XXL Nutrition

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Yes, lats is vrij simpel alleen kan het niet zo makkelijk uitleggen zonder foto of iets
Lats vind ik de fijnste spot die er bestaat
 
Ik ben nog maar een aapje en geen kast zoals jou dus begin op 2iu, heb zonder gh al last van carpal tunnel helaas

Je bedoelt dat je zonder GH al last hebt van carpel tunnel syndroom? Want dan zou ik nooit nog GH nemen, je gaat dan onvermijdelijk een keer richting een operatie als je toch GH blijft zetten. Of vind je dat niet zo'n probleem?
 
Je bedoelt dat je zonder GH al last hebt van carpel tunnel syndroom? Want dan zou ik nooit nog GH nemen, je gaat dan onvermijdelijk een keer richting een operatie als je toch GH blijft zetten. Of vind je dat niet zo'n probleem?

ik heb nog steeds na 1.5 jaar echt bizar veel last van moet ik zeggen (echt extreem last van handen wanneer het laat in de avond word begint het al en sochtends bij het opstaan echt extreem). Kwa gains begint het nu wel echt te komen merk ik. Ik weet niet hoe maar ik ben in mijn cruise van 91 naar 99 kg gestegen.
 
ik heb nog steeds na 1.5 jaar echt bizar veel last van moet ik zeggen (echt extreem last van handen wanneer het laat in de avond word begint het al en sochtends bij het opstaan echt extreem). Kwa gains begint het nu wel echt te komen merk ik. Ik weet niet hoe maar ik ben in mijn cruise van 91 naar 99 kg gestegen.

Echt goed zichtbare veranderingen door de GH zou je toch vanaf een maand of 5 moeten gaan merken/zien en niet pas na 1,5 jaar imo.
 
Worden jullie niet allemaal fucking vochtig van gh?
 
Ik ben nog maar een aapje en geen kast zoals jou dus begin op 2iu, heb zonder gh al last van carpal tunnel helaas

was ik maar een kast. Hopelijk nu met mijn blast dat het wat gaat worden na 10 weken cruise, wat voor mij al best lang is :roflol:

snap nog steeds niet hoe jij zoveel weegt.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Worden jullie niet allemaal fucking vochtig van gh?

Ligt vooral aan welke middelen je ernaast zet en hoe je voedingsschema eruit ziet.
 
Echt goed zichtbare veranderingen door de GH zou je toch vanaf een maand of 5 moeten gaan merken/zien en niet pas na 1,5 jaar imo.

tuurlijk merkte ik wel wat maar hoe het de laatste 2 maanden gaat vind ik vergeleken met een jaar terug niks
 
Ik denk dat Dirk in zijn cruise perongeluk ook een paar ml tren zetten maar dat vergeet te vermelden

:trollface:
 
Ligt vooral aan welke middelen je ernaast zet en hoe je voedingsschema eruit ziet.

Ik word sowieso snel vochtig maar ik heb recent mk677 geprobeerd en werd een ballon daar van. Geen idee of het vergelijkbaar is tho.
 
tuurlijk merkte ik wel wat maar hoe het de laatste 2 maanden gaat vind ik vergeleken met een jaar terug niks

Vreemd wel, maar goed beter laat dan nooit? :D
 
Ik word sowieso snel vochtig maar ik heb recent mk677 geprobeerd en werd een ballon daar van. Geen idee of het vergelijkbaar is tho.

Volgens mij niet echt vergelijkbaar, maar heb ik nog nooit gezet.
 
Je bedoelt dat je zonder GH al last hebt van carpel tunnel syndroom? Want dan zou ik nooit nog GH nemen, je gaat dan onvermijdelijk een keer richting een operatie als je toch GH blijft zetten. Of vind je dat niet zo'n probleem?
Als ik te snel aankom (vocht dus) speelt het op .. klop het nu af heb er nu sinds na me prep nog niet echt last van gehad. Zijn momenten geweest dat ik niet eens meer iets kon vastpakken of dat me vingers gewoon op slot stonden lol
 
Ik word sowieso snel vochtig maar ik heb recent mk677 geprobeerd en werd een ballon daar van. Geen idee of het vergelijkbaar is tho.
ik heb beide gedaan, mk wordt je wel makkelijker vochtig van. Naast tren geen last van vocht tho.
Volgens mij niet echt vergelijkbaar, maar heb ik nog nooit gezet.
Weinig aan te zetten, slikken slet:D
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ik ben nog maar een aapje en geen kast zoals jou dus begin op 2iu, heb zonder gh al last van carpal tunnel helaas

was ik maar een kast. Hopelijk nu met mijn blast dat het wat gaat worden na 10 weken cruise, wat voor mij al best lang is :roflol:

snap nog steeds niet hoe jij zoveel weegt.
Ik ben 1.85 dat speelt al mee met mijn gewicht
 
Ik ben 1.85 dat speelt al mee met mijn gewicht

Ik ben ook 1.85m.. Okay 1.83m na twee hernia's :roflol:

Maar jij hebt een typisch Endo fysiek, dat vertekend heel erg op foto's en de manier waarop je fysiek daarop overkomt.
 
Vntl is een geil groot beertje hoor can confirm na de meet

Ik zeg ook bewust op foto's, heb hem onbewust eens gezien in een Basic Fit jaren terug en zulke fysieken zijn IRL veel meer impressive dan op de foto.
 
Back
Naar boven