MuscleMeat

Tren gangbang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

112.4kg

Plan is door cutten tot standje dood ofzoiets

20210508_140509.jpg
 
Voor iemand in de ploegen heb je een goed fysiek. 👌
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Best wel soft voor jou doen maat:o
Maar ook al tijd aan het cruisen toch
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Best wel soft voor jou doen maat:o
Maar ook al tijd aan het cruisen toch
Cruise en geen 1000gram gear in me helaas verschil is aanzienlijk me laatste throwback foto op insta was ik blast en lichter, fake gains.

Eind week 21 ondertussen van cruise.

Als ik op 104-105 zou eindigen ben ik blij.
 
wat bedoel je met blast en lichter fake gains? gr
 
Waarom zo lang cruisen eigenlijk? Wanneer wil je weer gaan blasten en wat is je plan dan?
Vindt het wel lekker wat langer cruisen en ik ben beperkt met trainen dus zie geen reden nog om te gaan blasten, misschien als er echt zekerheid is dat de gyms daadwerkelijk open gaan en blijven.
 
Voeding aangepast naar 3 lage dagen en 1 hoge, die cardarine merk ik ook echt met cardio en dat op 10mg.
 
Voeding aangepast naar 3 lage dagen en 1 hoge, die cardarine merk ik ook echt met cardio en dat op 10mg.
Afgelopen cut ook cardarine erin gehad en cardio was nog nooit zo easy! 20mg pre cardio is echt absurd je kunt gewoon door blijven gaan, als je de tijd niet in de gaten houdt en je midden in een podcast zit of serie dan ben je zo over de tijd heen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Afgelopen cut ook cardarine erin gehad en cardio was nog nooit zo easy! 20mg pre cardio is echt absurd je kunt gewoon door blijven gaan, als je de tijd niet in de gaten houdt en je midden in een podcast zit of serie dan ben je zo over de tijd heen.
Had het nooit verwacht maar fiets ook daadwerkelijk sneller :roflol:
 
Kap eens met dat onzekere gedoe altijd man:roflol:
 
Valt me nog mee hoe ecto ik naast jannes ben, wel dik maar had het erger verwacht :roflol:

Die Jannes heeft wel een sick fysiek, maar jij misstaat er ook niet langs hoor
 
Waarom heeft Jannes niet op het podium gestaan? Heel erg jammer voor hem zeg...
 
Ik vermoed de COVID test. Ging blijkbaar eerst niet door waardoor ie hem ging moeten afleggen backstage.

Speculatief wat ik hier zeg btw.
 
Ik vermoed de COVID test. Ging blijkbaar eerst niet door waardoor ie hem ging moeten afleggen backstage.

Speculatief wat ik hier zeg btw.
Iets in die richting idd
 
Kutzooi natuurlijk.
 
Kutzooi natuurlijk.
Ik weet het verder ook niet precies alleen het gene wat ik van zijn baas heb gehoord, heb het verder ook niet gevraagd.
 
Trainingssplit:
push,pull,leggs,armen ook de push en pull dagen armen. Geen vaste oefening en 3 sets tot falen.

Cardio:
4x25 min en 3x15 min fasted

Gear:
200mg test + 100mg primo p week
Slin pre workout.

Gewicht: ~112kg

Wissel focus wat af op quads of hamstrings

Quads:
Leg extensions
Leg press
Squat: (niet tot falen geen spotter)
12x140
10x160
6x180
Adductoren: geen full stack
 
Back
Naar boven