AndroidHealthClinic

Tren gangbang

Bezoekers in dit topic

Edit

Kom er net achter dat ik maar 60mg primo zet verkeerd gerekend want primo is naar 100mg per ml :roflol:
 
Je cruised op 250test 100primo?
Hoe bevalt dat tov test only?
 
Je cruised op 250test 100primo?
Hoe bevalt dat tov test only?
Eerste 8 weken was 300mg test begon toen weer last te krijgen van de test dus toen naar 150mg test en 150mg primo gegaan maar dat was ruk voor me libido en nu op 250mg test en dus 60mg primo (dacht dat ik op 100mg zat) laat het ook op 60mg als ik zo verder geen last heb van de test.

Heb persoonlijk liever test only maar gaat helaas niet, merk voor de rest weinig verschil mss iets korter af en iets meer 'agressie' tijdens trainen door de primo.
 
20211231_100706.jpg
 
Welke last heb je dan van de test?
 
2 weken op 150mg test en 150mg primo gezeten maar sinds afgelopen vrijdag toch weer veranderd naar 250mg test en 100mg primo merkte in de 2de week een enorme libido crash .

Gewicht vanmorgen 107kg, quads blijven eigenlijk aardig vol terwijl ik de afgelopen 3/4 weken alleen maar 1x in de week wat leg extensions doe.

Bekijk bijlage 544709
Je werk heeft een eigen gym in het magazijn?
 
Welke last heb je dan van de test?
Zwellingen, vocht ophopingen, pijn alsof me lichaam een infectie aan het bestrijden is heb het al jaren en alleen met test
 
Volgend weekend even chest met wovano :)
 
Gisteren even getraind met wouter en was leuk, flink gegroeid sinds z'n wedstrijd was goed te zien :)

Nog even een fotootje alleen (sorry wouter) maar me abs komen hier beter uit :roflol:

20220116_124011.jpg
 
Wouter natuurlijk gezien afgelopen weekend en dat motiveerde me meteen om weer grammen te gaan rammen dus bij deze m'n primo verhoogd naar 150mg in de week.

Joejoe houdoeee
 
Wouter natuurlijk gezien afgelopen weekend en dat motiveerde me meteen om weer grammen te gaan rammen dus bij deze m'n primo verhoogd naar 150mg in de week.

Joejoe houdoeee
Oftewel nog steeds aan het cruisen 😛. Tot waar ben je van plan de primo op te hogen? En laat je test gedurende deze periode gelijk of ga je die ook langzaam omhoog brengen.

Blijven je e2 waardes in range met deze verhouding test primo ?
 
Oftewel nog steeds aan het cruisen 😛. Tot waar ben je van plan de primo op te hogen? En laat je test gedurende deze periode gelijk of ga je die ook langzaam omhoog brengen.

Blijven je e2 waardes in range met deze verhouding test primo ?
Is toch 400mg aan gear in de week mag ik dat nog een cruise noemen? :p

Plan is om alles geleidelijk aan te verhogen ipv meteen alles of niets dus eerst eens zien of dit me wat progressie weer geeft.
 
Ik ben van plan om het op dezelfde manier aan te pakken tijdens de komende blast, dat geleidelijke verhogen in kleine hoeveelheden. A la John Jewett zijn filosofie. Ik ben benieuwd wat het je brengt.
 
110~

Beetje ziekjes geweest afgelopen dagen, oorontsteking, verkouden en weer iets van pericarditis. Slecht gegeten afgelopen week ook.

EasySelfie_20220204_120416.jpgEasySelfie_20220204_120447.jpg
 
Besloten de test iets te uppen vanaf vandaag ivm libido, merk dat primo me libido erg lijkt te drukken af en toe. Morgen even huisarts blijf oorpijn houden en opgezwollen lymfeklieren lijkt het in m'n oksels.

Cycle nu:
150mg primo per week
375mg test-e per week
2iu gh

110 nog steeds

20220207_175845.jpg
 
111kg vandaag, voel de gains.

Waren iig geen lymfeklieren maar ontstoken haarzakjes enige optie was weg laten snijden als het niet over gaat dus hoop dat het gewoon weer weg trekt.
20220208_095906.jpg20220208_095923.jpg
 
Back
Naar boven