MuscleMeat

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Best gek als je je bedenkt dat een tank als vntl 150 bencht voor 1 rep (super knap, ga ik waarschijnlijk nooit presteren :o ) en menig open pro bodybuilder 180 easy voor 10+ reps doet en sommigen zelfs 220. Vind dat zo moeilijk voor te stellen, lol. Gewoon het baas boven baas - gehalte. En niet alleen de brute spierkracht die daarvoor nodig is, maar ook alle connective tissue. Ga maar eens een bar met 220kg erop alleen al unracken. Je schouders, ellebogen, polsen… pff. Dat zijn haast geen mensen meer.

En ja, in before “ja maar deze chinese powerlifter weegt 40kg en bencht 290”. Fijn. Ik heb het hier over bodybuilders; gasten die niet voor kracht maar voor hypertrofie trainen.
 
Best gek als je je bedenkt dat een tank als vntl 150 bencht voor 1 rep (super knap, ga ik waarschijnlijk nooit presteren :o ) en menig open pro bodybuilder 180 easy voor 10+ reps doet en sommigen zelfs 220. Vind dat zo moeilijk voor te stellen, lol. Gewoon het baas boven baas - gehalte. En niet alleen de brute spierkracht die daarvoor nodig is, maar ook alle connective tissue. Ga maar eens een bar met 220kg erop alleen al unracken. Je schouders, ellebogen, polsen… pff. Dat zijn haast geen mensen meer.

En ja, in before “ja maar deze chinese powerlifter weegt 40kg en bencht 290”. Fijn. Ik heb het hier over bodybuilders; gasten die niet voor kracht maar voor hypertrofie trainen.
Die zijn ook nog eens 20 tot 25 kilo zwaarder dus zo gek vind ik het niet :p

Blijft het evengoed natuurlijk tering zwaar.
 
vntl volgende keer je hoofd plat op de bank houden !!
Ik heb dat vroeger ook wel eens gedaan wat jij nu doet, tot het in me nek schoot. (12 weeks out UB)
 
vntl volgende keer je hoofd plat op de bank houden !!
Ik heb dat vroeger ook wel eens gedaan wat jij nu doet, tot het in me nek schoot. (12 weeks out UB)
Ik doe dit sinds een jaar en is de enige manier hoe ik mijn schouders laag kan houden en spanning op mijn borst. Dit doe ik bij alles met borst.

Er staat zero spanning op mijn nek, hoort ook geen spanning op te staan. Idem met rug je hoort gewoon vrij te kunnen bewegen met je hoofd.

Als ik kijk naar mijn progressie op borst afgelopen jaar denk ik dat ik op de goede weg ben ;)
 
Spambod

Oud filmpje maar dit vond ik 12 jaar terug al tering impressive.

 
Die platen waren alleen 15kg
 
Welke gym train je eigenlijk?
 
Back
Naar boven