Fitness Seller

Tren gangbang

Bezoekers in dit topic

Ben je fan van die widowmaker? Ik ga het ook even proberen nu ik heb gelezen wat het is. Had een tijdje 20 reps breathing squats gedaan maar dat was gewoon pure dood en verderf
Widowmaker is eigenlijk net zo iets.. je bent iig dood er na :)
 
Ik doe me rackpulls nu op deze hoogte, voorheen zat ik hoger en dit voelt precies goed als ik lager ga merk ik dat me hamstrings meer werken ipv rug.

Laatste reps van die widowmaker was ook meer hamstrings.

20200812_114339.jpg
 
Iets met kostenbesparing ivm corona.. het gaat ook maar om 3 uurtjes, van 12.00 tot 15.00 maar net ruk als je avonddienst hebt.

wat een bullshit reden
 
wat een bullshit reden
Zelfs het jongere personeel wat er werkt vind het wat akward, betaal ook al meer dit jaar maar goed kan er niks aan veranderen. Laatste weekje iig
 
Zelfs het jongere personeel wat er werkt vind het wat akward, betaal ook al meer dit jaar maar goed kan er niks aan veranderen. Laatste weekje iig

bij mij in de regio grijpen sportscholen de kans veelal aan om openingstijden gwn in te korten onder het mom van corona. Terwijl je als lid gewoon contributie blijft betalen terwijl alles dicht zat zodat ze niet failliet zouden gaan
 
Vind je?😂🥳
Volgens mij maar net hoe je de geschriften leest en je eigen interpretatie ;-)
aas kun je ook bij drugs scharen en dat doe ik ook. Voor de meeste mensen net zo verslavend (voor mij idem)
 
Vind je?😂🥳
Volgens mij maar net hoe je de geschriften leest en je eigen interpretatie ;-)
In Nederland gebruiken we het woord drugs voor genotsmiddelen. Je neemt niet een shot testosteron om je lekker te voelen, want je voelt er eigenlijk (op korte termijn) niets van. Het is niet dat je er high van wordt, wat je bij genotsmiddelen wel hebt.

Het woordje drugs in engelse zin:
noun
plural noun: drugs
  1. a medicine or other substance which has a physiological effect when ingested or otherwise introduced into the body.
Dit zou impliceren dat vitaminepillen ook drugs zijn, wat wij supplementen noemen.
 
Ik doe me rackpulls nu op deze hoogte, voorheen zat ik hoger en dit voelt precies goed als ik lager ga merk ik dat me hamstrings meer werken ipv rug.

Laatste reps van die widowmaker was ook meer hamstrings.

Bekijk bijlage 500231
Dat jij traint in een lange broek... Ik zou onderweg naar de gym al helemaal doodgaan daarin.
 
Dat jij traint in een lange broek... Ik zou onderweg naar de gym al helemaal doodgaan daarin.
Het maakt atm niet uit waarin ik train ben al drijfnat als ik staar naar een dumbell, lijkt wel alsof ik aan de tren zit. Op me werk met airco ook de enige die drijfnat is 🤦‍♀️ (21 graden)
 
Het maakt atm niet uit waarin ik train ben al drijfnat als ik staar naar een dumbell, lijkt wel alsof ik aan de tren zit. Op me werk met airco ook de enige die drijfnat is 🤦‍♀️ (21 graden)

dan bende gewoon geil. Kan nie anders
 
Het maakt atm niet uit waarin ik train ben al drijfnat als ik staar naar een dumbell, lijkt wel alsof ik aan de tren zit. Op me werk met airco ook de enige die drijfnat is 🤦‍♀️ (21 graden)
Hier hetzelfde....heb het al bij het eten van 100 gram zilvervliesrijst of 80 gr havermout
 
In Nederland gebruiken we het woord drugs voor genotsmiddelen. Je neemt niet een shot testosteron om je lekker te voelen, want je voelt er eigenlijk (op korte termijn) niets van. Het is niet dat je er high van wordt, wat je bij genotsmiddelen wel hebt.

Het woordje drugs in engelse zin:
noun
plural noun: drugs
  1. a medicine or other substance which has a physiological effect when ingested or otherwise introduced into the body.
Dit zou impliceren dat vitaminepillen ook drugs zijn, wat wij supplementen noemen.

Dit idd. Er is imo een verschil tussen een pilletje waar je leip van wordt of een injectie testosteron waar je in principe niks van voelt.
 
Dit idd. Er is imo een verschil tussen een pilletje waar je leip van wordt of een injectie testosteron waar je in principe niks van voelt.
Beiden zijn drugsgebruikers. Wil jij niet onder dezelfde noemer vallen als mensen die soms een pilletje nemen? Waarom is dat belangrijk voor je?
 
Het maakt atm niet uit waarin ik train ben al drijfnat als ik staar naar een dumbell, lijkt wel alsof ik aan de tren zit. Op me werk met airco ook de enige die drijfnat is 🤦‍♀️ (21 graden)
Same... Nog nooit tren gehad, maar het lijkt ook alsof ik er op zit. Snachts kletsnat wakker worden, bij de fysio 1 oefening en meteen kletsnat. :roflol:
Daarom echt zo weinig mogelijk kledij aan met sporten. :rocker2:
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Same... Nog nooit tren gehad, maar het lijkt ook alsof ik er op zit. Snachts kletsnat wakker worden, bij de fysio 1 oefening en meteen kletsnat. :roflol:
Daarom echt zo weinig mogelijk kledij aan met sporten. :rocker2:
Homegym voor next-level weinig kledij
 
Back
Naar boven