilo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oh jeetje! Dat is knetterhoog toch?
 
Je ziet er strak uit toch, stats zijn ook in orde.

Don't worry verder.
 
VP zijn maar nummertjes, je ziet er goed uit en strak. Om je een indicatie te geven: ik denk rond de 25. Wat normaal is voor een vrouw.
 
Niet heel nauwkeurig dit maar eerder 20-25% dan 30% imo. Gewoon normaal ;) supergoed bezig TS!
-edit voor beter plaatje-
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
afgaande op bovenstaande plaatje ben ik het eens met Walnut dat je wel tussen 20-25% zit. maar hoe dan ook het getal maakt niks uit, je ziet er nu gewoon een stuk fitter uit dan je was, dus sws petje af voor dat ;)
 
Super prestatie! Enig idee wat je vet percentage was voordat je begon met afvallen, toen je rond 95 zat?
 
Ik heb geen idee! Maar als ik mezelf vergelijk met dat plaatje 50/60% ofzo?
 
Whoa, dat heb je netjes gedaan zeg!
Dus drie keer per week krachttraining zeg je.. wat voor oefeningen voornamelijk? Tot je niet meer kan, of gewoon vast aantal sets en reps?
 
wat late reactie hier maar meid, wat een mooie prestatie!!!
Hoedje af...
Je ziet er gewoon super uit!

Laat het andere dames inspireren zou ik zeggen...
 
Whoa, dat heb je netjes gedaan zeg!
Dus drie keer per week krachttraining zeg je.. wat voor oefeningen voornamelijk? Tot je niet meer kan, of gewoon vast aantal sets en reps?

Ja 3 keer per week krachttraining.
Maandag borst, biceps en triceps
Cable cross overs 3 x 10 (op 7,5)
Dumbbel press 3 x 10 (10 kg in iedere hand)
Flyes 3 x 10 (8 kg in iedere hand)
Bench press 3 x 10 (30 kg, mijn borst is inmiddels dan flink verzuurd, als ik deze als eerste pak kan ik 40 kg)
Bicep curl dumbbel 3 x 10 (8 kg iedere hand)
Bicep curl barbell 3 x 10 (10 kg)
Lying tricep extension 3 x 10 (8 kg)
Overhead tricep extension 3 x 10 (15 kg, als ik meer doe is de moeite om te blijven staan zwaarder dan dat het zeer doet in mijn triceps haha)
Tricep rope push-downs 3 x 10 (15 kg)

En dan alles dat ik net 8-10 keer kan halen, anders gewicht hoger pakken.

Dinsdag
1,5 uur handbaltraining

Woensdag benen
Squats 4 x 10 (40 kg)
Leg extensions 3 x 10 afwisselen met walking lunges 3 x 20 stappen met barbell en dan 3 rondes (leg extensions op 35, walking lunges met 10 kg aan de barbell)
Stiffed leg deadlifts 3 x 10 (40 kg)
Step ups 3 x 10 (10 kg dumbbel in iedere hand)
Hip thrust 3 x 15 (40 kg)
Als afsluiter 15 keer jump squats op een blok

Donderdag
1,5 uur handbaltraining

Vrijdag schouders en rug

Hyperextensions 3 x 10 met schijf van 10 kg
Lat pull-downs 3 x 10 (35 kg)
Under hand grip barbell rows 3 x 10 (30 kg)
T-bar row 3 x 10 (15 kg)
Front raises met schijf van 10 kg (op dit moment dan) 3 x 10
Shoulder press 3 x 10 met 12 kg per arm

Zaterdag
Handbalwedstrijd

Zondag
Rust (zwaarste dag van de week) hahah

Dit schema doe ik nog 2 weken en dan zit ik er over te twijfelen om full body te gaan doen, aangezien ik graag meer spiermassa in mijn benen en billen wil en ik deze hierdoor maar 1 keer per week kan trainen.
Ben nog aan het uitzoeken hoe ik dit moet gaan doen.
Ik eet op dit moment 1600/1700 kcal per dag en heb mijn vetpercentage op laten meten en zit op 22 % vp. Hierbij weeg ik wel 68 kg bij 167? Volgens de BMI bijna te zwaar? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik weet dat ik op dit moment te weinig eet, maar meer eten is voor mij zo raar omdat ik altijd heb gecut, maar ik ben er over aan het denken om gewoon op onderhoud te gaan eten (ik wil billen).

Hebben jullie nog adviezen?
 
Als je 3x in de week traint zou ik persoonlijk voor een full body schema kiezen.
 
Hierbij moet ik wel zeggen dat ik op zaterdag wel boven mijn onderhoud eet, ik denk zo'n 1000 kcal extra.
 
Fuck BMI.
Dat houdt geen rekening met je vp.
Anders was ik ook obesitas ;)

Prima als je elke zaterdag refeed houdt.

Meer spiermassa is wel boven onderhoud eten.
En fb 3x pw ideaal. Bv 5x5
 
Back
Naar boven