AndroidHealthClinic

Van alle Galliërs zijn de Belgen het dapperst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik heb 1 keer waves gedaan :rolleyes:

hopelijk vertaalt dit zich inderdaad in goede strongman wedstrijden

Ow ja tis gewoon veel sets van lage reps, my bad :D Dees werkt precies toch goe é :D
 
21/11

Overhead press:
5x40
5x40
5x40
5x60
3x80
3x90
2x100
5x90
5x80

opnieuw last van schouder (de linker, niet degene die ik al enkele keren ontwricht heb). dus opnieuw interne rotatie "smeer" oefeningen

Seated row:
9x8reps

Lat pull down:
5x8reps

na de overhead alles redelijk rustig gehouden. zalwat ijs op schouder leggen en zondag niet benchen. enkel wat lichte presses doen en wat armwerk. we zien volgende week dan wel. normaalgezien zal het dazn wel ok zijn.
 
Ik zou je schouder maar even ontzien want als je eenmaal een ernstige schouderblessure hebt kom je er bijna niet meer vanaf en dat zou zonde zijn.
 
daarom dat ik zondag wat lichte overhead presses zou doen. mijn broer zei iets van 10x5reps met 70kg ofzo.

ik heb vandaag wat zitten rekenen:

Raw: 225 + 165 + 245= 635 15/12 bij Joe mini-competitie. voor deze gewichten ga ik.

Geared: 275 + 180 + 260= 715 dit is het doel voor 1 maart (interclub Oostende). het is ambitieus, maar zeker haalbaar.
 
Moet zeker wel haalbaar zijn voor jou. Succes!
 
daarom dat ik zondag wat lichte overhead presses zou doen. mijn broer zei iets van 10x5reps met 70kg ofzo.

ik heb vandaag wat zitten rekenen:

Raw: 225 + 165 + 245= 635 15/12 bij Joe mini-competitie. voor deze gewichten ga ik.

Geared: 275 + 180 + 260= 715 dit is het doel voor 1 maart (interclub Oostende). het is ambitieus, maar zeker haalbaar.
275 squat? Zou wel de shit zijn..:eek:
 
Ik zou je schouder maar even ontzien want als je eenmaal een ernstige schouderblessure hebt kom je er bijna niet meer vanaf en dat zou zonde zijn.

Er is lijkt me geen sprake van een blessure, die rotator is gewoon even over zijn toeren na donderdag 160raw te hebben gebencht en zondag alweer 175 shirted.

Zoals gezegd zus, sla een paar bench trainingen over, train in de plaats daarvan overhead presses, doe indien mogelijk dagelijks band dislocates, (band) face pulls, l-flys, external rotations, verder ijs aansmeren en glucosamine nemen, en binnen een week is alles ok. Misschien even bands en chains vermijden want dat zijn slopers.
 
Er is lijkt me geen sprake van een blessure, die rotator is gewoon even over zijn toeren na donderdag 160raw te hebben gebencht en zondag alweer 175 shirted.

Zoals gezegd zus, sla een paar bench trainingen over, train in de plaats daarvan overhead presses, doe indien mogelijk dagelijks band dislocates, (band) face pulls, l-flys, external rotations, verder ijs aansmeren en glucosamine nemen, en binnen een week is alles ok. Misschien even bands en chains vermijden want dat zijn slopers.

Ik bedoelde het ook meer dat hij beter even rustig aan kan doen zodat het ook geen blessure wordt. En dat het een behoorlijke aanslag kan zijn om twee maal in de week te benchen heb ik vorige week ook wel gevoeld, haha!
 
ik bench altijd 2x per week. Alleen zit er tussen de woensdag en zondagtraining meestal 30-40kg verschil :D
 
En wat hebben we hier nu van geleerd?..........;)
 
:rolleyes:Dat the mind vaak sterker is dan the body;)
 
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.....:(

Hij schijnt er voor het benchen geen last van te hebben, maar ik denk wel dat hij de fles toch even aan de kant zal moeten laten staan als hij volgend jaar knetterdroog en mooi geölied op het podium wil verschijnen.
 
Hij schijnt er voor het benchen geen last van te hebben, maar ik denk wel dat hij de fles toch even aan de kant zal moeten laten staan als hij volgend jaar knetterdroog en mooi geölied op het podium wil verschijnen.

Je bedoelt als hij hetzelfde niveau als Stah wil bereiken?
 
Even tijd voor wat reclame:

Op 14/09/07 heb ik samen met mijn band Fuzzy logic een optreden gedaan op de Jeugdfeesten in Gullegem. Dit optreden is opgenomen en is nu klaar om gehoord te worden door de hele wereld. Een exemlaar kost €5 (verzendingskosten niet inbegrepen). Geïnteresseerden kunnen me altijd PM'en. Alvast een voorsmaakje:
YouTube - Fuzzy Logic Live
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven