XXL Nutrition

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Nog wedstrijdplannen voor dit of volgend jaar ?
Ben ik nog niet over uit, wil sowieso niet meer onder de 100kg eindigen wedstrijd droog.. eerst maar eens zien halverwege het jaar hoe ik er bij sta
 
122.5kg

IMG_20200111_094404450.jpg
 
Echt super mooi.

Die work outs ook, damn :eek!:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Tijdens stiff legged dumbell of barbell deadlifts ga ik altijd op 2,5kg schijfjes staan met m’n tenen. Bal van m’n voet blijft gewoon op de vloer. Dit zorgt op de een of andere manier voor een veel betere stretch, ik kan zo serieus elke rep m’n glutes en hamstring voelen stretchen. Zonder die schijfjes zou ik al eerder voor een romanian DL gaan.

Je bent me voor....gouden tip deze!
 

Misschien is het interessant om eens je afmetingen te posten, van bijvoorbeeld je biceps, kuiten, taille, schouders en chest. Het kan aan mij liggen dat foto's enorm vertekenen en waarschijnlijk oog je IRL echt fucking huge, maar op de foto komt het zo helemaal niet over. Ik snap daar nog steeds geen reet van. Zou je nooit 122kg geven op basis van deze foto. Ook gezien het feit dat je ongeveer even lang bent als ik. Wellicht is het de taille die afbreuk doet aan het totaal en heb je gewoon 52cm bicepsen :D

Je chest lijkt nog wat extra werk te kunnen gebruiken? Of is dat beeld ook vertekend?

Ik moet er overigens niet aan denken, 122kg.. vind alles boven de 105 al redelijk ongezond aanvoelen tbh. Maar chapeau dat je reeds zover bent gekomen kerel :thumbs:
 
Misschien is het interessant om eens je afmetingen te posten, van bijvoorbeeld je biceps, kuiten, taille, schouders en chest. Het kan aan mij liggen dat foto's enorm vertekenen en waarschijnlijk oog je IRL echt fucking huge, maar op de foto komt het zo helemaal niet over. Ik snap daar nog steeds geen reet van. Zou je nooit 122kg geven op basis van deze foto. Ook gezien het feit dat je ongeveer even lang bent als ik. Wellicht is het de taille die afbreuk doet aan het totaal en heb je gewoon 52cm bicepsen :D

Je chest lijkt nog wat extra werk te kunnen gebruiken? Of is dat beeld ook vertekend?

Ik moet er overigens niet aan denken, 122kg.. vind alles boven de 105 al redelijk ongezond aanvoelen tbh. Maar chapeau dat je reeds zover bent gekomen kerel :thumbs:
Waren me armen maar 52cm lol, toevallig heb ik die wel gemeten en zitten rond de 48cm helaas :(

me taille wil ik echt niet weten op dit moment.. zal wel boven de de 100cm zitten nu denk ik :o

Ik ben bij de meet bij platinum gym dus dan maar eens naast elkaar staan, al oog jij sowieso breder door die freaking delts van je :roflol:

Het voelt op zich niet 'ongezond' zo zwaar zijn maar alles is wel zwaarder en ben een stuk luier en minder actief er door.
 
Waren me armen maar 52cm lol, toevallig heb ik die wel gemeten en zitten rond de 48cm helaas :(

me taille wil ik echt niet weten op dit moment.. zal wel boven de de 100cm zitten nu denk ik :o

Ik ben bij de meet bij platinum gym dus dan maar eens naast elkaar staan, al oog jij sowieso breder door die freaking delts van je :roflol:

Het voelt op zich niet 'ongezond' zo zwaar zijn maar alles is wel zwaarder en ben een stuk luier en minder actief er door.

Dan zal het toch de waist to shoulder ratio zijn die zulk optisch bedrog veroorzaakt :D

48cm biceps is sowieso nog steeds hnnnggg natuurlijk :heart:
 
bw: 122.8kg niet veel veranderd afgelopen week klein beetje zwaarder en even iets minder gelogd want het was even een druk weekje.

IMG_20200118_100215323.jpg
 
bw: 122.8kg niet veel veranderd afgelopen week klein beetje zwaarder en even iets minder gelogd want het was even een druk weekje.

Bekijk bijlage 477761
Ben ook benieuwd naar je fysiek. Lijkt me echt tof om iedereen bij Platinum weer te zien en te kijken waar iedereen staat. (Mijn taille is 101 cm btw :roflol:)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Doe je ook een beetje cardio om toch wat conditie te onderhouden?
 
Doe je ook een beetje cardio om toch wat conditie te onderhouden?
Op het moment doe ik nada cardio, de trap oplopen,me veters strikken is al cardio genoeg op het moment :o
 
Volume hebben we wat terug gedraaid aangezien me vakantie natuurlijk over is, nu nog maar 2 sets tot falen ipv 4. Warm up sets noteer ik niet.

Laatste dagje 30 ook, hoop morgen de 31 te halen.

Rug:

Straight bar cable row:
15x105
6x115 - ...x80 - ...x50

Plate loaded chest supported row:
13x80
12x85 - ...x80 - ...x60 - hier echt zuurstof tekort

Seated cable row:
17x110
13x115 - ...x90 - ...x60

Rev. Pec deck:
15x85
14x85 - ...x65 - ...x35

Deadlift:
6x180
7x210 - langzaam aan toch omhoog, was er zelf iig happy mee.
 
122-123kg.. sick man. Heb je niet het idee dat het snelle bw gainen een beetje overkill wordt?
 
122-123kg.. sick man. Heb je niet het idee dat het snelle bw gainen een beetje overkill wordt?
Ja maar ik blijf nu aardig hangen de afgelopen 2 weken op dit gewicht.. denk niet dat ik me prettig voel als er nog eens 2/3 kilo bij komt binnen 2 weken
 
""""""""""L-carnitine"""""""""
 
Back
Naar boven