MuscleMeat

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Ik ben zelf niet heel bekend met DC, maar dingen zoals biceps/onderarmen voor een bodypart als legs trainen is wel gebruikelijk hier toch? Zie JP op een legday ook vaak beginnen met een curl variatie of adductor
Ja is normaal bij doggcrapp, jp is ook oa fan van dante trudel
 
dc rot 1

#seated smith sh press:
10x85 - 5x85 - 2x85 +5kg
Shoulder stretch 60sec

#incline bb press
7x105 - 3x105 - 2x105 - vorm beter als vorige x
Db chest stretch 60sec

#close grip pin press:
9x110 - 3x110 - 2x110 +10kg
60 sec db stretch

#bb row:
10x120 - 5x120 - 5x110
60 sec hangen

#deadlift:
8x200 +20kg

#cable crunch:
14x105 - 7x105 - 6x105
 
dc rot 1

#seated smith sh press:
10x85 - 5x85 - 2x85 +5kg
Shoulder stretch 60sec

#incline bb press
7x105 - 3x105 - 2x105 - vorm beter als vorige x
Db chest stretch 60sec

#close grip pin press:
9x110 - 3x110 - 2x110 +10kg
60 sec db stretch

#bb row:
10x120 - 5x120 - 5x110
60 sec hangen

#deadlift:
8x200 +20kg

#cable crunch:
14x105 - 7x105 - 6x105
Gedachte achter stretches, meer bloed in de spier? Hoe stretch je je schouder?
 
Nick Trigili is een mongool. Naar zijn adviezen moet je juist niet luisteren :hahaha:

Wat beweert ie ook al weer in elke video? Testosterone doesnt build muscle ofzoiets:o
Nick is een worldclass kneus.

Hij beweerde een tijdje geleden dat hij een paar gasten heeft gecoached, inclusief pics, maar die gasten wisten helemaal van niets en hebben nooit een coach gehad. Dit waren GH15 forumleden. Toen hij ermee geconfronteerd werd verwijderde hij alle pics en belokkeerde iedereen die erover begon.

Het is echt een balhaar.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Nick is een worldclass kneus.

Hij beweerde een tijdje geleden dat hij een paar gasten heeft gecoached, inclusief pics, maar die gasten wisten helemaal van niets en hebben nooit een coach gehad. Dit waren GH15 forumleden. Toen hij ermee geconfronteerd werd verwijderde hij alle pics en belokkeerde iedereen die erover begon.

Het is echt een balhaar.
Zijn prijzen zijn ook belachelijk
 
  • Like
Waarderingen: vntl
dc rot 1

#seated smith sh press:
10x85 - 5x85 - 2x85 +5kg
Shoulder stretch 60sec

#incline bb press
7x105 - 3x105 - 2x105 - vorm beter als vorige x
Db chest stretch 60sec

#close grip pin press:
9x110 - 3x110 - 2x110 +10kg
60 sec db stretch

#bb row:
10x120 - 5x120 - 5x110
60 sec hangen

#deadlift:
8x200 +20kg

#cable crunch:
14x105 - 7x105 - 6x105
8x200 Nice man. Maar ik dacht dat jij niet meer wou deadliften ?
 
Gedachte achter stretches, meer bloed in de spier? Hoe stretch je je schouder?

Hoort bij doggcrapp vind het zelf wat broscience maar doe het toch aangezien ik autistisch programma's volg.

 
8x200 Nice man. Maar ik dacht dat jij niet meer wou deadliften ?
Haat en liefde, me ego wil graag een zware deadlift maar me rug eigenlijk niet. Doe nu 1 set en dan heb ik nog wel genoeg focus.

Blesseer altijd wat met deadliften lijkt het
 
103.9kg vanmorgen. Ik ga die incline press denk ik vervangen voor een incline smith press, voel gewoon zero bij een bb press en vind er werkelijk geen drol aan.

Hopelijk deze bulk wat progressie op me chest en delts dan lijk ik wijder ivm me taille.

20200715_185651.jpg
 

Hoort bij doggcrapp vind het zelf wat broscience maar doe het toch aangezien ik autistisch programma's volg.

Ja ik dacht al, want ik meende ergens gelezen/gezien te hebben dat het averechts werkt juist ofzo, maar neem aan dat dat niet zo is?
 
Ja ik dacht al, want ik meende ergens gelezen/gezien te hebben dat het averechts werkt juist ofzo, maar neem aan dat dat niet zo is?
Je hebt dynamisch en statisch stretchen en één van de 2 kun je beter niet voor je training doen geloof ik.. (meen ik ook gelezen te hebben)

De stretch is iig na de werkset niet ervoor.
 
Je hebt dynamisch en statisch stretchen en één van de 2 kun je beter niet voor je training doen geloof ik.. (meen ik ook gelezen te hebben)
Moet je voor statisch niet eerst warm zijn? En vaak beter na de training meen ik.
 
Je hebt dynamisch en statisch stretchen en één van de 2 kun je beter niet voor je training doen geloof ik.. (meen ik ook gelezen te hebben)

De stretch is iig na de werkset niet ervoor.
Ik dacht dus dat juist post training goed was om te stretchen maar dat het tijdens het trainen niet goed zou zijn. Ervaar jij positieve effecten als je het vergelijkt met voordat je het deed?
 
Ik dacht dus dat juist post training goed was om te stretchen maar dat het tijdens het trainen niet goed zou zijn. Ervaar jij positieve effecten als je het vergelijkt met voordat je het deed?
Het voelt iig lekker, ik weet dat john meadows het ook in ze programma's toevoegd. Ik kan nog niet zeggen of het wat toevoegd ben zelf sceptisch volg dit programma nog wel even dus misschien kan ik aan het eind wat meer zeggen.
 
Het voelt iig lekker, ik weet dat john meadows het ook in ze programma's toevoegd. Ik kan nog niet zeggen of het wat toevoegd ben zelf sceptisch volg dit programma nog wel even dus misschien kan ik aan het eind wat meer zeggen.
Waarom heb je voor dit programma gekozen? Of heeft je coach hiervoor gekozen (wat is zijn redenatie dan)?
 
Zeenius hoe zat het nou ook alweer met stretchen?
 
Waarom heb je voor dit programma gekozen? Of heeft je coach hiervoor gekozen (wat is zijn redenatie dan)?
Nee zelf wou al tijden doggcrapp doen omdat low volume en zwaarder trainen me meer trekt dan dat domme volume pompen. Progressive overload trekt me meer.

Nog steeds fan van jordan peters, dorian, etc en dit is een afgeleide.

Fortitude training wil ik ook nog eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Nee zelf wou al tijden doggcrapp doen omdat low volume en zwaarder trainen me meer trekt dan dat domme volume pompen. Progressive overload trekt me meer.

Nog steeds fan van jordan peters, dorian, etc en dit is een afgeleide.

Fortitude training wil ik ook nog eens proberen.
90% van mijn gym doet aan dat high reps pomp gedoe, kijken ze mij nog gek aan als ik reps till failure doe op zwaar gewicht. (vind ik zelf ook wel lekker). Blood & Guts all day
 
Calorieën vandaag omhoog volgens schema dat ik van de week poste, rustdag vandaag dus niet schrikbarend veel erbij (20gr pindakaas)

Nog even bijgevoegd, trainingsdagen dus geen vetten maar carbs ipv die vetten. Dus ontbijt wordt iets van 200gram oats en pre workout 130gr oats, postworkout 110gr carbs ipv 85.

Als ik een random magere gehakt neem kom ik zo'n 500kcal hoger uit dan met kip. Kan verkeerd rekenen maar /care

Screenshot_20200711-210254_Acrobat for Samsung.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven