AndroidHealthClinic

Tren gangbang

Bezoekers in dit topic

Nieuwe pr met cardio. (Dat gaat wel steeds beter ondanks weinig slaap)

11.6km in 20min, gemiddeld 35km/h. (Gisteren pr was 10.8km)

Side note, bw dropt hard.

IMG-20200630-WA0000.jpeg
 
had je haast? :p
Op een of andere manier ga ik altijd sneller fietsen ondanks dat ik probeer rustig aan te doen, misschien me roeping gemist en had ik wielrenner moeten worden..
 
Zweet je je ook helemaal de pestpleuris thuis op die hometrainer? Bij mij kan je na een half uurtje cardio de vloer gaan dweilen :o En ik doe gewoon rustig aan... hartslag zal niet ver boven de 100 liggen, misschien 110 ofzo gemiddeld
 
Zweet je je ook helemaal de pestpleuris thuis op die hometrainer? Bij mij kan je na een half uurtje cardio de vloer gaan dweilen :o En ik doe gewoon rustig aan... hartslag zal niet ver boven de 100 liggen, misschien 110 ofzo gemiddeld
Ik heb een fan op standje 3 op me.. mijn hartslag zal wss boven de 140 zitten.

Zonder fan ben ik drijfnat ook.. met die fan begint het pas na 10-12 minuten anders al na 5 :P

Heb echt een hekel aan zweten ook met trainen :(
 
Eind week 11 cruise nu, cruise nog zeker 12 weken door. Sinds vorige week wel in de ochtend 6iu slin toegevoegd, pre workout nam ik al 6iu dus nu 2x 6iu op trainingsdagen en op rustdagen alleen in de ochtend. Hele cut ook slin pre workout genomen wat me trainingen beter maakte (meer pomp dus meer plezier in trainen)

Ondanks dat ik niet echt geloof in slin kwa spieropbouwende effecten lijk ik wel beter me carbs te gebruiken en ben ik overdag voller.

De 'mythe' geen vetten tijdens slin hou ik geen rekening mee.
 
nog steeds chronisch geen slaap en zero concentratie. (vanacht was iets beter maar nog steeds ruk)

Eerste training weer in de sportschool.

Rot 3 dc

#preacher curl machine:
13x50 - 4x50 - 3x50
60 sec biceps stretch

#reverse grip cable curl:
25x40

#leggpress calf raises + 15 sec stretch iedere rep:
14x100

#stiff legged deadlift:
15x160
60 sec hamstring stretch

#smith squat small:
10x100 - 7x100 - 4x100
60 sec stretch
 
Hoe moet ik die 60 seconden stretch zien? Wel lekkere train weer of niet in de gym
 
die biceps en quad stretch doen tering pijn.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
  • Like
Waarderingen: Apw
Toen ik DC deed, dees ik gelijk na de 20 rep widowmaker set voor quads die stretch voor 60-120 seconden en rende daarna gelijk door naar de wc om te kotsen :hahaha: Gebeurde serieus 3 trainingen achterelkaar ofzo. Die stretch fokt hard met je.
 
Toen ik DC deed, dees ik gelijk na de 20 rep widowmaker set voor quads die stretch voor 60-120 seconden en rende daarna gelijk door naar de wc om te kotsen :hahaha: Gebeurde serieus 3 trainingen achterelkaar ofzo. Die stretch fokt hard met je.
Ik had er dit keer even een rest pause van gemaakt, in smith vond ik het wel veilig :)
 
Ik begrijp die biceps niet, heb je hier toevallig een plaatje van?
Bijna hetzelfde als dit alleen dan pak je een barbell vast en loop je naar voren.

Nha0O.jpg
 
Heb je in je log ergens een post met je voedingsschema dat je nu eet?
 
Back
Naar boven