AndroidHealthClinic

Tren gangbang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het zal deels bouw zijn en deels gewoon massa. De enige manier om het kleiner te krijgen is al je massa verliezen en dan weer opnieuw bouwen zonder enige core stimulatie. Laatst is er nog een prof die daarom een 2 year offseason heeft genomen. Maar dat is het voor een amateur niet waard imo.
 
Het zal deels bouw zijn en deels gewoon massa. De enige manier om het kleiner te krijgen is al je massa verliezen en dan weer opnieuw bouwen zonder enige core stimulatie. Laatst is er nog een prof die daarom een 2 year offseason heeft genomen. Maar dat is het voor een amateur niet waard imo.
Ik heb heel in het begin fanatiek obliques getraind toen ik nog niet beter wist maar in hoeverre dat invloed heeft gehad
 
Het zal deels bouw zijn en deels gewoon massa. De enige manier om het kleiner te krijgen is al je massa verliezen en dan weer opnieuw bouwen zonder enige core stimulatie. Laatst is er nog een prof die daarom een 2 year offseason heeft genomen. Maar dat is het voor een amateur niet waard imo.
Bouw verander je niet, ik kom ook amper beneden de 90 en dan is het echt bot dat uitsteekt.
 
Het zal deels bouw zijn en deels gewoon massa. De enige manier om het kleiner te krijgen is al je massa verliezen en dan weer opnieuw bouwen zonder enige core stimulatie. Laatst is er nog een prof die daarom een 2 year offseason heeft genomen. Maar dat is het voor een amateur niet waard imo.

Die ene Zwitserse dwerg van Patrick Tuor bedoel je? Nicolas Vuilliot ofzoiets
 
Al met al wel een goede training op de rackpulls na, moet even flink wennen aan die nachtdiensten. Slaap is nog wel prima ondanks de tren mits een of andere buurman zijn crossmoter de volgende keer 5 straten verderop start en stationair gas loopt te geven.

dc rot 2

#bench:
7x130 - 3x130 - 3x130 +2 reps

#push flyes:
10x46 - 5x46 - 3x46 +1 rep
60 sec db stretch

#bb sh press staand:
6x80 - 3x80 - 0x80 - 6x60 +5kg
60 sec shoulder stretch

#triceps cable pushdown:
10x90 - 5x90 - 2x90 +5kg
50 sec db stretch

#close grip pulldown:
9x95 - 5x95 - 4x95 +reps
60 sec hangen

#rackpull:
3x200 - drama was al dood.
10x180
 
Die triceps push down :D Dubbele van mij foooooocking sterk mate!!!!!!
 
Die triceps push down :D Dubbele van mij foooooocking sterk mate!!!!!!
Het is maar een nummertje, ieder cable station is weer anders man :p
 
Het is maar een nummertje, ieder cable station is weer anders man :p

Inderdaad. Bij pullies die je zowel van boven als van onder kunt doen kan je het gewicht van de stack altijd door 2 delen. De pullies die alleen van boven zijn, zijn doorgaans redelijk “realistisch” wat gewicht betreft. In mijn gym is 35kg tricep pushdowns al zwaar lol.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hoeveel rust heb je ongeveer tussen je bench sets? je houdt t niet bij dacht ik?
 
Het zal deels bouw zijn en deels gewoon massa. De enige manier om het kleiner te krijgen is al je massa verliezen en dan weer opnieuw bouwen zonder enige core stimulatie. Laatst is er nog een prof die daarom een 2 year offseason heeft genomen. Maar dat is het voor een amateur niet waard imo.
De enige manier om je waist kleiner te laten lijken is door je schouders en vooral je lats zo groot mogelijk te maken. Bij bodybuilding draait alles om de illusie.

Daarom lijkt het bijvoorbeeld ook bij Brandon Curry etc ook smaller. Dat komt mede door het feit dat zijn lats etc fucking huge zijn.
 
3x mijn tricep pushdown :p
 
De enige manier om je waist kleiner te laten lijken is door je schouders en vooral je lats zo groot mogelijk te maken. Bij bodybuilding draait alles om de illusie.

Daarom lijkt het bijvoorbeeld ook bij Brandon Curry etc ook smaller. Dat komt mede door het feit dat zijn lats etc fucking huge zijn.

Klopt zeker alleen denk ik ook dat Curry zijn waist ook gewoon in centimeters uitgedrukt zeer smal is.
 
Klopt zeker alleen denk ik ook dat Curry zijn waist ook gewoon in centimeters uitgedrukt zeer smal is.
Ik denk dat dat wel meevalt.

Als je upper body heel wijd is dan helpt het ook enorm.

1600413203710.png
 
Back
Naar boven