AndroidHealthClinic

Tren gangbang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet alleen dat heb maar 10 foto's gekregen waarvan 3 ik alleen ben en de rest de vergelijking terwijl je juist de foto's van jezelf alleen wilt.
 
97,5kg vanmorgen na 1 low day dus vandaag weer een hoge. Had me eerste nachtdienst weer en was met slaap weer even wennen, 2 uurtjes :')

Training gaat wel lekker zit weer progressie in de gewichten, mss dat ik het ook wel log al zijn de gewichten niet zo spectaculair aangezien ik me meer focus atm op m'n vorm en de spier voelen.
20211103_090730.jpg20211103_090925.jpg
 
heb je nu nog meer comps of is het nu bouwen?
 
heb je nu nog meer comps of is het nu bouwen?
Off season is begonnen maar we gaan rustig omhoog om eerst eens me verterint te fixen en die t3 is er na jaren uit. Vrijdag dokter voor me vertering en ff afspraak maken voor bloedprikken. :)
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Trainings split afgelopen 3 weken:
Borst
Rug
Hamstrings/quads
Delts
Armen

Zit er aan te denken om biceps en triceps ook apart te doen maar dat kijk ik nog even aan, quads worden alleen op onderhoud getraind. Gewichten stijgen weer in ze gym dus dat is positief.

98,3kg vanmorgen, foto's na chest.

20211106_105210.jpg20211106_105227.jpg
 
Trainings split afgelopen 3 weken:
Borst
Rug
Hamstrings/quads
Delts
Armen

Zit er aan te denken om biceps en triceps ook apart te doen maar dat kijk ik nog even aan, quads worden alleen op onderhoud getraind. Gewichten stijgen weer in ze gym dus dat is positief.

98,3kg vanmorgen, foto's na chest.

Bekijk bijlage 540512Bekijk bijlage 540513
Vanwaar de keuze voor zo'n split?
Ziet er zeker goed uit tho'
 
Vanwaar de keuze voor zo'n split?
Ziet er zeker goed uit tho'
Omdat ik dit leuker vindt dan ppl en upper lower en dat telt atm even meer voor me :)
 
Omdat ik dit leuker vindt dan ppl en upper lower en dat telt atm even meer voor me :)
Sowieso plezier in je trainingen hebben is een grote prio man
 
  • Heart
Waarderingen: vntl
Sowieso plezier in je trainingen hebben is een grote prio man
Bij ppl heb ik niet het idee dat ik genoeg doe en ik raffel armen af op het einde omdat me concentratie dan wel echt op is en ben nu sneller klaar ook :)
 
Hoge dagen en lage dagen gaan vanaf morgen omhoog want ik al at al bij en viel af.
 
Bij ppl heb ik niet het idee dat ik genoeg doe en ik raffel armen af op het einde omdat me concentratie dan wel echt op is en ben nu sneller klaar ook :)
Heb precies hetzelfde :p
Vandaar dat ik nu borst/rug doe en schouders/armen
Merk bij een PPL split dat ik alleen ff armen voor de pomp doe maar niet echt serieus progressive overload toepas
 
  • Like
Waarderingen: 6am
100.1kg gisteren. Woensdag bloedprikken en ontlasting wordt getest afgelopen week bij de huisarts geweest ivm darm shizzle wat niet verbeterd en ik al een poos mee kamp.

Calorieën zijn wel up evengoed afgevallen naast te veel extra gegeten en een domino's binge. Wel eindelijk weer vrij normaal kwa energie etc.

20211111_095721.jpg20211111_095738.jpg
 
Buik en kuiten train ik iedere training btw behalve bij armen.
 
Back
Naar boven