AndroidHealthClinic

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Vanmorgen 45 minuten fasted cardio gedaan, ging lekker dus waarom niet.

Benen

*lying legg curl
*squat
7x180 + faal
13x120
*stiff legged deadlift:
13x150

 
Sterk! Knap dat je bij de faal hem vast kan houden.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Sterk! Knap dat je bij de faal hem vast kan houden.
Ik faalde 200 ook een keer zo en die was minder prettig die drukte me borst omlaag die was niet zo prettig.

Deze was ook in een keer op
 
Wel sinds afgelopen week last van een vervelende 'side' ben bij snel opstaan of zware sets snel zwart voor de ogen.
 
101.8 + 0.4kg al lijk ik harder.

20200523_070449.jpg
20200523_070504.jpg
 
Vanmorgen 45 minuten fasted cardio gedaan, ging lekker dus waarom niet.

Benen

*lying legg curl
*squat
7x180 + faal
13x120
*stiff legged deadlift:
13x150

Beest
 
ziet eruit als 200 toch? stang+ 2x25 en 2x20 of zijn die rode ook 20 wel sterk ja.
 
ziet eruit als 200 toch? stang+ 2x25 en 2x20 of zijn die rode ook 20 wel sterk ja.
Nee is 180, stang 20, blauw 20, zwart 20, rood 25, oranje 15. Ik begon haast te twijfelen of ik wel kon rekenen net :roflol:
 
oke maar ik zie toch echt 2blauwe en 2 rode per kant of zijn deze oranje?
 
oke maar ik zie toch echt 2blauwe en 2 rode per kant of zijn deze oranje?
2 blauwe rubberen, 2 stalen zwarte, 2 rubberen rood/paars achtig, 2 oranje
 
Ondanks dat ik niet lichter was wel een cheat alleen wat minder.

2x 30cm pizza
1x Cinnastix
1x kroket

Borst

*bench wijd
*incline machine press
*machine sh press
*db flyes ss db side raises

Wat meer aders, voor me gevoel harder en toch wat droger.

20200524_190334.jpg
 
Ondanks dat ik niet lichter was wel een cheat alleen wat minder.

2x 30cm pizza
1x Cinnastix
1x kroket

Borst

*bench wijd
*incline machine press
*machine sh press
*db flyes ss db side raises

Wat meer aders, voor me gevoel harder en toch wat droger.

Bekijk bijlage 492284
Ziet er hard uit man, als je had gezegd dat je op de tren zat had ik je gelijk geloofd :p echt netjes hoe je er nog tijdens je cruise bij staat. Zegt weer wat over hoe belangrijk een goed diet kan zijn.

Trouwens vergelijkbare cheat gehad vandaag, alleen waren het 2 pizza’s van 35cm :roflol: gratis pizza gewonnen en maken ze ook nog een fout bij de bestelling. Kreeg ik de verkeerde pizza ook nog voor niks mee. Tja, die laten we niet liggen :p
 
  • Love
Waarderingen: vntl
+1kg vanmorgen, ook nog 150gram patat gehad. Ik had meer verwacht alleen al het eten was meer dan een kilo.
 
Ziet er hard uit man, als je had gezegd dat je op de tren zat had ik je gelijk geloofd :p echt netjes hoe je er nog tijdens je cruise bij staat. Zegt weer wat over hoe belangrijk een goed diet kan zijn.

Trouwens vergelijkbare cheat gehad vandaag, alleen waren het 2 pizza’s van 35cm :roflol: gratis pizza gewonnen en maken ze ook nog een fout bij de bestelling. Kreeg ik de verkeerde pizza ook nog voor niks mee. Tja, die laten we niet liggen :p
Ik zag het al op je insta :p

Ik zat foto's terug te kijken van me vorige prep en dan zie je toch wel duidelijk het verschil met tren/halo er bij op het zelfde vetpercentage :P
 
bw: 101.8kg weer terug pre cheat van zondag.

Benen:

*lying legg curl
*stiff legged deadlift:
10x150
12x180
7x200
*walking lunges:
3x40kg heen en terug loods.

Volgende keer weer even wat meer focus op quads afgelopen 3 trainingen wat meer hamstrings gedaan.
 
101.1kg gewicht zakt weer sinds die laatste cheat.

Tijdens trainen toch weer terug op 200mg cafeïne, die pre workout is wel lekker maar zelfs met een halve scoop icm met die clen verhoogt het me hartslag te hoog. (Voel er niks van maar het idee is niet prettig)

Gisteren alleen met wat cafeïne nergens last van.
 
100.6kg ben er bijna ben benieuwd morgen. Ik werd al bijna bang dat ik te veel had gecheat maar zo ken ik mijn turbo verbranding weer als ik cut :)

Wel toe weer aan weekend, voel me wel fitter door het fietsen maar evengoed wel aardig dood
 
100.6kg ben er bijna ben benieuwd morgen. Ik werd al bijna bang dat ik te veel had gecheat maar zo ken ik mijn turbo verbranding weer als ik cut :)

Wel toe weer aan weekend, voel me wel fitter door het fietsen maar evengoed wel aardig dood
Wel bizar man dat je eind februari nog rond de 120kg woog.
 
Back
Naar boven