Fitness Seller

Tren gangbang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vntl

Colossal Veteran
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
15.022
Waardering
35.574
Lengte
1m84
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Toch besloten voor deze blast een kuurlog bij te houden voor de geïnteresseerden. Zit momenteel week 30 van me cruise op 300mg test-c en wordt nu wel weer eens tijd om een beetje te groeien.

Ik ga voornamelijk gewicht en foto/shape updates loggen en natuurlijk af en toe een training.

Blast start volgende week mits bloedwaardes goed/acceptabel zijn maar daar twijfel ik niet echt aan.

Fase 1:
50mg oxy 4 weken
125mg test- c 3x week
50mg test-p 3x week
100mg primo 3x week
50mg tren-a 3x week

Fase 2:
250mg test- c 3x week
50mg test-p 3x week
150mg primo 3x week
50mg tren-a 3x week

Fase 3:
250mg test- c 3x week
100mg test-p 3x week
150mg primo 3x week
50mg tren-a 3x week

Ai:
10mg aro eod
1/4 letro 2x week
0.25mg caber 1x week

L-carnitine 400mg pre workout + 5iu slin
2iu gh bij opstaan

Zaterdag pre blast post ik me pre blast shape, weeg momenteel tussen de 110-112.
 
Laatst bewerkt:
IN, heb gelijk een aantal vragen: Hoe lang zal elke fase duren? Waarom de verschillende fases, wat is de gedachte achter verschillende esters zetten?
Omgerekend dus:
Fase 1:
50 mg oxy ed
375 Test-C
150 Test-P
300 Primo
150 Tren-A

Fase 2:
750 Test-C
150 Test-P
450 Primo
150 Tren-A

Fase 3
750 Test-C
300 Test -P
300 Primo
150 Tren-A
 
Hoelang duurt iedere 'fase'?
 
Vroeg me nog wel af na je post in het laatst genomen foto topic over je gezondheid of je iets aas-gerelateerds mee hebt gemaakt qua gezondheid dat je nu wat voorzichtiger kuurt? Of gewoon wat verstandiger geworden? :p

Edit: niet dat ik dit een heel voorzichtige kuur vind, las in het foto topic iets anders :roflol:
 
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
In
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Volg :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Vroeg me nog wel af na je post in het laatst genomen foto topic over je gezondheid of je iets aas-gerelateerds mee hebt gemaakt qua gezondheid dat je nu wat voorzichtiger kuurt? Of gewoon wat verstandiger geworden? :p

Edit: niet dat ik dit een heel voorzichtige kuur vind, las in het foto topic iets anders :roflol:
Ja plan is wat gewijzigd, in foto topic was mijn eigen idee en dit van me coach. Dit zal max 12-15 weken zijn en dan weer lekker een lange cruise er achteraan :)
 
In! Interessant!
Klopt het dat je 2iu gh per dag zet?
Vanaf volgende week zet ik dat, heb het voorheen ook wel eens geprobeerd (ug) maar nu hg
 
-
 
Laatst bewerkt:
Damn een cruise van 30 weken, 12 weken is voor mij al pittig.
 
Benieuwd wat het je brengt:thumb:
Welke spots ga je trouwens gebruiken? Meen me te herinneren dat je max 1 ml per spot zette?
Zet liever idd niet meer dan 1ml per spot maar daar ga ik nu niet helemaal aan ontkomen ben ik bang :(

Ik roteer,

Triceps - 4 spots
Biceps - 2 spots
Delts - 4 spots
Glute - 2 spots
Lats - 2 spots
 
Damn een cruise van 30 weken, 12 weken is voor mij al pittig.
Was prima te doen, kwam toch uit prep dus er is dan niet echt veel nodig om überhaupt te groeien. Vind het zelf eigenlijk wel lekker zo lang goed voor lichaam en geest ;)
 
IN, heb gelijk een aantal vragen: Hoe lang zal elke fase duren? Waarom de verschillende fases, wat is de gedachte achter verschillende esters zetten?
Omgerekend dus:
Fase 1:
50 mg oxy ed
375 Test-C
150 Test-P
300 Primo
150 Tren-A

Fase 2:
750 Test-C
150 Test-P
450 Primo
150 Tren-A

Fase 3
750 Test-C
300 Test -P
300 Primo
150 Tren-A
Hoelang duurt iedere 'fase'?
Fase duurt totdat ik stagneer maar ik gok dat het zo rond de 4-5 weken per fase zal zijn. Dit is voor mij ook nieuw zal eens vragen wat zijn theorie achter die test prop is.
 
Sowieso is het verhogen in je kuur(ipv gelijk de hoge dosis zetten) nogal achterhaalt toch of niet Galen ?
 
Sowieso is het verhogen in je kuur(ipv gelijk de hoge dosis zetten) nogal achterhaalt toch of niet Galen ?
Ja, als je verhoogt haal je pas later (of niet) dezelfde massa als wanneer je gelijk vanaf het begin de verhoogde dosering had gezet.

Er zijn wel wat motieven te bedenken, zoals kijken hoe de tolerantie is, of simpelweg dat je misschien al eerder content bent met de behaalde resultaten.
 
Ja, als je verhoogt haal je pas later (of niet) dezelfde massa als wanneer je gelijk vanaf het begin de verhoogde dosering had gezet.

Er zijn wel wat motieven te bedenken, zoals kijken hoe de tolerantie is, of simpelweg dat je misschien al eerder content bent met de behaalde resultaten.
Zal zijn visie hier op eens vragen of zijn idee er achter
 
Hoe spuit je in je lats? Kom je daar wel bij?
 
Back
Naar boven