AndroidHealthClinic

Tren gangbang (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Aan de ene kant wel maar had liever eigenlijk nog aan het bulken geweest. Maar mag niet klagen over droog worden want dat kost geen moeite
Ik denk dat de meeste van ons op één lijn zitten als we het hebben over nooit te groot genoeg of droog zijn :roflol:

En inderdaad echte massa(dus geen water en glycogeen) kweken is veel moeilijker dan droger worden. Ik ben blij als ik elk jaar ergens 2-3 KG bij kan plakken.

Tnx, toch oogt het bij jou en oa th0maz beter door jullie taille
Vaak oogt het ook beter omdat het een illusie is. Daar gaat het bij bb vooral om; de juiste angles/poses creëren om je weak points te verbergen en de betere kant naar voren te brengen.
 
Pull:

*Lattpulldown
*Rackpulls:
10x160
10x180
12x210
11x230
0x240 - sterrertjes, zwart voor ogen.
*One arm cable pulldown
*Bb row
20x60
14x60
*Db curl
*Db hammer curl
*Preacher curl

Gefrituurd, begin het met trainen wel te merken dat ik zak in vp.
 
Benen:

*Lying legg curl
*Pendelum squat
20x190
10x240
Superset
*Db lunges
*Sissy squat

*Staand kuiten

Laatste injectie tren zit er in, as week nog even door op de test en dan cruise. Begint iets meer prep life te voelen nu, honger is aardig terug.
 
Benen:

*Lying legg curl
*Pendelum squat
20x190
10x240
Superset
*Db lunges
*Sissy squat

*Staand kuiten

Laatste injectie tren zit er in, as week nog even door op de test en dan cruise. Begint iets meer prep life te voelen nu, honger is aardig terug.
Gaat lekker dus. Beter voor je lijf ook. Food erin drukken heeft zo zijn grenzen.
 
Check up foto's voor coach, 110.2kg. Gelukkig worden me 'puffy' tepels al weer minder door het cutten op één of andere manier blijf ik dat maar houden als ik bulk.

IMG_20200404_111424266.jpgIMG_20200404_111224603.jpg
 
Check up foto's voor coach, 110.2kg. Gelukkig worden me 'puffy' tepels al weer minder door het cutten op één of andere manier blijf ik dat maar houden als ik bulk.

Bekijk bijlage 486166Bekijk bijlage 486167
Ik had hetzelfde. Allemaal gekomen door die fucking dbol en die fabeltjes dat je geen ai's preventief moet gebruiken als je geen klachten hebt.

Ik moest echt heel diep cutten om ervan af te komen. Je ziet het nog steeds, maar alleen tijdens bulk een beetje. Vocht + vet maakt het erger.

Back shot ziet er bruut uit overigens.
 
Ik had hetzelfde. Allemaal gekomen door die fucking dbol en die fabeltjes dat je geen ai's preventief moet gebruiken als je geen klachten hebt.

Ik moest echt heel diep cutten om ervan af te komen. Je ziet het nog steeds, maar alleen tijdens bulk een beetje. Vocht + vet maakt het erger.

Back shot ziet er bruut uit overigens.
Ik was er weken vanaf tijdens en na me prep maar van de een op de andere dag begon het weer. (helaas)
 
Vermoeiend dagje vandaag erg moe en honger. Gelukkig morgen nog een dagje werken en dan een paar dagen vrij.

Benen

*Lying legg curl
*Stifflegged deadlift
12x150
10x180
*Pendulum squat
15x180
10x260 - meer gaat er niet op helaas.
*Standing calf raises.

IMG_20200407_193646754.jpg
 
Tren was afgelopen vrijdag de laatste injectie ik had eigenlijk gehoopt dat ik beter zou slapen maar afgelopen 2 nachten juist alleen maar slechter. 4x pissen vanacht :/
 
Ace of enanthaat? Voor mij is tren 2 weken geleden laatste prik en slaap nogsteeds maar 4-5 uur per nacht :roflol:
 
Ik had hetzelfde. Allemaal gekomen door die fucking dbol en die fabeltjes dat je geen ai's preventief moet gebruiken als je geen klachten hebt.

Ik moest echt heel diep cutten om ervan af te komen. Je ziet het nog steeds, maar alleen tijdens bulk een beetje. Vocht + vet maakt het erger.

Back shot ziet er bruut uit overigens.
Thanks voor deze info. Altijd goed om te weten!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ace of enanthaat? Voor mij is tren 2 weken geleden laatste prik en slaap nogsteeds maar 4-5 uur per nacht :roflol:
Ace, ik zet om die reden al geen tren-e meer. Daarom had ik eigenlijk al wel een verbetering verwacht. Nou heb ik ook sinds begin van de week mijn wiet consumptie gehalveerd.
 
Ace, ik zet om die reden al geen tren-e meer. Daarom had ik eigenlijk al wel een verbetering verwacht. Nou heb ik ook sinds begin van de week mijn wiet consumptie gehalveerd.
Hoeveel Ace zette je? Merk je ook minder sides zoals nightsweats van bijvoorbeeld ace op ma wo vr tegenover enanthaat op ma - do ?
 
Hoeveel Ace zette je? Merk je ook minder sides zoals nightsweats van bijvoorbeeld ace op ma wo vr tegenover enanthaat op ma - do ?
Vorige prep 150mg ace per week en afgelopen blast ook. Laatste 3 weken 300mg idem bij beide. Ik heb afgelopen 2 keer geen night sweats gehad enige sides die ik heb zijn wat mentaal en slaap.
 
Nog even eentje spammen, 109.6 vanmorgen. Cap iomax genomen vandaag, instant been definitie. Was meteen ook weer voorlopig de laatste keer al leer ik het wss nooit :roflol:

IMG_20200408_191211107.jpg

Armen:

*Cable pushdown
*Cgbp
*Single arm db extensions
*Cable hammer curl
*Db curl
*Concentration curl
 
Nog even eentje spammen, 109.6 vanmorgen. Cap iomax genomen vandaag, instant been definitie. Was meteen ook weer voorlopig de laatste keer al leer ik het wss nooit :roflol:

Bekijk bijlage 486579

Armen:

*Cable pushdown
*Cgbp
*Single arm db extensions
*Cable hammer curl
*Db curl
*Concentration curl
Is dat iets die iomax? Heb hier thuis ook een potje liggen maar het nog niet genomen vanwege de slapeloosheid die ik nogal eens terug lees
 
Is dat iets die iomax? Heb hier thuis ook een potje liggen maar het nog niet genomen vanwege de slapeloosheid die ik nogal eens terug lees
Ik voel me nu nog vercrackt, zegt dit genoeg? Ik viel eindelijk rond 4e vanacht denk ik een beetje in slaap.

*edit

Ohja en van de 109.6 naar de 107.5, flink vocht verloren maar zal er morgen wel weer op zitten. Wel tering hard vanmorgen :roflol:
 
Ik voel me nu nog vercrackt, zegt dit genoeg? Ik viel eindelijk rond 4e vanacht denk ik een beetje in slaap.

*edit

Ohja en van de 109.6 naar de 107.5, flink vocht verloren maar zal er morgen wel weer op zitten. Wel tering hard vanmorgen :roflol:
Dan zal het morgen een halve worden denk ik :)
 
Dan zal het morgen een halve worden denk ik :)
Als er in die van jou de zelfde bende zit zou ik dat wel doen, ik nam hem om 6 uur in de ochtend en sliep dus amper.
 
Google iomax en ik word doodgegooid met termen als verboden, waarschuwing en speed.
Klinkt goed, waar kan ik het halen? :roflol:
 
Back
Naar boven