AndroidHealthClinic

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je zit op de Weiland games, remember ?

Snoob, ik kom misschien wel af, anders moet ik alleen trainen

Cva dus zondag 4 november in merelbeke, om hoelaat daar? Trug 10u ofzo ?
 
Je zit op de Weiland games, remember ?

Snoob, ik kom misschien wel af, anders moet ik alleen trainen

zondag en acht dagen? dat is toch de week na de games of is er iets mis met mijn taalvermogen?
 
zondag en acht dagen? dat is toch de week na de games of is er iets mis met mijn taalvermogen?

4 november, deze zondag hebbek al afgesproken :o
 
uit je sig: "When the body is strong, one can advance speedily in wisdom and morality"

Vandaar dat je nog altijd dezelfde onzinnige praat verteld?
 
uit je sig: "When the body is strong, one can advance speedily in wisdom and morality"

Vandaar dat je nog altijd dezelfde onzinnige praat verteld?

:eek!:
 
uit je sig: "When the body is strong, one can advance speedily in wisdom and morality"

Vandaar dat je nog altijd dezelfde onzinnige praat verteld?

Haha, kwas wat Chinese filosofische toestanden aan het lezen, inderdaad misschien dat ik eindelijk in normale grammaticale volzinnen leer spreken eens ik de 800kg totaal haal.

Maar als die kerel gelijk heeft dan komt er misschien ook een dag waarop mensen jou ook buiten je eigen gemeente zullen kunnen verstaan ;)
Al enig idee hoe je zal communiceren in Friesland ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tolk mee. Daarbij komt ook nog eens het feit dat het Fries en het West-Vlaams afstammen van dezelfde talenfamilie, namelijk de Maritieme Germaanse talen. Iets in de aard van Angueoons of zoiets. Dus zou het wel eens goed kunnen dat ze me in Friesland beter verstaan dan in Gent
 
Laatst bewerkt:
ik heb een tolk mee

:D

Anyway, kheb nog een link met dergelijke citaten gevonden, staan hier en daar wel een paar coole bij die je ook wel op strongmanforums aantreft :

Warrior Quotes Samurai Martial Resources

"Given enough time, any man may master the physical. With enough knowledge, any man may become wise. It is the true warrior who can master both....and surpass the result." - Tien T'ai
 
Ik heb een tolk mee. Daarbij komt ook nog eens het feit dat het Fries en het West-Vlaams afstammen van dezelfde talenfamilie, namelijk de Maritieme Germaanse talen. Iets in de aard van Angueoons of zoiets. Dus zou het wel eens goed kunnen dat ze me in Friesland beter verstaan dan in Gent

Gent is geen probleem, de Westvlamingen zijn daar the place aan het overtaken
 
Gent is geen probleem, de Westvlamingen zijn daar the place aan het overtaken

De laatste keer dat ik in Gent was leek het er anders meer op dat onze Arabische "vrienden" daar de boel onder de voet lopen! ;)
 
24/10

Overhead press:
5x40
5x40
5x40
5x60
3x80
5x95 PR
9x85 PR, **** net geen 8reps :(

Bench press + doubled minis:
5x60
5x60
3x100
3x100
3x110
3x110
3x120
2x130 PR
3x100

1-board bench press:
5x60
5x60
3x100
3x100
3x120
9x140 (10° failed) PR

Tricep push down:
3x8reps

Lying French Press:
1x20reps
1x10reps
1x4reps <-- :D
 
Lekkere training maar ik denk dat je net geen 10 reps bedoelt bij je OHP. (tenzij bij jou de 8 na de 9 komt :D)

Heb je nu al een slaapplaats voor het weekend?
 
Lekker getraind :thumb:
 
Lekkere training maar ik denk dat je net geen 10 reps bedoelt bij je OHP. (tenzij bij jou de 8 na de 9 komt :D)

Heb je nu al een slaapplaats voor het weekend?

het doel was 8 reps maar ik moest me perse wee bewijzen :D

al een slaapplaats idd. Wout heeft positief gereageerd op mijn mail. We zullen hem dan overladen met Belgische streekbieren als blijk van onze dank ;)
 
het doel was 8 reps maar ik moest me perse wee bewijzen :D

al een slaapplaats idd. Wout heeft positief gereageerd op mijn mail. We zullen hem dan overladen met Belgische streekbieren als blijk van onze dank ;)

Ah...je was stoer aan het doen :p

Mooi, ik dacht wel dat hij dat goed zou vinden en met die bieren kun je hem idd wel blij maken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven