MuscleMeat

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook 1.85m.. Okay 1.83m na twee hernia's :roflol:

Maar jij hebt een typisch Endo fysiek, dat vertekend heel erg op foto's en de manier waarop je fysiek daarop overkomt.

precies zoals je zegt. Moet zeggen vergeleken met tijdje terug is zijn fysiek wel dramatisch veranderd
 
Ik zeg ook bewust op foto's, heb hem onbewust eens gezien in een Basic Fit jaren terug en zulke fysieken zijn IRL veel meer impressive dan op de foto.
Vergeleken met de vorige meet en deze meet heeft hij ook een grote verbetering gemaakt, dus eigenlijk vooral afgelopen half jaar.
 
Vergeleken met de vorige meet en deze meet heeft hij ook een grote verbetering gemaakt, dus eigenlijk vooral afgelopen half jaar.

klopt dat viel mij ook op :roflol: echt zieke shape momenteel wou dat ik op die bf kon komen en dan op dat gewicht ook nog wat gewoon heel indrukwekkend is.
 
Vergeleken met de vorige meet en deze meet heeft hij ook een grote verbetering gemaakt, dus eigenlijk vooral afgelopen half jaar.

En dat op 300mg test :woot:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Shadow Project was ook wel een lief knuffelbeertje hoor irl

hij had nosetork voor mij geregeld, will never forget
 
Wat is de gedachte er eigenlijk precies achter? Meer focus?

Hmm meer focus zou ik het niet persé noemen. Je krijgt er een soort rush van waardoor je even leip wordt voor de lift.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben ook 1.85m.. Okay 1.83m na twee hernia's :roflol:

Maar jij hebt een typisch Endo fysiek, dat vertekend heel erg op foto's en de manier waarop je fysiek daarop overkomt.
Daarom moeten er gewoon nog wat kilo's bij.. ik had wel echt graag een smalle taille willen hebben maar helaas :(
 
Daarom moeten er gewoon nog wat kilo's bij.. ik had wel echt graag een smalle taille willen hebben maar helaas :(

niet janken man kijk hoe je er nu bij staat met tijdje terug. Je log trok me niet aan maar als ik zie hoe je er nu uit ziet echt wel zieke shape en gewoon mooi in verhouding/kurkdroog. En dan begin je over smalle taille hou toch op man :roflol:
 
1 abonnement graag!
 
  • Love
Waarderingen: vntl
niet janken man kijk hoe je er nu bij staat met tijdje terug. Je log trok me niet aan maar als ik zie hoe je er nu uit ziet echt wel zieke shape en gewoon mooi in verhouding/kurkdroog. En dan begin je over smalle taille hou toch op man :roflol:
Ik wordt bijna geil van die lieve woorden van je
 
Vuile hond :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Eerste gh inject en slin inject zit er in rest start maandag maar werd wat ongeduldig :dunno: :o

Vandaag ook me laatste deload training, eigenlijk morgen armen ook nog deload maar voel niet dat ik daar een deload dag voor hoef te houden.. deload is al saai genoeg.
 
Start shape blast 111.3kg vanmorgen. Ook trouwens 4 weken vakantie nu dus optimaal rust etcetera


IMG_20191207_095638310.jpgIMG_20191207_095601245.jpgIMG_20191207_095402135.jpg
 
Ziet er al goed uit, ben benieuwd!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
2de dag slin en ik ervaar meteen weer hoe een hippo voelt.. mega kut dus :roflol: begin te trillen, zweten en zie slechter.. tijd voor carbs.
 
Back
Naar boven