Fitness Seller

Tren gangbang

Bezoekers in dit topic

Ah zo nee snap ik, is twee liter fruitsap bovendien niet echt belachelijk veel suiker haha?
Ik heb tijdens me vorige bulk wat problemen gehad met me vertering (overgeven na eten) daarom pakken we het nu even anders aan en minder vast voedsel om me maag te sparen. En suiker is niet de duivel ;) tot nu toe werkt het heb nog nooit zoveel honger gehad op deze kcals.
 
side note, op rustdagen vervalt natuurlijk de intra en postworkout meal.

Ochtend shape koud na cardio.

101.6kg

20200702_075455.jpg
 
Boulder shoulders
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Boulder shoulders
En dat van eigenlijk alleen side raises, doe nu weer presses dus ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Wss ook indirect het probleem dat me borst minder reageert al krijg ik het laatste halfjaar wel eindelijk echt een pomp in me borst dus ik hoop dat het wat groei gaat opleveren.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Nog een gear update die ik vergeten was, afgelopen 3 dagen op 1iu gh gezeten ivm supplier issues door corona, misschien dat ik vanmiddag nieuwe heb maar heb ook een potje mk6777 besteld en zou vanmiddag binnenkomen.
 
Loopt je rechterborst nou zo achter of komt het door het licht :P
 
2de dag mk677 op 20mg, kan er weinig over zeggen heb niet meer honger dan dat ik al had. Heb het ooit al eens eerder geprobeerd en toen ervaarde ik ook niet de 'honger' waar iedereen het over heeft.

Dat waren toen dezelfde als Strive4muscle geen idee of hij toen wel meer honger had.
 
2de dag mk677 op 20mg, kan er weinig over zeggen heb niet meer honger dan dat ik al had. Heb het ooit al eens eerder geprobeerd en toen ervaarde ik ook niet de 'honger' waar iedereen het over heeft.

Dat waren toen dezelfde als Strive4muscle geen idee of hij toen wel meer honger had.
Begin ervaar ik veel meer eetlust wat wel afneemt na een maand of 2, vooral slaap en vocht (waterretentie in de spieren wat je die volheid geeft) is wat ik merkte.
 
Of je hebt BUNK mk gekocht :P
 
Dat is omdat je gestopt ben met de weeds toch? En pheni trouwens ook, althans dat heb ik zelf hehehe
 
Ik wil ook eens Mk proberen voor misschien me volgende bulk... alleen hier in Rusland is die shit echt best wel duur en dat vind een beetje zonde voor iets wat nou niet echt bewezen heeft te werken. Je kan het hier overigens gewoon in winkels in de stad kopen waar ze ook gewoon proteïne poeder en andere supps verkopen :hahaha:
 
Back
Naar boven