Fitness Seller

Van aapje naar gorilla (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 2, Gasten: 0)

Robin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
5.166
Lengte
1m80
Geen idee of je het ooit al ergens gezegd hebt. Maar op elke pagina staat wel iets over je waist (beetje overdreven), maar is er een reden waarom je niet een waisttrainer of iets in die aard aan doet? Had Roelly denk ik ook gedaan en heeft toch z'n bubblegut weg gedaan.
Of misschien iets anders, vacuums hoor ik ook soms? Geen idee of dat wat helpt.

Orange26

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2020
Waardering
282
Lengte
1m72
Massa
70kg
Geen idee of je het ooit al ergens gezegd hebt. Maar op elke pagina staat wel iets over je waist (beetje overdreven), maar is er een reden waarom je niet een waisttrainer of iets in die aard aan doet? Had Roelly denk ik ook gedaan en heeft toch z'n bubblegut weg gedaan.
Roelly z'n protocol was vrij intens. Vacuums, waissttrainer en vooral geen oefeningen die je dikke obliques geven, voeding aanpassen voor zo min mogelijk bloating. Gear en al die meuk daar buiten gelaten ofc

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.629
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Hij slinkt in prep altijd weer naar ~94cm kleiner zal dan dat zal die nooit worden helaas :-(

Is helaas gewoon me bouw, ik heb een hele tijd vacuüms gedaan en dat hielp verder ook niet

Robin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Waardering
5.166
Lengte
1m80
Hij slinkt in prep altijd weer naar ~94cm kleiner zal dan dat zal die nooit worden helaas :-(

Is helaas gewoon me bouw, ik heb een hele tijd vacuüms gedaan en dat hielp verder ook niet
Heb je pics met je vacuum? Lijkt me best vet :o

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.910
Het zal deels bouw zijn en deels gewoon massa. De enige manier om het kleiner te krijgen is al je massa verliezen en dan weer opnieuw bouwen zonder enige core stimulatie. Laatst is er nog een prof die daarom een 2 year offseason heeft genomen. Maar dat is het voor een amateur niet waard imo.

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.629
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Het zal deels bouw zijn en deels gewoon massa. De enige manier om het kleiner te krijgen is al je massa verliezen en dan weer opnieuw bouwen zonder enige core stimulatie. Laatst is er nog een prof die daarom een 2 year offseason heeft genomen. Maar dat is het voor een amateur niet waard imo.
Ik heb heel in het begin fanatiek obliques getraind toen ik nog niet beter wist maar in hoeverre dat invloed heeft gehad

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
29.448
Lengte
1m89
Massa
111kg
Bouw verander je niet, ik kom ook amper beneden de 90 en dan is het echt bot dat uitsteekt.

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.552
Die ene Zwitserse dwerg van Patrick Tuor bedoel je? Nicolas Vuilliot ofzoiets

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.629
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Al met al wel een goede training op de rackpulls na, moet even flink wennen aan die nachtdiensten. Slaap is nog wel prima ondanks de tren mits een of andere buurman zijn crossmoter de volgende keer 5 straten verderop start en stationair gas loopt te geven.

dc rot 2

#bench:
7x130 - 3x130 - 3x130 +2 reps

#push flyes:
10x46 - 5x46 - 3x46 +1 rep
60 sec db stretch

#bb sh press staand:
6x80 - 3x80 - 0x80 - 6x60 +5kg
60 sec shoulder stretch

#triceps cable pushdown:
10x90 - 5x90 - 2x90 +5kg
50 sec db stretch

#close grip pulldown:
9x95 - 5x95 - 4x95 +reps
60 sec hangen

#rackpull:
3x200 - drama was al dood.
10x180

Brab0

𐱅𐰇𐰼𐰚
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Waardering
6.468
Die triceps push down :D Dubbele van mij foooooocking sterk mate!!!!!!

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.629
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Die triceps push down :D Dubbele van mij foooooocking sterk mate!!!!!!
Het is maar een nummertje, ieder cable station is weer anders man :p

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.552
Het is maar een nummertje, ieder cable station is weer anders man :p
Inderdaad. Bij pullies die je zowel van boven als van onder kunt doen kan je het gewicht van de stack altijd door 2 delen. De pullies die alleen van boven zijn, zijn doorgaans redelijk “realistisch” wat gewicht betreft. In mijn gym is 35kg tricep pushdowns al zwaar lol.

• Like
Waarderingen: vntl

Orange26

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2020
Waardering
282
Lengte
1m72
Massa
70kg
Hoeveel rust heb je ongeveer tussen je bench sets? je houdt t niet bij dacht ik?

th0maz

Competitive Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
3.502
De enige manier om je waist kleiner te laten lijken is door je schouders en vooral je lats zo groot mogelijk te maken. Bij bodybuilding draait alles om de illusie.

Daarom lijkt het bijvoorbeeld ook bij Brandon Curry etc ook smaller. Dat komt mede door het feit dat zijn lats etc fucking huge zijn.

Apw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Waardering
2.338
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
3x mijn tricep pushdown :p

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.552
De enige manier om je waist kleiner te laten lijken is door je schouders en vooral je lats zo groot mogelijk te maken. Bij bodybuilding draait alles om de illusie.

Daarom lijkt het bijvoorbeeld ook bij Brandon Curry etc ook smaller. Dat komt mede door het feit dat zijn lats etc fucking huge zijn.
Klopt zeker alleen denk ik ook dat Curry zijn waist ook gewoon in centimeters uitgedrukt zeer smal is.

th0maz

Competitive Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
3.502
Klopt zeker alleen denk ik ook dat Curry zijn waist ook gewoon in centimeters uitgedrukt zeer smal is.
Ik denk dat dat wel meevalt.

Als je upper body heel wijd is dan helpt het ook enorm.

1600413203710.png

Bovenaan