AndroidHealthClinic

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

bescheidem dosis ;)
Primo gaat er over x weken wel uit voor mast hij zit er alleen in tegen pip.

Vanaf 8 weeks out mast en wss tren is nu nog niet nodig.
 
Primo gaat er over x weken wel uit voor mast hij zit er alleen in tegen pip.

Vanaf 8 weeks out mast en wss tren is nu nog niet nodig.

Ah nice, je gaat het stage weer op :)
 
Shape atm @110.4kg, beetje soft maar nog genoeg tijd.

Jannes coacht me nu omdat het met check ups makkelijk is en ook voor poseren wat me grootste kwaal gaat zijn.

20210617_164421.jpg
 
Kleine update dan, inmiddels vanmorgen 109.6kg maar kwa shape niet echt veel veranderd nog vindt ik zelf.

Morgen check-up en wat veranderingen kwa cardio en voeding atm heb ik 2 hoge dagen 4 medium en 1 lage en vermoed dat er een lage bij zal komen of iets in die richting.

Gear niks veranderd nu en nu eind week 2 van blast.
 
Morgen check-up en wat veranderingen kwa cardio en voeding atm heb ik 2 hoge dagen 4 medium en 1 lage en vermoed dat er een lage bij zal komen of iets in die richting.
Werd tijd.
5954b848deaf2c03413be33b.png
 
  • Sad
Waarderingen: vntl
Gebruik je nog groeihormoon en/of insuline er bij? Wel benieuwd naar het eindresultaat :)
 
Gebruik je nog groeihormoon en/of insuline er bij? Wel benieuwd naar het eindresultaat :)
Alleen insuline atm maar daar kappen we straks eerst mee, nog 5 trainingen en dan klaar.

Misschien eind van de prep weer terug er in maar dat wist die nog niet.
 
Cardio is gewijzigd van elke dag 20 minuten fasted naar 15 min fasted en 15 min post workout.

Gisteren high kcal meal gehad plus weinig slaap ivm uit nachtdienst komen vanmorgen, 111kg daardoor vanmorgen. Wel weer voller door die test met pomp en nog steeds fluffy.

20210627_172123.jpg
 
Back
Naar boven