XXL Nutrition

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Ja maar ik ga er gewoon helemaal slecht op dat mensen dan Engels willen gaan praten voor welke reden dan ook en het dan vervolgens nog niet kunnen ook :roflol:

Your you're
Then than
Etc.

Praat dan gewoon lekker Nederlands, ik ga ook geen Grieks lullen als ik het niet kan
Precies, mijn Latijn is ook beter.
 
Ziekk!! Kom binnekort anders gezellig keertje samen trainen💪🏼 of met jannes erbij als ik naar denhelder moet voor checkin
Dat is altijd goed je hebt m'n nummer toch? Zo ver woon je niet bij me vandaan :)
 
En, merk je al wat van de hogere 5-6iu GH dosis?
Moeilijk te zeggen word nu wel rap droger maar is dat de gh of gewoon de cardio/dieet.

Slaap wel goed en diep tho.
 
Dat is altijd goed je hebt m'n nummer toch? Zo ver woon je niet bij me vandaan :)
Bedankt voor de uitnodiging boys, ik ben in voor een sessie
 
  • Love
Waarderingen: vntl
Moeilijk te zeggen word nu wel rap droger maar is dat de gh of gewoon de cardio/dieet.

Slaap wel goed en diep tho.
En herstel sneller voor m'n gevoel ben namelijk nu nog steeds erg fit.

Nagels, haren groeien nog sneller.
 
Handen ook nog steeds? :p
Ik krijg nog zeker iedere week wel van iemand een opmerking over m'n handen maar volgens mij zijn die atm aardig stabiel :p
 
Moeilijk te zeggen word nu wel rap droger maar is dat de gh of gewoon de cardio/dieet.

Slaap wel goed en diep tho.
Geen vocht kop dus ?
 
Geen vocht kop dus ?
Die heb ik sowieso bijna niet, op mk677 hield ik ook amper meer vocht vast.

Zo dik is me kop toch niet?

20230316_103047.jpg
 
Nee, had er zelf last van van 2.4iu naar 3iu. ben maar weer terug, beter voor deze oude....
Laatste 4 weken wel GH er uit ?
Als ik er vochtig van ben wel anders zie ik geen reden om het er uit te halen.
 
Trainingsschema is nog steeds:

-Rug
-Borst
-Rug
-Delts borst
-Armen
-Benen

Rustdagen staan niet helemaal vast en hangen af hoe ik me voel en/of welke shift ik zit met werk.

Tot nu toe verder weinig te klagen nog, trainingen gaan nog prima slap was ik toch al.

Enige te klagen is pijn aan m'n kuit al 4 dagen daardoor skip ik benen nog even, ik dacht namelijk afgelopen week ik ga eens kijken hoe lang ik kan rennen op de loopband ik gok dat dit de oorzaak is :')
 
Waarom rug 2x? Was dat niet een sterk punt voor jou?
 
Waarom rug 2x? Was dat niet een sterk punt voor jou?
Nee juist niet, rug is nu eindelijk eens wat gegroeid. Front double is sterk verbeterd iig als je rekening houd met mijn taille :o:p

En ik heb gemerkt dat m'n rug absurd veel volume aankan en ik voorheen te weinig deed.
 
Nee juist niet, rug is nu eindelijk eens wat gegroeid. Front double is sterk verbeterd iig als je rekening houd met mijn taille :o:p

En ik heb gemerkt dat m'n rug absurd veel volume aankan en ik voorheen te weinig deed.
Met een brede taille kan je rug nooit groot genoeg idd, ken het probleem:o. Wat is nu je taille omtrek?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Heb ook gemerkt dat me rug echt een hoop volume nodig heeft om te groeien. Doe zomaar 6-7 oefeningen 3-4 sets each. Maar het lijkt wel goed te werken.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Met een brede taille kan je rug nooit groot genoeg idd, ken het probleem:o. Wat is nu je taille omtrek?
Zojuist 98cm evengoed nog, laagste ooit was geloof ik 94cm x jaar terug :')
 
Back
Naar boven